Ja, dat frustreert mij ook nog steeds... Wat een dombo's zeg. Terwijl ik de Globetrotters erg sympatiek vond en hun wel een overwinning gunde.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:45 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik breek er mijn hoofd nog steeds over hoe je van F---- met ZRNA, geen Franz kunt maken. Ook als je nog nooit van die naam gehoord hebt...![]()
![]()
Ik kan geen website vinden waar je alle oude seizoenen kunt terug zien.. Alleen seizoen 12,13 en 14...quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Hmmm, de opnames zijn/waren in november/december.
Het meest logische is eind februari... maar wie weetop die pagina van jou zie je wel dat seizoen 5-6-7 extreem dicht op elkaar zaten
(ik moet de helft van de seizoenen nog bekijken
)
Terechte winnaars imo.quote:
www.sidereel.comquote:Op zondag 13 december 2009 16:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Kun je ook online die episodes kijken?
Dan pas?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Seizoen 16 gaat over zes weken van start, op zondag 14 februari
Seizoen 15, dat het laatst is uitgezonden. Met de meest suffe, oubollige opdrachtenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:31 schreef DaFrenk het volgende:
Zijn ze in de recente seizoenen nog in Nederland geweest?
Ik heb er zin inquote:Op zondag 7 februari 2010 00:29 schreef neggix het volgende:
Volgende week al weer een nieuw seizoen![]()
http://www.cbs.com/primetime/amazing_race/#in
Waar kun je die allemaal terugvinden dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 00:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik ben nu even tot het nieuwe seizoen begint seizoen 8 aan het kijken (Family Edition)... en dan ooit nog seizoen 1-7(ja ik kijk ze in omgekeerde volgorde
)
Ik ben ook in omgekeerde volgorde aan het kijken. Begonnen met seizoen 1 (op dvd) en daarna ook met terugwerkende kracht de seizoenen binnengehaald. De All Stars-serie hebben we even overgeslagen, omdat we nog niet willen weten wie waarom een All Star is.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik ben nu even tot het nieuwe seizoen begint seizoen 8 aan het kijken (Family Edition)... en dan ooit nog seizoen 1-7(ja ik kijk ze in omgekeerde volgorde
)
Leuk!quote:Op zondag 7 februari 2010 00:29 schreef neggix het volgende:
Volgende week al weer een nieuw seizoen![]()
http://www.cbs.com/primetime/amazing_race/#in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |