de caaf van mijn vriendin (al zegt zei dat het mijne isquote:Op zondag 6 juli 2008 22:58 schreef Xcalibur het volgende:
paprika schrikken ze echt van als ze d'r aan ruiken, en daarna lopen ze er met een grote boog omheen
Omdat mijn cavia's een gebit van gewapend beton hebben die maar niet wilt afslijten.quote:
Hoe knip je die tanden dan? Betonschaar?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:45 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Omdat mijn cavia's een gebit van gewapend beton hebben die maar niet wilt afslijten.
Zodra ze er last van lijken te krijgen zet ik er even de knipper in. Dan kunnen ze weer een paar maanden gewoon lekker knabbelen. Het zijn vooral de ondertanden die maar doorgroeien, af en toe moet er gewoon een stuk af om problemen te voorkomen.
Ze krijgen genoeg hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:28 schreef zoeperzazke het volgende:
ik ken niemand die tandjes van caafs knipt eigenlijk, ik doe het zelf niet en het is ook niet nodig. Als je gewoon voldoende hooi, hardvoer en groenvoer geeft behoort dat echt vanzelf te slijten?
Als ie op z'n rug ligt misschienquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeg, even een hele rare vraag, maar kunnen cavia's als ze nijdig zijn ook recht omhoog plassen, tegen het plafond aan?
OHHH, sorry...quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:51 schreef ivetje het volgende:
Uhm, ik heb een mandje gekocht en het plastic huisje eruit gehaald he
Ik geef mijn cavia's wel sla, maar in kleine hoeveelheden.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:01 schreef Xcalibur het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat sla slecht ik voor cavia's? In verband met gasvorming ofzo, meen ik me te herinneren...
Is dat zo?
Ik dacht dat dat vooral met kool was, dat is erg slecht.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:01 schreef Xcalibur het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat sla slecht ik voor cavia's? In verband met gasvorming ofzo, meen ik me te herinneren...
Is dat zo?
Ja, idd, wat hier boven staatquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:25 schreef Xcalibur het volgende:
Waarom dan in kleine hoeveelheden, het is dus slecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |