Als iemand met een seizoenskaart (of ieg gehad) zou jij moeten weten dat Willem II daar momenteel geen geld voor heeft, omdat eerst op andere vlakken orde op zaken gesteld moet worden (idd vanwege het eerder gevoerde wanbeleid). Men is terug gegaan naar de succesvolle methode die men in de jaren '90 voerde (Waarbij we oorsponkelijk een grijze muis waren tussen plek 9 en 13 en later 2e!), spelers uit de jupilerleague halen met potentie en de eigen jeugd. De gekochte spelers hebben potentie, of ze het waar gaan maken is maar de vraag. Helaas ontbreekt er gewoon een goede spits, dus plek 13-16 zal denk ik idd "onze eer" worden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:44 schreef toma het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn als ze hoger dan de 16e plaats eindigen. Zeer slecht ingekocht dit jaar, lijkt wel of ze niet durven te investeren in betere spelers. Defensief zit het wel snor, maar aanvallend is het zeer matig.
Moet ik hieruit begrijpen dat je het jammer vind dat De Graafschap onderaan komt, of heb je iets tegen de club?quote:
Zo gaat het toch al een aantal jaren? Dan moeten er in de winter weer versterkingen komen, anders wordt het helemaal niks. En al die financiële noodgrepen hebben tot gevolg dat het geld nu op is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:44 schreef toma het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn als ze hoger dan de 16e plaats eindigen. Zeer slecht ingekocht dit jaar, lijkt wel of ze niet durven te investeren in betere spelers. Defensief zit het wel snor, maar aanvallend is het zeer matig.
Precies. Dan wordt er alleen maar prut gehaald en bereik je nog niks. Het word tijd dat er goed gescout wordt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zo gaat het toch al een aantal jaren? Dan moeten er in de winter weer versterkingen komen, anders wordt het helemaal niks.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:54 schreef existenz het volgende:
11. Vitesse (Hoort eigenlijk gewoon in jupiler league thuis, andere clubs komen hier niet mee weg en Vitesse gelukkig ook niet op sportief gebied)
Meer dat je als club een miljoenen schuld hebt en er zo makkelijk vanaf komt, bijna elk jaar weer hetzelfde liedje bij Vitesse... Elke andere club was failliet verklaard of de licentie ingetrokken door de KNVB (of ieg sancties).quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Bijna al onze nieuwelingen zijn gehuurd hoor ,verder ga ik er maar niet op in
Tja. In plaats van dat ze gaan bezuinigen en het beleidsplan naar beneden schroeven gaan ze spelers huren en het tegenovergestelde doen. Huurspelers zijn nou niet bepaald een goede investering voor de lange termijn, puur wanbeleid daar. Maarja als dit weer uit gaar draaien op een fiasco word hun de hand waarschijnlijk wel weer boven het hoofd gehouden door de gemeente/investeerders.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Meer dat je als club een miljoenen schuld hebt en er zo makkelijk vanaf komt, bijna elk jaar weer hetzelfde liedje bij Vitesse... Elke andere club was failliet verklaard of de licentie ingetrokken door de KNVB (of ieg sancties).
juistquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:18 schreef Barca het volgende:
1. PSV
2. Feyenoord
3. Twente
4. Heerenveen
5. AZ
6. Groningen
7. Ajax
8. Urecht
9. Vitesse
10. Roda JC
11. Willem II
12. NEC
13. NAC
14. Graafschap
15. Heracles
16. Sparta
17. Den Haag
18. Volendam
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:25 schreef Barca het volgende:
Ieder jaar dat Ajax wordt gelijd door Bassie zal het degraderen. 6e klasse here they come!
De taalfout is opzettelijk!
Welke kleuterpost?!
Welke niet?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:25 schreef Barca het volgende:
Ieder jaar dat Ajax wordt gelijd door Bassie zal het degraderen. 6e klasse here they come!
Welke kleuterpost?!
Bwahaha, ik was je doorgeschoten vBasten allergie al bijna vergeten. Beetje clownesk om Ajax als 7e in te schattenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:18 schreef Barca het volgende:
1. PSV
2. Feyenoord
3. Twente
4. Heerenveen
5. AZ
6. Groningen
7. Ajax
8. Urecht
9. Vitesse
10. Roda JC
11. Willem II
12. NEC
13. NAC
14. Graafschap
15. Heracles
16. Sparta
17. Den Haag
18. Volendam
Willem II 11e en boven NAC. In dat opzicht moet jij het ook wel positief vindenquote:
Vind het eerder zwaar onrealistisch. Maar WII boven NAC is altijd goedquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Willem II 11e en boven NAC. In dat opzicht moet jij het ook wel positief vinden
Allergie?!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bwahaha, ik was je doorgeschoten vBasten allergie al bijna vergeten. Beetje clownesk om Ajax als 7e in te schatten
Moeilijk hè, een realistische voorspelling doen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:25 schreef Barca het volgende:
Welke kleuterpost?!
Ja, ik ken de meeste ploegen niet. Ajax hoger inschatten dan de 7e plek is zo 1995!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Moeilijk hè, een realistische voorspelling doen.
Barca hoger inschatten dan een kind van 7 is zo 1995quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, ik ken de meeste ploegen niet. Ajax hoger inschatten dan de 7e plek is zo 1995!
Nee, 1933.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:26 schreef toma het volgende:
[..]
Barca hoger inschatten dan een kind van 7 is zo 1995
Dat deed je toch al.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:26 schreef Trancelocator het volgende:
Barca maar weer negeren dus. Prima.
Stugge ploeg? Wint moeizaam, maar het is ook moeilijk om van ze te winnen? Of zoals Cruijff zegt "Je kan niet van ze winnen, maar wel van ze verliezen." -edit-quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:33 schreef Plato1980 het volgende:
Valt me op dat zo weinig mensen Heracles als degradatiekandidaat noemen, voor mijn gevoel is dat samen met Volendam de grote degradatiekandidaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |