Juist niet dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:16 schreef Arth_NL het volgende:
Tja, helemaal Zev's eigen schuld dat hij de paspoort verloor, dus jammer kan ik het niet vinden.
Die basketballers ook. Eerst dat horloge niet snappen, maar daarna wel heel slim doodleuk om een rekenmachine vragen in die goudshopquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Echt? Tof! Bij mijn rip was er geen voorstuk.
Die ene opmerking ook van Mika: 'do muslim watches work differently?'.
Flight Time & Big Easy ...... you look ridiculous!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kom er trouwens net achter dat de grote man achter The Amazing Race, Bertram van Munster, een geboren en getogen Nederlander is
Mag ie wel es wat minder oubollige dingen in Nederland uitzoeken
Komt omdat jij een vrouw bent. Ik vind ze liefquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat zijn die twee pokermeiden dom zeg. Die ene kon die kop van jut nog niet eens een meter omhoog krijgen. Hoe moeilijk kan het nou allemaal zijn?
Ok, motorisch dom danquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:34 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Komt omdat jij een vrouw bent. Ik vind ze liefEn de kop van jut heeft niet erg veel met domheid te maken he, en als je je geld met pokeren kunt verdienen zul je ook wel niet zó dom zijn
Inderdaadquote:Op maandag 30 november 2009 18:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, ik hoef eigenlijk niets meer te zeggen, de post boven me says it all!![]()
Verdiende winnaars natuurlijk over de reeks gezienquote:Op maandag 7 december 2009 13:18 schreef MisterO het volgende:
Wat een ge-ni-ale final episode. Ik zat echt 50 minuten lang bibberend naar het scherm te kijken van de spanningLeuke eindwinnaars, alhoewel ik het team Zebra ook wel had gegund
![]()
quote:Ik zat toch net een potje te huilen zeg, wat ben ik toch een cry baby![]()
Ja, dat frustreert mij ook nog steeds... Wat een dombo's zeg. Terwijl ik de Globetrotters erg sympatiek vond en hun wel een overwinning gunde.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:45 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik breek er mijn hoofd nog steeds over hoe je van F---- met ZRNA, geen Franz kunt maken. Ook als je nog nooit van die naam gehoord hebt...![]()
![]()
Ik kan geen website vinden waar je alle oude seizoenen kunt terug zien.. Alleen seizoen 12,13 en 14...quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Hmmm, de opnames zijn/waren in november/december.
Het meest logische is eind februari... maar wie weetop die pagina van jou zie je wel dat seizoen 5-6-7 extreem dicht op elkaar zaten
(ik moet de helft van de seizoenen nog bekijken
)
Terechte winnaars imo.quote:
www.sidereel.comquote:Op zondag 13 december 2009 16:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Kun je ook online die episodes kijken?
Dan pas?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Seizoen 16 gaat over zes weken van start, op zondag 14 februari
Seizoen 15, dat het laatst is uitgezonden. Met de meest suffe, oubollige opdrachtenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:31 schreef DaFrenk het volgende:
Zijn ze in de recente seizoenen nog in Nederland geweest?
Ik heb er zin inquote:Op zondag 7 februari 2010 00:29 schreef neggix het volgende:
Volgende week al weer een nieuw seizoen![]()
http://www.cbs.com/primetime/amazing_race/#in
Waar kun je die allemaal terugvinden dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 00:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik ben nu even tot het nieuwe seizoen begint seizoen 8 aan het kijken (Family Edition)... en dan ooit nog seizoen 1-7(ja ik kijk ze in omgekeerde volgorde
)
Ik ben ook in omgekeerde volgorde aan het kijken. Begonnen met seizoen 1 (op dvd) en daarna ook met terugwerkende kracht de seizoenen binnengehaald. De All Stars-serie hebben we even overgeslagen, omdat we nog niet willen weten wie waarom een All Star is.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik ben nu even tot het nieuwe seizoen begint seizoen 8 aan het kijken (Family Edition)... en dan ooit nog seizoen 1-7(ja ik kijk ze in omgekeerde volgorde
)
Leuk!quote:Op zondag 7 februari 2010 00:29 schreef neggix het volgende:
Volgende week al weer een nieuw seizoen![]()
http://www.cbs.com/primetime/amazing_race/#in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |