abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65087669
Ik hoorde dat hij ook aan Feyenoord gelinkt was voor de trainersfunctie.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:29:46 #52
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_65089923
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik hoorde dat hij ook aan Feyenoord gelinkt was voor de trainersfunctie.
Met welk diploma?
Jawel, je keek.
pi_65094468
quote:
Davids sluit loopbaan mogelijk af in Argentinië

Volgens de Argentijnse pers is de kans groot dat Edgar Davids op korte termijn de gelederen van River Plate komt versterken. Volgens de Argentijnse media zou de topclub reeds in onderhandeling zijn met de middenvelder, die al een half seizoen clubloos is.

De inmiddels 35-jarige Davids heeft zijn loopbaan nog niet officieel afgesloten en zou voor één jaar bij River Plate kunnen tekenen.

De 74-voudige international speelde tot vorig seizoen bij Ajax, maar zou openstaan voor een nieuwe uitdaging.

River Plate-directeur Nestor Gorosito heeft het bericht nog niet bevestigd, maar zegt wel op zoek te zijn naar een verdedigende middenvelder.

Davids speelde in het verleden voor Ajax, AC Milan, Juventus, Barcelona, Inter en Tottenham Hotspur.
http://www.goal.com/nl/ne(...)jk-af-in-argentinie-

edit: oh, al gepost. nouja, nu in het nederlands
pi_65106186
quote:
'De dag dat Davids bijna naar Argentinië kwam'
Datum: 16-jan-2009 11:01

Een Argentijns avontuur lijkt voor Edgar Davids (foto) ver weg. Verscheidene Argentijnse media maakten deze week melding van de wens van Davids om zijn loopbaan in Argentinië af te sluiten en schreven over belangstelling van verschillende clubs. Het toonaangevende dagblad Clarín meldt donderdag echter: 'Had kunnen gebeuren, maar gebeurt niet.'

'De dag dat Davids bijna naar Argentinië kwam', kopte Clarín donderdag boven het artikel. 'De komst van Edgar Davids, een grote naam, met meer verleden dan toekomst, was al gestorven voordat het geboren was. Net als eerder met verhalen over Roberto Baggio, Rivaldo en Zvonimir Boban als mogelijke versterkingen voor ons voetbal.'

Spelersmakelaar Alberto Meo bracht eerder deze week de Argentijnse droom van Davids naar buiten. Twee weken terug kreeg Meo naar verluidt toestemming van de advocaat van Davids om een club te zoeken. 'Contact krijgen met iemand als hem is niet eenvoudig', aldus Meo. Verschillende media speculeerden daarna over interesse van River Plate, Boca Juniors, Independiente en Newell's Old Boys.

De genoemde clubs bleken echter niet bijster enthousiast. Zo was hij voor River onder meer te duur en ook Newell's Old Boys had geen interesse. 'Ik weet dat hij is aangeboden, maar we hebben andere prioriteiten', aldus coach Roberto Sensini van Newell's.

De 35-jarige Davids zit sinds zijn vertrek bij Ajax afgelopen zomer zonder club. Flirts met het Braziliaanse Flamengo, het Italiaanse Genoa, het Amerikaanse LA Galaxy, het Turkse Kocaelispor en het Australische Sydney FC liepen op niets uit. De 74-voudig international heeft zijn liefde voor het Argentijnse voetbal nooit onder stoelen en banken gestoken. Of Davids en Argentinië elkaar nog vinden, is echter zeer de vraag.
pi_66201538
quote:
Edgar Davids traint bij Amsterdamse hoofdklasser AFC
Datum: 18-feb-2009 15:43

Edgar Davids (foto) traint tot het einde van dit seizoen mee bij de Amsterdamse hoofdklasser AFC. De oud-Ajacied zit nog altijd zonder club en wil op deze manier zijn conditie op peil houden. Davids trainde eerder al mee bij AZ en LA Galaxy en liep ook nog stage bij het Italiaanse Genoa. De oud-international lijkt vooralsnog niet in het eerste elftal van AFC te gaan spelen. Hij heeft zijn zinnen gezet op een buitenlands avontuur.

'De Pitbull' wisselde de laatste zes seizoenen maar liefst vier keer van club. Zo kwam hij uit voor Barcelona, Inter Milan, Tottenham Hotspur en Ajax. (MH)
pi_68368715
Ik hoor verhalen dat hij in Buenos Aires is om te gaan tekenen bij River Plate?
pi_68714414
quote:
Edgar Davids promoot straatvoetbal
Door LARS OMLOO

DEN HAAG - Het liefst had Edgar Davids zelf meegedaan, als straatvoetballer pur sang. Maar de oud-international blijft tijdens de nationale Straatvoetbaldag langs de kant. „Kijk, ik wil altijd wel voetballen, maar vandaag draait het niet om mij,’’ zegt Davids, wijzend op de kinderen die gretig achter een bal aanhollen op een verhard veldje op het Oranjeplein in Den Haag.

Op 56 plaatsen in Nederland deden gisteren meer dan vijfduizend mensen mee aan een toernooi van de Nederlandse Straat Voetbal Bond. Op 4 juli zijn de finales op het Alexanderplein in Rotterdam.

Edgar Davids richtte vorig jaar zelf de bond op, samen met tv-presentator Humberto Tan. Volgens de ‘Pitbull’ is voetbal bij uitstek het bindmiddel voor mensen uit verschillende culturen. „Kijk alleen al vandaag hier in Den Haag. Je ziet autochtone Nederlanders, Turken, Hindoestanen, Marokkanen, alles loopt hier door elkaar. Zo hoort het ook. Een goede buur is beter dan een verre vriend hè, zeggen ze.’’

Niet toevallig valt het toernooi op Bevrijdingsdag. „Op deze dag zie je dat veel autochtone Nederlanders feestvieren, maar dit moet juist een feestdag zijn voor iederéén. Daarom moet zo’n toernooi ook een buurtfeest zijn. Met niet alleen voetbal, ook met eten en muziek.’’

De bond, die drie betaalde krachten in dienst heeft, wil komend jaar verder groeien. „Er is nog veel werk te verrichten. Het loopt goed, maar het kan altijd beter. Ik ben er dit jaar zowat fulltime mee bezig,’’ zegt oprichter Davids, die als onbetaald ‘ambassadeur’ tijdens het toernooi diverse pleintjes bezoekt.

Zelf voetbalt hij niet meer, al houdt hij bij AFC in Amsterdam wel zijn conditie bij. Onder meer vanuit Brazilië en Argentinië is interesse in Davids, die over een eventuele voortzetting van zijn eigen profloopbaan niks kan zeggen. Hij moet lachen om de suggestie dat hij voor ADO Den Haag een bruikbare versterking zou zijn. „Het is jammer dat ze steeds een voorsprong verspelen. Ik hoop dat ADO in de eredivisie blijft. Zo’n grote stad verdient een eredivisieclub, dat is ook goed voor het voetbal.’’

Eén van de handtekeningenjagers vraagt aan Davids hoe het was om bij Juventus met Zinedine Zidane in één elftal te spelen. ,,Ach, hij kon wel aardig ballen.’’
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:28:19 #58
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_68715240
hij gaat volgend jaar zaalvoetballen waarschijnlijk in de topdivisie
pi_68953836
Hij heeft een nieuwe bril voor degene die Suriprofs kijken
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:18:33 #60
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_68954254
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 21:10 schreef denthemen het volgende:
Hij heeft een nieuwe bril voor degene die Suriprofs kijken
Heeft iemand Edgar gezien?

Ja, daar achter dat windscherm .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_85479560
quote:
‘Davids in gesprek met Crystal Palace’

Edgar Davids overweegt terug te keren naar Engeland. De Nederlander is in gesprek met Crystal Palace, dat uitkomt in de Championship.

De voormalige Ajacied heeft gesproken met de trainer van Crystal Palace, George Burley.

Voor de Londense club is het bemoedigend dat Davids een laag salaris geen probleem vindt. Voor het weekend wordt een beslissing verwacht, meldt The Guardian.

Davids beëindigde zijn carrière in 2008 bij Ajax, de club waar hij opgroeide en waarmee hij in 1995 de Champions League won.

De ex-international speelde eerder twee seizoenen in Engeland, bij Tottenham Hotspur. Daarvoor kwam hij onder meer uit voor Barcelona, Juventus, AC Milan en Internazionale.

Afgelopen zaterdag sloot Davids een terugkeer als speler in het betaalde voetbal nog uit.

http://www.nusport.nl/voe(...)-crystal-palace.html
pi_85527167
Hij gaat het doen. :o

quote:
Davids maakt na twee jaar rentree bij Crystal Palace

20/08/2010 17:50

Crystal Palace heeft Edgar Davids weten te verleiden tot een terugkeer in het betaalde voetbal. De middenvelder zat ruim twee jaar zonder club, maar gaat nu aan de slag in het Championship.

De 37-jarige middenvelder liet vorige week nog weten dat wat hem betreft zijn actieve loopbaan erop zat, maar manager George Burley wist Davids over te halen. De 74-voudig international krijgt het komende seizoen betaald per wedstrijd, zo meldt Palace. Davids trainde vrijdag al mee met zijn nieuwe ploeggenoten.

'Ik wil gewoon genieten van het spelletje', reageerde Davids op de transfer. 'Het wordt een fascinerende tijd voor mij en de club.' Burley is ook tevreden dat hij Davids aan zich heeft weten te binden. 'Het enthousiasme bij hem straalt er vanaf', aldus de Crystal Palace-manager. 'Heel mooi dat we eruit zijn gekomen.'

Op zondag 20 april 2008 speelde Davids zijn laatste officiële wedstrijd. Ajax versloeg Heracles Almelo met 5-1, maar besloot het aflopende contract van De Pitbull niet te verlengen. Vitesse, Leicester City en Lierse SK wilden Davids contracteren, maar zonder succes. De middenvelder zag het wel zitten in Crystal Palace.
pi_119335251
  Forum Admin zondag 18 november 2012 @ 13:48:55 #64
35723 crew  GGMM
pi_119340697
quote:
:D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: