Vond wel mooi dat die hillbillies in de kaasopdracht de enige waren die maar 1 keer liepenquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, ik was toch wel voor die hilbillies hoor. Ik had liever dat die blondjes eruit gingen.
Ik heb ook nog geen favorieten, ik vind iedereen tot nu toe wel sympathiek eigenlijk.
Viktor is idd een vies strebertjequote:Op maandag 30 maart 2009 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Viktor is echt strontirritant inderdaad. Heel vervelend en naar mannetje. Vandaag ook weer
.
Balen van de afvallers.
Ik had op het einde toch wel een 'wtf' momentquote:Op woensdag 29 april 2009 13:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Volg het seizoen nog steeds wekelijks.
Wel vet, ik dacht net dat Phil ze wel eens had doorgestuurd, gebeurd het weer. Kans voor de anti-waterratjes om nog terug te komen
Ik ben juist wél voor 1 van de dameskoppelsquote:Op woensdag 29 april 2009 14:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zat er al op te wachten dat een dezer afleveringen de leg nog niet was afgelopen, doen ze de laatste jaren wel meer. Ik ben geloof ik voor Tammy en Victor of anders Luke en zn moeder. In ieder geval niet voor de dameskoppels.
Het is toch al veel vaker voorgekomen dat ze bijv. in een Spaans-sprekend land waren en dat er mensen in de race Spaans spraken? Of dat een koppel een engelssprekende local vond die een paar dagen met hun meereisde? Ik zie de oneerlijkheid niet echt. En ze hebben er ook niet zoveel voordeel aan zolang ze zelf nog domme dingen doen...quote:Op woensdag 29 april 2009 14:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben juist wél voor 1 van de dameskoppels![]()
Het is sowieso niet eerlijk dat ze nu in China zitten met Tammy en Victor. Dat slaat toch echt nergens op?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |