abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58798269
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:02 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Nou Totaal mee oneens...huub naait zijn EIGEN VROUW, en de rest van de wereld. Hij is een hoer, een geldwolf. Geloof me Huub gaat niet winnen juist omdat hij zo'n grote bek heeft.

Huub heeft zijn kansen verpest toen die de moeder van Claire stinkwijf noemde. Dat viel bij Nederland in het verkeerde keelgat. Tevens is huub helemaal niet zo intelligent als dat hij zich voordoet. Hij was niks meer dan een simpele telefoonverkoper. Dat kan een LBO-er ook nog wel. Die studie had hij nooit afgemaakt, gezien het feit dat er geen SS-ers in hotels moeten werken. Nee huub mag van mij nog steeds kapot. Vind het een mega loser die sexverslaafd is en over lijken gaat, tevens in combinatie met een alchohol verslaving zijn vrouw keer op keer zal gaan bedriegen als die loskomt na morgen. Nee nogmaals huub was mijn nr 1 en is nu voor mij nog erger dan Dennix...als hij een kakkerlak was had ik een spuitbus en een aansteker gepakt en hem in de fik gestoken.
Oke we weten nu hoe je over Huub denkt en wat is je mening over Brian
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_58798279
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:02 schreef tony38 het volgende:
die kaashoersnol met kopkaas heeft iets te horen gekregen
Ik als Alkmaarder vind het schelden met kaas geen strak plan!
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:04:18 #178
185492 tony38
kopkaas RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_58798282
die vuile gangsta hoer!!!!!!!!!!!!!!
kopkaas RULES wie is er niet groot mee geworden!! mijn vrouw wel!!
pi_58798284
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:03 schreef Gert het volgende:

[..]

Er heeft wel iemand met zijn tengels aan de pik van een paard lopen rukken, maar dat was niet Huub.
Nee joh Gert dat meen je niet. wow das bah bah...(niet voor het paard dan die zal het wel fijn gevonden hebben hahaha...) maar BAh Bah...en wie dan trouwens..???
pi_58798298
quote:

[..]

Nou Totaal mee oneens...huub naait zijn EIGEN VROUW, en de rest van de wereld. Hij is een hoer, een geldwolf. Geloof me Huub gaat niet winnen juist omdat hij zo'n grote bek heeft.

Huub heeft zijn kansen verpest toen die de moeder van Claire stinkwijf noemde. Dat viel bij Nederland in het verkeerde keelgat. Tevens is huub helemaal niet zo intelligent als dat hij zich voordoet. Hij was niks meer dan een simpele telefoonverkoper. Dat kan een LBO-er ook nog wel. Die studie had hij nooit afgemaakt, gezien het feit dat er geen SS-ers in hotels moeten werken. Nee huub mag van mij nog steeds kapot. Vind het een mega loser die sexverslaafd is en over lijken gaat, tevens in combinatie met een alchohol verslaving zijn vrouw keer op keer zal gaan bedriegen als die loskomt na morgen. Nee nogmaals huub was mijn nr 1 en is nu voor mij nog erger dan Dennix...als hij een kakkerlak was had ik een spuitbus en een aansteker gepakt en hem in de fik gestoken.
-100
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:05:30 #181
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_58798302
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:54 schreef Lieve het volgende:

[..]

Ja, ik hoop ook echt dat Huub wint. Die heeft het verdiend.

Ben het niet altijd eens geweest met zijn daden, maar ben ervan overtuigd dat hij de meest eerlijke en oprechte inborst heeft.
De dingen die hij doet zijn echt wel integer. Je zag dat hij op het laatst zo in de verdedigingsmodus zat, puur overleven, dat hij wel eens vergat dat niet iedereen het 100% slecht bedoelde. Maar na wat hij al deze maanden heeft moeten doorstaan is het geen wonder.

Als ik (zoals de afgelopen dagen) de filmpjes terug kijk en weer zie wat hij al die maanden aan bagger ( ook van een verschrikkelijk oneerlijke redactie) over zich heen heeft gehad dan snap ik niet hoe hij dat heeft gered. Wetende dat de meeste filmpjes van de negatieve en agressieve Brian inmiddels al verwijderd zijn van internet

Ik had dit nooit gekund, petje af voor hem! Jammer dat er ook zoveel misbruikmakers waren. Brian en Amanda komen zichzelf nog wel tegen. Ze leven met hun eigen intens verdorven karakter verder. Die laten ze niet achter bij een finale.

Jaap heeft zichzelf geprofileerd tot een nu al triest mens. Druk op het knopje en Jaap gaat naakt voor je dansen. Net een beer aan een koordje met een ring door zijn neus. Wachten en smachten om applaus.
Te zielig eigenlijk.

Huub is een terechte winnaar. ( al geloof ik niet in bij John de MOL. Die heeft zich gedurende dit programma zeer oneerlijk gedragen. Dat is zelfs schadelijk voor zijn gedoodverfde winnaar Brian geweest)
Ach kijk naar de laatste BB. Jeroen werd in de laatste weken ook door de andere van van alles en nog wat beticht en dan steeds met het idee dat hij zichzelf nog wel tegen zou komen want een ieder krijgt wat hem toekomt. Uiteindelijk heeft Jeroen op alle vlakke gewonnen. Hij heeft het goed met Milica ze hebben samen een mooi nieuw huis een goeie baan en zijn gelukkig... De andere zijn nog steeds niet bekomen van hun avontuur.
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:05:47 #182
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58798306
quote:

[..]

beetje een rare comclusie dit. hij was telefoonverkoper en hij heeft zijn opleiding niet afgemaakt dus hij is dom.
lekker kort door de bocht.!!

Huub speelt een spel en hij acteert. dat hij daarvoor mensen "gebruikt" is in mijn ogen alleen maar logisch. Ik zou persoonlijk ook de boel manipuleren en gebruiken op allerlei mogelijke manieren om er zelf beter van te kunnen worden. Dit houdt niet in dat ik in het dagelijks leven ook zo te werk ga!!
pi_58798309
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:03 schreef petraa het volgende:

[..]

Oke we weten nu hoe je over Huub denkt en wat is je mening over Brian
Nee heb niks gezegd over brian in dit stukje..Maar hier volgt die dan: Brian is ook een mafkees. Ze zijn allemaal maf. Maar brian heeft iets eerlijks over zich Ik ken brian van vroeger een beetje althans. Brian is gek geworden door de omgeving. Fouten van Brian, hij kan heel aggressief worden, maar das nou eenmaal zijn antiliaanse bloed, hij is wel erg trouw aan Amanda en dat vind ik een heel sterk punt wat huub voor de volle 1000000% mist. Brian is sneaky maar dat zijn ze ook allemaal. Huub is gewoon echt zo. Dat straalt er van af!!! Moet helaas weg....laters kinders have fun.

Kom hier nog op terug moet weg nu!!!
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:05:54 #184
185492 tony38
pi_58798310
eerste de kopkaas van fries opgevreten en nu die tering rat!
  Moderator woensdag 21 mei 2008 @ 11:06:24 #185
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58798317
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:04 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Nee joh Gert dat meen je niet. wow das bah bah...(niet voor het paard dan die zal het wel fijn gevonden hebben hahaha...) maar BAh Bah...en wie dan trouwens..???

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_58798324
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:04 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Het begint met een B en eindigt op RIAN
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:07:18 #187
185492 tony38
pi_58798344
dellie zit aan een broodje kopkaas van rat!!
pi_58798353
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:05 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Nee heb niks gezegd over brian in dit stukje..Maar hier volgt die dan: Brian is ook een mafkees. Ze zijn allemaal maf. Maar brian heeft iets eerlijks over zich. Brian is gek geworden door de omgeving. Huub is gewoon echt zo. Dat straalt er van af!!! Moet helaas weg....laters kinders have fun.
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:07:58 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58798365
Maar wat is er nu met Amanda???
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58798382
quote:

[..]

