Even omgerekend, we hebben rond de 130 m2 tot onze beschikking volgens het internetomrekenmachineding Het is ruim genoeg voor ons drietjes (viertjes met hond

) De slaapkamers zijn wel behoorlijk klein, een 2mx2m bed zou daar bv niet inpassen, maar de rest van de ruimtes zijn goed ruim.
Een "single wide" is inderdaad een standaard mobile home, die je wel op vakantieparken ziet inderdaad. Iets langer naar mijn gevoel.
Een double wide zijn 2 aan elkaar geplakt zeg maar, en uit ervaring kan ik je zeggen dat die dingen best leefbaar zijn. Het probleem is (en daarom zijn ze ook zo goedkoop en dalen ze snel in waarde) dat de matrialen goedkoop zijn, de stop voor het bad is bv van plastic, zo zijn de kranen ook van goedkoop plastic en de muren gigantisch dun. Ik heb het id dat de woonwagens in NL ietsje beter kwaliteit zijn dan hier.
Ook zijn er vaak vochtproblemen, de vorige bewoners hebben bv flinke lekkage gehad en er zit een nieuw dak op en er zijn nieuwe ramen ingezet. Er zijn een aantral problemen die ze echter nooit hebben opgelost, verstopt hebben voor ons of gewoon zo goedkoop mogelijk hebben opgelost. Hier hadden we rekening mee gehouden, maar dat het zoveel zou zijn hadden we niet verwacht.
De badkuip in de kleine badkamer had bv een stuk placplastic op de bodem. Toen ik dit indrukte zag ik het al, een gigantische scheur *insert scheldserenade hier*
Dat werd dus de badkuip vervangen. Toen we aan de slag gingen en de badkuip aan het weghalen waren (plastic uiteraard) kwam er een gigantische stank naar boven. Onder de badkuip lag allemaal verrot isolatiematriaal, volgestopt met *jawel* noten... En geen vloer meer....
De mensen hadden dus een scheur in de badkuip, hebben dit zeer professioneel opgeleukt met een stukje decoratief plastic en hebben dat ding nog jaren gebruikt.
Het isolatiematriaal was een muizenkasteel, overal gangen gegraven en noten verstopt.
Uiteraard heb ik meer foto's en uiteraard ben ik weer eens zo blond om mijn andere cam gisteravond weer te vergeten, dus heb ik ze hier niet. Vanavond, en anders morgen zal ik een hele serie van zowel het huis als de tuin

plaatsen.
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family