Oke we weten nu hoe je over Huub denkt en wat is je mening over Brianquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:02 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou Totaal mee oneens...huub naait zijn EIGEN VROUW, en de rest van de wereld. Hij is een hoer, een geldwolf. Geloof me Huub gaat niet winnen juist omdat hij zo'n grote bek heeft.
Huub heeft zijn kansen verpest toen die de moeder van Claire stinkwijf noemde. Dat viel bij Nederland in het verkeerde keelgat. Tevens is huub helemaal niet zo intelligent als dat hij zich voordoet. Hij was niks meer dan een simpele telefoonverkoper. Dat kan een LBO-er ook nog wel. Die studie had hij nooit afgemaakt, gezien het feit dat er geen SS-ers in hotels moeten werken. Nee huub mag van mij nog steeds kapot. Vind het een mega loser die sexverslaafd is en over lijken gaat, tevens in combinatie met een alchohol verslaving zijn vrouw keer op keer zal gaan bedriegen als die loskomt na morgen. Nee nogmaals huub was mijn nr 1 en is nu voor mij nog erger dan Dennix...als hij een kakkerlak was had ik een spuitbus en een aansteker gepakt en hem in de fik gestoken.
Ik als Alkmaarder vind het schelden met kaas geen strak plan!quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:02 schreef tony38 het volgende:
die kaashoersnol met kopkaas heeft iets te horen gekregen
Nee joh Gert dat meen je niet. wow das bah bah...(niet voor het paard dan die zal het wel fijn gevonden hebben hahaha...) maar BAh Bah...en wie dan trouwens..???quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Er heeft wel iemand met zijn tengels aan de pik van een paard lopen rukken, maar dat was niet Huub.
-100quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:02 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou Totaal mee oneens...huub naait zijn EIGEN VROUW, en de rest van de wereld. Hij is een hoer, een geldwolf. Geloof me Huub gaat niet winnen juist omdat hij zo'n grote bek heeft.
Huub heeft zijn kansen verpest toen die de moeder van Claire stinkwijf noemde. Dat viel bij Nederland in het verkeerde keelgat. Tevens is huub helemaal niet zo intelligent als dat hij zich voordoet. Hij was niks meer dan een simpele telefoonverkoper. Dat kan een LBO-er ook nog wel. Die studie had hij nooit afgemaakt, gezien het feit dat er geen SS-ers in hotels moeten werken. Nee huub mag van mij nog steeds kapot. Vind het een mega loser die sexverslaafd is en over lijken gaat, tevens in combinatie met een alchohol verslaving zijn vrouw keer op keer zal gaan bedriegen als die loskomt na morgen. Nee nogmaals huub was mijn nr 1 en is nu voor mij nog erger dan Dennix...als hij een kakkerlak was had ik een spuitbus en een aansteker gepakt en hem in de fik gestoken.
Ach kijk naar de laatste BB. Jeroen werd in de laatste weken ook door de andere van van alles en nog wat beticht en dan steeds met het idee dat hij zichzelf nog wel tegen zou komen want een ieder krijgt wat hem toekomt. Uiteindelijk heeft Jeroen op alle vlakke gewonnen. Hij heeft het goed met Milica ze hebben samen een mooi nieuw huis een goeie baan en zijn gelukkig... De andere zijn nog steeds niet bekomen van hun avontuur.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, ik hoop ook echt dat Huub wint. Die heeft het verdiend.
Ben het niet altijd eens geweest met zijn daden, maar ben ervan overtuigd dat hij de meest eerlijke en oprechte inborst heeft.
De dingen die hij doet zijn echt wel integer. Je zag dat hij op het laatst zo in de verdedigingsmodus zat, puur overleven, dat hij wel eens vergat dat niet iedereen het 100% slecht bedoelde. Maar na wat hij al deze maanden heeft moeten doorstaan is het geen wonder.
Als ik (zoals de afgelopen dagen) de filmpjes terug kijk en weer zie wat hij al die maanden aan bagger ( ook van een verschrikkelijk oneerlijke redactie) over zich heen heeft gehad dan snap ik niet hoe hij dat heeft gered. Wetende dat de meeste filmpjes van de negatieve en agressieve Brian inmiddels al verwijderd zijn van internet
Ik had dit nooit gekund, petje af voor hem! Jammer dat er ook zoveel misbruikmakers waren. Brian en Amanda komen zichzelf nog wel tegen. Ze leven met hun eigen intens verdorven karakter verder. Die laten ze niet achter bij een finale.
Jaap heeft zichzelf geprofileerd tot een nu al triest mens. Druk op het knopje en Jaap gaat naakt voor je dansen. Net een beer aan een koordje met een ring door zijn neus. Wachten en smachten om applaus.
Te zielig eigenlijk.
Huub is een terechte winnaar. ( al geloof ik niet in bij John de MOL. Die heeft zich gedurende dit programma zeer oneerlijk gedragen. Dat is zelfs schadelijk voor zijn gedoodverfde winnaar Brian geweest)
beetje een rare comclusie dit. hij was telefoonverkoper en hij heeft zijn opleiding niet afgemaakt dus hij is dom.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:02 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee heb niks gezegd over brian in dit stukje..Maar hier volgt die dan: Brian is ook een mafkees. Ze zijn allemaal maf. Maar brian heeft iets eerlijks over zich Ik ken brian van vroeger een beetje althans. Brian is gek geworden door de omgeving. Fouten van Brian, hij kan heel aggressief worden, maar das nou eenmaal zijn antiliaanse bloed, hij is wel erg trouw aan Amanda en dat vind ik een heel sterk punt wat huub voor de volle 1000000% mist. Brian is sneaky maar dat zijn ze ook allemaal. Huub is gewoon echt zo. Dat straalt er van af!!! Moet helaas weg....laters kinders have fun.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke we weten nu hoe je over Huub denkt en wat is je mening over Brian
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee joh Gert dat meen je niet. wow das bah bah...(niet voor het paard dan die zal het wel fijn gevonden hebben hahaha...) maar BAh Bah...en wie dan trouwens..???
Het begint met een B en eindigt op RIANquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee joh Gert dat meen je niet. wow das bah bah...(niet voor het paard dan die zal het wel fijn gevonden hebben hahaha...) maar BAh Bah...en wie dan trouwens..???
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee heb niks gezegd over brian in dit stukje..Maar hier volgt die dan: Brian is ook een mafkees. Ze zijn allemaal maf. Maar brian heeft iets eerlijks over zich. Brian is gek geworden door de omgeving. Huub is gewoon echt zo. Dat straalt er van af!!! Moet helaas weg....laters kinders have fun.
Brian heeft iets eerlijks over zich.....quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee heb niks gezegd over brian in dit stukje..Maar hier volgt die dan: Brian is ook een mafkees. Ze zijn allemaal maf. Maar brian heeft iets eerlijks over zich Ik ken brian van vroeger een beetje althans. Brian is gek geworden door de omgeving. Fouten van Brian, hij kan heel aggressief worden, maar das nou eenmaal zijn antiliaanse bloed, hij is wel erg trouw aan Amanda en dat vind ik een heel sterk punt wat huub voor de volle 1000000% mist. Brian is sneaky maar dat zijn ze ook allemaal. Huub is gewoon echt zo. Dat straalt er van af!!! Moet helaas weg....laters kinders have fun.
Kom hier nog op terug moet weg nu!!!
Als ik onder een steen vandaan gekropen zou zijn dan is het wel een diamant hahah..anyway..ieder zijn mening toch. Huub is gewoon 1 grote illusie.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?
jij hebt best een uitgebreide vocabulaire moet ik zeggen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:07 schreef tony38 het volgende:
dellie zit aan een broodje kopkaas van rat!!
Gewoon niets hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:07 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is er nu met Amanda???
Bij Brian in de klas gezeten?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:02 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dat viel bij Nederland in het verkeerde keelgat.
Ik word een beetje misselijk van jouquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:09 schreef tony38 het volgende:
bah bah nu een broodtje poep van brainless,na eerst anaal zijn genomen ik dee het ook vroeger bij me vrouw anaal had soms de doperwten aan me pik ,ja dus niet gezond die dellie!!
Brian is vanaf het begin van de gouden kooi al compleet doorgedraaid op het moment dat hij een beetje kritiek kreeg. Brian is niet gek geworden door de omgeving, Brian is gek geworden omdat hij in de gouden kooi niet iemand op zijn bek kan slaan op het moment dat die persoon het niet met Brian eens is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee heb niks gezegd over brian in dit stukje..Maar hier volgt die dan: Brian is ook een mafkees. Ze zijn allemaal maf. Maar brian heeft iets eerlijks over zich Ik ken brian van vroeger een beetje althans. Brian is gek geworden door de omgeving.
Diamant komt niet onder steen vandaan maar uit Koolstofquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Als ik onder een steen vandaan gekropen zou zijn dan is het wel een diamant hahah..anyway..ieder zijn mening toch. Huub is gewoon 1 grote illusie.
Dat deden moslims toch volgens Theo van Gogh?quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
zoals ik al zei...voor Frustie Huub is alles met een gat goed. Die jongen zou nog een schaap neuqen in bittere tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |