abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juli 2008 @ 21:23:43 #26
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59914856
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
4,5 miljoen zou echt te weinig zijn, ik hoop niet dat Twente hier makkelijk aan meewerkt.
het is een juist bedrag. de potentie is er, maar hij heeft nog niets gepresteerd in de eredivisie.

toch hoop ik dat hij blijft. hij zal de opvolger van kufo worden, maar waarom nou niet nog even geduld
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_59914949
Wellicht dat ze bij Twente toch twijfels hebben, of hij met zijn nukken de opvolger van Nkufo kan worden. En wellicht zijn ze bang dat hij nog een jaar op het tweede plan niet trekt en hem daarom voor een mooie som verkopen.
That's all folks!
pi_59922840
Bij dit filmpje is het gewoon eng hoeveel hij op Zlatan lijkt met die assist.

4,5/5 mln is erg veel voor een speler die nog zo weinig heeft gespeeld op het hoogste niveau, dat hij talent heeft staat echter wel vast. Benieuwd of hij daadwerkelijk komt naar Feyenoord.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 6 juli 2008 @ 14:27:45 #29
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59925297
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:10 schreef Steven184 het volgende:

Bij dit filmpje is het gewoon eng hoeveel hij op Zlatan lijkt met die assist.

briljante pass
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_59926075
Twente wil hem absoluut niet kwijt, liet Munsterman vanaf zijn vakantie-adres in de Tubantia weten. McLaren wil hem ook niet verkopen.
That's all folks!
pi_59926226
Dat zei Kuiper op dinsdag ook, vrijdag was Sulejmani Ajacied... Dus wat dat waard is.
  zondag 6 juli 2008 @ 15:11:35 #32
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59926280
,,We zijn op een haar na rond,’’ zegt Feyenoords technisch directeur Peter Bosz. ,,Normaal gesproken gaan we eruit komen.’’

Lijken mij ook duidelijke woorden. Zeker van Bosz, die altijd extreem voorzichtig is met dit soort uitspraken.
pi_59926314
Maar Feyenoord gaat toch geen 4.5 miljoen neerleggen, voor een speler die eigenlijk nog niks heeft laten zien?? En voor minder zal Twente hem echt niet laten gaan.
Цой жив
pi_59926460
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
4,5 miljoen zou echt te weinig zijn, ik hoop niet dat Twente hier makkelijk aan meewerkt.
Als je dit te weinig vind ben je echt wereldvreemd
pi_59926612
Ja, op dit moment lijkt het veel. Maar Twente moet weten dat deze jongen later meer op kan (zal, imo) leveren, belangrijk kan worden voor de club. Feyenoord is er perfect op tijd bij, mochten ze de deal rondkrijgen.
That's all folks!
  Moderator zondag 6 juli 2008 @ 15:27:11 #36
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59926615
Niet als je zijn verwachtingspatroon erbij haalt, men denkt echt dat hij Zlatan 2.0 wordt, en dat drukt de prijs omhoog. Des te meer omdat Twente enorm veel energie in hem heeft gestoken, gastgezin, stricte regels zoals een avondklok en eigenlijk enkel trainen. Hij is twentes grootste talent!
  zondag 6 juli 2008 @ 16:40:20 #37
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_59928138
Blijft toch een gok van 4,5 miljoen. In het eerste van Twente heeft hij nog weinig laten zien.

Een beetje vergelijkbaar met Matavz, die het ook geweldig doet bij Jong FC Groningen.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_59928821
quote:
Op zondag 6 juli 2008 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Twente wil hem absoluut niet kwijt, liet Munsterman vanaf zijn vakantie-adres in de Tubantia weten. McLaren wil hem ook niet verkopen.
Dat zegt toch allemaal niks.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_59928900
Gewoon niet meewerken
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_59929086
quote:
Op zondag 6 juli 2008 17:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Dat zegt toch allemaal niks.
Dus wel. Ik zie hem niet vertrekken, Munsterman is een taaie en volgens hem zit Bosz ernaast.
That's all folks!
pi_59930423
quote:
Op zondag 6 juli 2008 17:19 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dus wel. Ik zie hem niet vertrekken, Munsterman is een taaie en volgens hem zit Bosz ernaast.
Bosz houdt bijna altijd zijn mond wat dit soort zaken betreft. Volgens mij zijn zijn uitspraken over eventuele transfers meestal wel uitgekomen.
pi_59930468
We wachten het af of hij ditmaal voor z'n beurt heeft gepraat of niet.
That's all folks!
pi_59940596
Jaartje twente is beter voor hem denk ik.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 7 juli 2008 @ 07:38:13 #44
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59940957
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:35 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Bosz houdt bijna altijd zijn mond wat dit soort zaken betreft. Volgens mij zijn zijn uitspraken over eventuele transfers meestal wel uitgekomen.
Kan hij ook doen om Arnautovic gek te maken
[b]Enschede![/b]
pi_59940970
Held
pi_59941755
quote:
Op maandag 7 juli 2008 07:38 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Kan hij ook doen om Arnautovic gek te maken
Ze hebben al gesprekken gevoerd met hem. Waarom dan in de media hem gek gaan maken?

Slaat nergens op
pi_59942103
quote:
Op zondag 6 juli 2008 17:19 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Munsterman zei bij Douglas precies hetzelfde, en die tekende van de week juist bij tot 2012 en ging niet naar Ajax.
Je kunt het uitleggen zoals je wilt. Als Twente hem niet wil laten gaan vertrekt hij niet. Feyenoord is alleen financieel een vooruitgang.
pi_59942479
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:47 schreef tukkeronline het volgende:
Feyenoord is alleen financieel een vooruitgang.
Op de hele korte termijn gezien wel ja, op de lange termijn lijkt Feyenoord me een betere keuze.
  maandag 7 juli 2008 @ 10:49:39 #49
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59943167
quote:
Technisch directeur Peter Bosz gaat er nog steeds van uit dat Feyenoord binnenkort Marko Arnautovic kan presenteren als nieuwe aanwinst. "Ik heb vertrouwen in een goede afloop", verklaart Bosz tegenover ELF Voetbal.

De technisch directeur meldde zaterdagavond al zo goed als rond te zijn met de 19-jarige aanvaller van FC Twente. Zondag ontkende Twente-voorzitter Joop Munsterman echter dat er sprake is van een akkoord. Bovendien meldde hij dat zijn club Arnautovic helemaal niet wil laten gaan.

"Dat bevreemdt mij", zegt Bosz. "We hebben met Twente om de tafel gezeten. Toen is er een prijs genoemd, die wij willen betalen voor Arnautovic. Als ze hem niet willen laten gaan, waarom is er dan een prijs genoemd? We waren er nagenoeg uit, maar in de voetballerij is dat vaak nog niet genoeg. Desondanks heb ik vertrouwen in een goede afloop van deze zaak", aldus de TD.

Feyenoord ziet in de 1 meter 92 lange Arnautovic een goede versterking voor de aanval. Vooral zijn lengte is een pluspunt. De Oostenrijker speelde veertien duels voor het eerste van FC Twente, maar daarin kwam hij niet tot scoren. Voor Jong FC Twente had hij met 21 goals in 24 wedstrijden een belangrijk aandeel in het kampioenschap.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59943359
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb het gevoel dat Munstermann dacht Feyenoord weg te jagen door een "absurd" bedrag te vragen van 5 miljoen. Maar tot zijn schrik wilt Feyenoord dat dus wel degelijk betalen. Feyenoord is nu akkoord met Arnautovic en hoeft dan dus alleen maar die vraagprijs te betalen (wat Bosz misschien wel bedoelt met dat op een haar na akkoord), en ik denk dat Munstermann daar nu een beetje spijt van heeft.

Maarja, speculatie.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')