Nee heb niks gezegd over brian in dit stukje..Maar hier volgt die dan: Brian is ook een mafkees. Ze zijn allemaal maf. Maar brian heeft iets eerlijks over zich Ik ken brian van vroeger een beetje althans. Brian is gek geworden door de omgeving. Fouten van Brian, hij kan heel aggressief worden, maar das nou eenmaal zijn antiliaanse bloed, hij is wel erg trouw aan Amanda en dat vind ik een heel sterk punt wat huub voor de volle 1000000% mist. Brian is sneaky maar dat zijn ze ook allemaal. Huub is gewoon echt zo. Dat straalt er van af!!! Moet helaas weg....laters kinders have fun.

Kom hier nog op terug moet weg nu!!!
Brian heeft iets eerlijks over zich.....
pi_58798392
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:07 schreef petraa het volgende:

[..]

Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?
Als ik onder een steen vandaan gekropen zou zijn dan is het wel een diamant hahah..anyway..ieder zijn mening toch. Huub is gewoon 1 grote illusie.
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:09:13 #192
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58798395
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:07 schreef tony38 het volgende:
dellie zit aan een broodje kopkaas van rat!!
jij hebt best een uitgebreide vocabulaire moet ik zeggen.

of probeer je het woordje kopkaas tot modewoord op FOK! te maken en dan gaan roepen dat jij het verzonnen hebt??
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:09:28 #193
185492 tony38
pi_58798400
bah bah nu een broodtje poep van brainless,na eerst anaal zijn genomen ik dee het ook vroeger bij me vrouw anaal had soms de doperwten aan me pik ,ja dus niet gezond die dellie!!
  † In Memoriam † woensdag 21 mei 2008 @ 11:09:56 #194
137949 Disana
pi_58798410
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:07 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is er nu met Amanda???
Gewoon niets hoor Ze kwam nogal vrolijk binnen, daarom begonnen Herma en een schoonmaker te suggereren dat ze haar rijbewijs gehaald zou hebben. Daar werd Amanda nog vrolijker van. Maar feitelijk is haar gewone rijles zelfs slecht gegaan ('slordig'), zoals ze net aan Brian vertelde; ze wijt het aan de spanning voor de finale.
pi_58798416
quote:

[..]

Dat viel bij Nederland in het verkeerde keelgat.
Bij Brian in de klas gezeten?
pi_58798419
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:09 schreef tony38 het volgende:
bah bah nu een broodtje poep van brainless,na eerst anaal zijn genomen ik dee het ook vroeger bij me vrouw anaal had soms de doperwten aan me pik ,ja dus niet gezond die dellie!!
Ik word een beetje misselijk van jou
pi_58798420
quote:

[..]

Nee heb niks gezegd over brian in dit stukje..Maar hier volgt die dan: Brian is ook een mafkees. Ze zijn allemaal maf. Maar brian heeft iets eerlijks over zich Ik ken brian van vroeger een beetje althans. Brian is gek geworden door de omgeving.
Brian is vanaf het begin van de gouden kooi al compleet doorgedraaid op het moment dat hij een beetje kritiek kreeg. Brian is niet gek geworden door de omgeving, Brian is gek geworden omdat hij in de gouden kooi niet iemand op zijn bek kan slaan op het moment dat die persoon het niet met Brian eens is.

En wat betreft die trouw: iets met dames in de dop.
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:10:30 #198
185492 tony38
pi_58798426
poepkopkaas bah bah!!
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:11:03 #199
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58798442
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:09 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Als ik onder een steen vandaan gekropen zou zijn dan is het wel een diamant hahah..anyway..ieder zijn mening toch. Huub is gewoon 1 grote illusie.
Diamant komt niet onder steen vandaan maar uit Koolstof

onder stenen ligt over het algemeen modder of nog meer stenen! en af en toe een wormpje of pissebed hier of daar!
pi_58798448
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:55 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

zoals ik al zei...voor Frustie Huub is alles met een gat goed. Die jongen zou nog een schaap neuqen in bittere tijden.
Dat deden moslims toch volgens Theo van Gogh?
Past hij volgens jou dus wel bij die doelgroep
Past hij zelfs bij de dierenliefhebber Brian ¿ .

Hiermee heb je de woorden van Brian en Amanda wat mij betreft wel ontkracht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')