abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:27:58 #101
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_60903126
1. Ajax: sterkste selectie
2. Feyenoord: sterker dan de laatste jaren plus heel veel ervaring
3. PSV: kwaliteit verloren en er moeten nog wat interne problemen opgelost worden
4. AZ: kwaliteit is voldoende voor plek 4
5. FC Twente: wederom een stabiele subtopper
6. SC Heerenveen: even wennen aan Sollied, daarna ouderwets subtop
7. Roda JC: te goed voor de middenmoot, te beperkt voor de subtop
8. Vitesse: leuke versterkingen, maar kost tijd om weer op niveau te komen
9. FC Groningen: het Jans-effect raakt langzaam uitgewerkt
10.NEC: kwaliteit ingeboet, daarom net geen linkerrijtje
11.FC Utrecht: simpelweg te beperkt om in de subtop mee te kunnen doen
12.NAC Breda: was leuk vorig seizoen, nu weer met beide voetjes op aarde
13.Sparta Rotterdam: minst slechte van de degradatiekandidaten
14.Willem II: wederom onrust, Jonker vliegt er uit en Brandts voorkomt degradatie
15.ADO Den Haag: na een tumultueus seizoen op laatste speeldag veilig
16.De Graafschap: te weinig kwaliteit
17.FC Volendam: leuke start, maar valt daarna terug
18.Heracles Almelo: het waren 4 leuke jaren, nu weer terug naar hun natuurlijke niveau.

[ Bericht 13% gewijzigd door Plato1980 op 17-08-2008 17:35:49 ]
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:37:41 #102
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_60903299
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 16:14 schreef RayMania het volgende:
Men volgde blijkbaar wekelijks de verrichtingen van Fredrikstad, want hoe kun je anders oordelen hoe goed Elyounoussi is en zeggen dat hij de verrassing van volgend seizoen gaat worden? Ik snap dat niet hoor. Dit is echt meepraten. Waar zou ik op televisie Elyounoussi bijvoorbeeld ooit hebben moeten zien voetballen? Oefenwedstrijdjes die niet op televisie komen?
Begrijp ik nu dat onze mod de Tippeligaen niet op de voet volgt ?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_60904647
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 16:14 schreef RayMania het volgende:
Men volgde blijkbaar wekelijks de verrichtingen van Fredrikstad, want hoe kun je anders oordelen hoe goed Elyounoussi is en zeggen dat hij de verrassing van volgend seizoen gaat worden? Ik snap dat niet hoor. Dit is echt meepraten. Waar zou ik op televisie Elyounoussi bijvoorbeeld ooit hebben moeten zien voetballen? Oefenwedstrijdjes die niet op televisie komen?
kijk nog eens goed naar mijn bericht, daar zie je nergens dat ik zeg dat elyounoussi goed is. Ik zeg alleen dat ik verwachtingen van hem heb, de scouting van Heerenveen zit er niet vaak naast, en het feit dat Heerenveen toch wel aardig wat geld voor hem heeft zorgt ervoor dat ik toch wel aardige verwachtingen heb van hem. Zeker gezien het feit dat Heerenveen normaal gesproken wat zuinig is met het doen van aankopen.
pi_60904805
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 18:53 schreef Mindstate het volgende:

[..]

kijk nog eens goed naar mijn bericht, daar zie je nergens dat ik zeg dat elyounoussi goed is. Ik zeg alleen dat ik verwachtingen van hem heb, de scouting van Heerenveen zit er niet vaak naast, en het feit dat Heerenveen toch wel aardig wat geld voor hem heeft zorgt ervoor dat ik toch wel aardige verwachtingen heb van hem. Zeker gezien het feit dat Heerenveen normaal gesproken wat zuinig is met het doen van aankopen.
Ik bedoelde het ook meer in z'n algemeenheid. Niet alleen hier, maar ook in het Heerenveentopic, transfertopic, verrassingentopic zie je zulke posts langskomen. Uit jouw post kan ik natuurlijk niet opmaken dat je iets van Elyounoussi verwacht, omdat Heerenveen zo goed scout. Bij een verwachting vind ik gewoon dat je de speler zelf ook hebt moeten zien spelen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60905044
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:01 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook meer in z'n algemeenheid. Niet alleen hier, maar ook in het Heerenveentopic, transfertopic, verrassingentopic zie je zulke posts langskomen. Uit jouw post kan ik natuurlijk niet opmaken dat je iets van Elyounoussi verwacht, omdat Heerenveen zo goed scout. Bij een verwachting vind ik gewoon dat je de speler zelf ook hebt moeten zien spelen .
Tja, dat is jouw oordeel van het woord verwachten.
pi_60905212
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:01 schreef RayMania het volgende:

[..]

. Bij een verwachting vind ik gewoon dat je de speler zelf ook hebt moeten zien spelen .
Ik heb hem 2x zien spelen via een stream. Één hele helft met zijn oude club , puur omdat er geruchten gingen dat hij naar Groningen zou vertrekken. En ik heb hem een hele goede invalbeurt zien maken in de interland Noorwegen-Uruguay. Beide keren speelde hij erg goed. Hij was erg snel, kwam zonder problemen zijn man voorbij, vrij goed in de combinatie en scoorde ook tegen Uruguay. Nu is het natuurlijk veel te weinig om een goed beeld te vormen, maar wat ik van hem gezien heb, plus de positieve verhalen over hem in de Noorse media doen mij vermoeden dat Heerenveen weer een toekomstig toppertje in huis heeft gehaald. Ze batalen natuurlijk ook niet voor niets 3.5 miljoen voor hem, en ze waren niet de enige club de geinteresseerd was..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60995759
Update:

1. Ajax
2. PSV
3. FC Twente
4. Vitesse
5. Feyenoord
6. AZ
7. SC Heerenveen
8. FC Groningen
9. NEC
10. FC Utrecht
11. Roda JC
12. NAC Breda
13. Sparta Rotterdam
14. Heracles Almelo
15. De Graafschap
16. ADO Den Haag
17. Willem II
18. FC Volendam
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:58:57 #108
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_61053550
1. ajax
2. Psv
3. Fc Twente
4. Feyenoord
5. AZ
6. Fc Groningen
7. Sc Heerenveen
8. Roda Jc
9. Vitesse
10 Fc Utrecht
11 NEC
12 NAC Breda
13 Willem II
14 Sparta Rotterdam
15 De Graafschap
16 Heracles Almelo
17 ADO Den Haag
18 Fc Volendam
pi_61060716
1. Ajax
2. PSV
3. AZ
4. FC Twente
5. Feyenoord
6. Heerenveen
7. FC Groningen
8. Vitesse
9. NEC
10. Roda JC
11. FC Utrecht
12. NAC Breda
13. Sparta Rotterdam
14. Heracles Almelo
15. Willem II
16. De Graafschap
17. ADO Den Haag
18. Volendam

Ben bang dat Ajax het dit seizoen met Marco gaat redden, PSV mist met Gomes teveel zekerheid achterin en mist voorin een echte killer. AZ heeft, mits Schaars fit blijft, alles weer op een rijtje en wordt 3e vlak voor FC Twente dat ook weer een keurig seizoen draait, niet met zulk mooi voetbal als vorig jaar, maar met een ijzersterke verdediging wel vaak de 0. Feyenoord blijft tegenvallen..
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:49:54 #110
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_61067582
1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. FC Twente
5. AZ
6. FC Groningen
7. SC Heerenveen
8. Roda JC
9. FC Utrecht
10. NAC
11. NEC
12. Vitesse
13. De Graafschap
14. Willem II
15. Heracles Almelo
16. Sparta Rotterdam
17. ADO Den Haag
18. FC Volendam
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
pi_61084016
1. Ajax.
2. PSV.
3. Feyenoord.
4. AZ.
5. FC Twente.
6. sc Heerenveen.
7. Vitesse.
8. NEC.
9. FC Groningen.
10. Roda JC.
11. FC Utrecht.
12. NAC Breda.
13. Heracles Almelo.
14. Sparta Rotterdam.
15. ADO Den Haag.
16. Willem II.
17. De Graafschap.
18. FC Volendam.

De strijd zal gaan tussen Ajax en PSV en ik denk dat het spannender is dan de laatste jaren. PSV zal geen groot gat slaan, want ik vind de selectie minder sterk dan voorgaande jaren. Ik mis ook een echte leider bij PSV (Simons is er geen). AZ zie ik na het teleurstellende seizoen van vorig jaar er toch weer bovenop komen en gaat samen met Feyenoord strijden om een plek bij de top drie. Twente gaat het redelijk doen, maar gaat tekort komen door het vertrek van belangrijke spelers als El Ahmadi en Engelaar (en misschien nog Wilkshire). Zelfde geldt voor Heerenveen. Gaan een degelijk seizoen spelen, maar door de vele veranderingen (sinds lange tijd een andere trainer en vertrek van Sulejmani en misschien Bradley) wordt er geen hele hoge klassering gehaald.

De verrassing van het seizoen wordt Vitesse. Westerhof is een prima coach voor zo'n club en verder heeft Vitesse heel aardig ingekocht met Van der Struijk, Jenner, Drost, Molhoek en Tarvajärvi. Zet daarnaast de spelers neer die ook aardig een balletje kunnen trappen (Kolk, Sprockel, Sansoni en Velthuizen) en dan heb je een goed team. NEC gaat de goede leiding onder Mario Been doortrekken en speelt zich in de subtop. Helaas Lens en Vadócz verloren, maar met Schöne erbij zie ik het wel goedkomen.
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:22:13 #112
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61084784
1. PSV
2. Ajax
3. AZ
4. Fc Twente
5. Feyenoord
6. Heerenveen
7. Fc Groningen
8. Roda JC
9. NEC
10. Utrecht
11. Nac Breda
12. Sparta Rotterdam
13. Vitesse
14. Heracles Almelo
15. Willem II
16. De Graafschap
17. ADO Den Haag
18. Fc Volendam

Ik vrees dat Ajax weer te laat op stoom gaat komen waardoor PSV op basis van constantheid weer aan het langste eind trekt. Az gaat wat makkelijker scoren en wordt op enige afstand 3e. Van Heerenveen en Feyenoord verwacht ik een goede 2e seizoenshelft als de trainers daar hun stempel hebben kunnen zetten. Twente heeft nog steeds een prima selectie dat verzorgd voetbal speelt en zal weer hoog eindigen.
Onderin is Volendam echt te zwak om zich te handhaven. Ado en de Graafschap gaan het via de NC wel redden. Heracles gaat het wederom redden op basis van een goede reeks in thuiswedstrijden, Willem II gaat weer een zwak seizoen tegemoet.
Verder wordt het weer net niks bij Vitesse en kan NAC Breda de stunit van vorig jaar niet herhalen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_61085941
Veel mensen die Willem II op plaats 13-15 zetten.... Waar kan ik tekenen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_61085966
PSV
AJAX
Feyenoord

PSv heeft toch een betere defensie dan wij en daar wordt het beslist.
pi_61086783
1. Ajax
2. PSV
3. AZ
4. Feyenoord
5. SC Heerenveen
6. FC Utrecht
7. FC Twente
8. Roda JC
9. FC Groningen
10. NAC
11. NEC
12. Vitesse
13. Sparta Rotterdam
14. Heracles Almelo
15. Willem II
16. De Graafschap
17. ADO Den Haag
18. FC Volendam
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_61086912
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:51 schreef RayMania het volgende:

De strijd zal gaan tussen Ajax en PSV en ik denk dat het spannender is dan de laatste jaren.
Wat moet ervoor zorgen dat de strijd nog spannender word dan afgelopen 2 jaar? En dan met name 2 jr. geleden.
Ajax verloor het kampioenschap op 1 doelpunt.
  FOK!fotograaf zondag 24 augustus 2008 @ 16:01:48 #117
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_61087037
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. FC Twente
5. SC Heerenveen
6. Roda JC
7. FC Groningen
8. AZ
9. NAC Breda
10. FC Utrecht
11. Vitesse
12. NEC
13. Willem II
14. ADO Den Haag
15. Sparta Rotterdam
16. FC Volendam
17. De Graafschap
18. Heracles Almelo
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_61087444
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:51 schreef RayMania het volgende:

De strijd zal gaan tussen Ajax en PSV en ik denk dat het spannender is dan de laatste jaren. PSV zal geen groot gat slaan, want ik vind de selectie minder sterk dan voorgaande jaren.
Ik vind juist dat PSV er sterker op is geworden. Achterin hebben ze het nu veel dikker op orde en daar zal denk ik de winst op worden gepakt. In de breedte zijn ze eveneens sterker, zeker als er nog een spits bij zal komen. Amrabat voor Farfan vind ik een vooruitgang, Brechet erbij is uitstekend. Die kerel kan zich bij de leiders binnen het team voegen. De nieuwe jongens zullen voor verfrissing zorgen, die frisheid koste PSV bijna de kop vorig jaar. En Isaksson voor Gomes is ook prima, gaan ze er niet veel mee op achteruit. Daarom is PSV voor mij kandidaat nummer 1.
That's all folks!
pi_61087526
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:57 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Wat moet ervoor zorgen dat de strijd nog spannender word dan afgelopen 2 jaar? En dan met name 2 jr. geleden.
Ajax verloor het kampioenschap op 1 doelpunt.
Ajax had bij de winterstop altijd een achterstand van rond de tien punten. Het liep dus achter de feiten aan. Ajax heeft het toen ook nooit in eigen hand gehad, dat had PSV wel altijd. Daarom kon PSV geregeld punten verspelen en ons als Ajacieden laten hopen op een wonder, maar dat kwam nooit.
pi_61087533
Op Gomes ga je absoluut achteruit maar dat is ook de enige positie die achteruit is gegaan.
pi_61087759
1. Ajax
2. PSV
3. sc Heerenveen
4. FC Twente
5. Feyenoord
6. FC Groningen
7. FC Utrecht
8. Vitesse
9. AZ Alkmaar
10. NEC Nijmegen
11. Roda JC
12. NAC Breda
13. Heracles Almelo
14. Sparta Rotterdam
15. ADO Den Haag
16. De Graafschap
17. Willem II
18. FC Volendam

Ajax en PSV ontlopen elkaar weinig, verwacht ik. Ajax is beter in aanvallend opzicht - PSV mist nog altijd goals voorin, maar PSV is verdedigend waarschijnlijk sterker. Of Oleguer een ideale vervanger is voor Heitinga moet nog blijken. Het vertrek van Gomes heeft PSV naar mijn menig zeer behoorlijk opgevangen. Feyenoord zal het dit jaar weer niet waarmaken. De selectie bulkt wel van de kwaliteit, maar is niet breed genoeg om constant te presteren. Ook is de verdediging nog altijd wankel. Twente en Heerenveen zullen strijden om plek 3. Groningen en Utrecht zijn met Feyenoord voor mij de belangrijkste gegadigden voor Europees. Utrecht heeft goed ingekocht en heet met De Kromme natuurlijk een coach die een elftal kan kneden. Groningen blijft constant in vergelijking met de vorige jaren. Vitesse en AZ zijn twee ploegen die vorig jaar geplaagd werden, en ook dit jaar zal voor hen niet soepel verlopen. AZ is nog altijd herstellende van het grote kwaliteitsverlies in vergelijking met 2 jaar terug. Roda zakt langzaam terug uit de subtop, NEC mist wederom bepalende spelers. Onderin is het spannend, Volendam lijkt toch de zwakste broeder en ook Willem II moet de jaren van wanbeleid eindelijk bekopen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_61088441
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
1. Ajax
2. PSV
3. sc Heerenveen
4. FC Twente
5. Feyenoord
6. FC Groningen
7. FC Utrecht
8. Vitesse
9. AZ Alkmaar
10. NEC Nijmegen
11. Roda JC
12. NAC Breda
13. Heracles Almelo
14. Sparta Rotterdam
15. ADO Den Haag
16. De Graafschap
17. Willem II
18. FC Volendam

Ajax en PSV ontlopen elkaar weinig, verwacht ik. Ajax is beter in aanvallend opzicht - PSV mist nog altijd goals voorin, maar PSV is verdedigend waarschijnlijk sterker. Of Oleguer een ideale vervanger is voor Heitinga moet nog blijken. Het vertrek van Gomes heeft PSV naar mijn menig zeer behoorlijk opgevangen. Feyenoord zal het dit jaar weer niet waarmaken. De selectie bulkt wel van de kwaliteit, maar is niet breed genoeg om constant te presteren. Ook is de verdediging nog altijd wankel. Twente en Heerenveen zullen strijden om plek 3. Groningen en Utrecht zijn met Feyenoord voor mij de belangrijkste gegadigden voor Europees. Utrecht heeft goed ingekocht en heet met De Kromme natuurlijk een coach die een elftal kan kneden. Groningen blijft constant in vergelijking met de vorige jaren. Vitesse en AZ zijn twee ploegen die vorig jaar geplaagd werden, en ook dit jaar zal voor hen niet soepel verlopen. AZ is nog altijd herstellende van het grote kwaliteitsverlies in vergelijking met 2 jaar terug. Roda zakt langzaam terug uit de subtop, NEC mist wederom bepalende spelers. Onderin is het spannend, Volendam lijkt toch de zwakste broeder en ook Willem II moet de jaren van wanbeleid eindelijk bekopen.
Het zou eens tijd worden. Het zou me zeer verbazen als Willem II hoger komt dan de zestiende plaats.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_61088509
1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. SC Heerenveen
5. FC Twente
6. AZ
7. FC Groningen
8. Roda JC
9. NAC
10. FC Utrecht
11. Vitesse
12. NEC
13. FC Volendam
14. Heracles Almelo
15. Sparta Rotterdam
16. Willem II
17. De Graafschap
18. ADO Den Haag
pi_61090278
1. Ajax
2. PSV
3. FC Twente
4. Feyenoord
5. AZ
6. SC Heerenveen
7. Vitesse
8. FC Groningen
9. Roda JC
10. FC Utrecht
11. NAC
12. NEC
13. Sparta Rotterdam
14. Heracles Almelo
15. De Graafschap
16. ADO Den Haag
17. Willem II
18. FC Volendam
pi_61090349
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:09 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het zou eens tijd worden. Het zou me zeer verbazen als Willem II hoger komt dan de zestiende plaats.
Ze mogen blij zijn als ze hoger dan de 16e plaats eindigen. Zeer slecht ingekocht dit jaar, lijkt wel of ze niet durven te investeren in betere spelers. Defensief zit het wel snor, maar aanvallend is het zeer matig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')