Begrijp ik nu dat onze mod de Tippeligaen niet op de voet volgtquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:14 schreef RayMania het volgende:
Men volgde blijkbaar wekelijks de verrichtingen van Fredrikstad, want hoe kun je anders oordelen hoe goed Elyounoussi is en zeggen dat hij de verrassing van volgend seizoen gaat worden? Ik snap dat niet hoor. Dit is echt meepraten. Waar zou ik op televisie Elyounoussi bijvoorbeeld ooit hebben moeten zien voetballen? Oefenwedstrijdjes die niet op televisie komen?
kijk nog eens goed naar mijn bericht, daar zie je nergens dat ik zeg dat elyounoussi goed is. Ik zeg alleen dat ik verwachtingen van hem heb, de scouting van Heerenveen zit er niet vaak naast, en het feit dat Heerenveen toch wel aardig wat geld voor hem heeft zorgt ervoor dat ik toch wel aardige verwachtingen heb van hem. Zeker gezien het feit dat Heerenveen normaal gesproken wat zuinig is met het doen van aankopen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:14 schreef RayMania het volgende:
Men volgde blijkbaar wekelijks de verrichtingen van Fredrikstad, want hoe kun je anders oordelen hoe goed Elyounoussi is en zeggen dat hij de verrassing van volgend seizoen gaat worden? Ik snap dat niet hoor. Dit is echt meepraten. Waar zou ik op televisie Elyounoussi bijvoorbeeld ooit hebben moeten zien voetballen? Oefenwedstrijdjes die niet op televisie komen?
Ik bedoelde het ook meer in z'n algemeenheid. Niet alleen hier, maar ook in het Heerenveentopic, transfertopic, verrassingentopic zie je zulke posts langskomen. Uit jouw post kan ik natuurlijk niet opmaken dat je iets van Elyounoussi verwacht, omdat Heerenveen zo goed scout. Bij een verwachting vind ik gewoon dat je de speler zelf ook hebt moeten zien spelenquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:53 schreef Mindstate het volgende:
[..]
kijk nog eens goed naar mijn bericht, daar zie je nergens dat ik zeg dat elyounoussi goed is. Ik zeg alleen dat ik verwachtingen van hem heb, de scouting van Heerenveen zit er niet vaak naast, en het feit dat Heerenveen toch wel aardig wat geld voor hem heeft zorgt ervoor dat ik toch wel aardige verwachtingen heb van hem. Zeker gezien het feit dat Heerenveen normaal gesproken wat zuinig is met het doen van aankopen.
Tja, dat is jouw oordeel van het woord verwachten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook meer in z'n algemeenheid. Niet alleen hier, maar ook in het Heerenveentopic, transfertopic, verrassingentopic zie je zulke posts langskomen. Uit jouw post kan ik natuurlijk niet opmaken dat je iets van Elyounoussi verwacht, omdat Heerenveen zo goed scout. Bij een verwachting vind ik gewoon dat je de speler zelf ook hebt moeten zien spelen.
Ik heb hem 2x zien spelen via een stream. Één hele helft met zijn oude club , puur omdat er geruchten gingen dat hij naar Groningen zou vertrekken. En ik heb hem een hele goede invalbeurt zien maken in de interland Noorwegen-Uruguay. Beide keren speelde hij erg goed. Hij was erg snel, kwam zonder problemen zijn man voorbij, vrij goed in de combinatie en scoorde ook tegen Uruguay. Nu is het natuurlijk veel te weinig om een goed beeld te vormen, maar wat ik van hem gezien heb, plus de positieve verhalen over hem in de Noorse media doen mij vermoeden dat Heerenveen weer een toekomstig toppertje in huis heeft gehaald. Ze batalen natuurlijk ook niet voor niets 3.5 miljoen voor hem, en ze waren niet de enige club de geinteresseerd was..quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
. Bij een verwachting vind ik gewoon dat je de speler zelf ook hebt moeten zien spelen.
Wat moet ervoor zorgen dat de strijd nog spannender word dan afgelopen 2 jaar? En dan met name 2 jr. geleden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:51 schreef RayMania het volgende:
De strijd zal gaan tussen Ajax en PSV en ik denk dat het spannender is dan de laatste jaren.
Ik vind juist dat PSV er sterker op is geworden. Achterin hebben ze het nu veel dikker op orde en daar zal denk ik de winst op worden gepakt. In de breedte zijn ze eveneens sterker, zeker als er nog een spits bij zal komen. Amrabat voor Farfan vind ik een vooruitgang, Brechet erbij is uitstekend. Die kerel kan zich bij de leiders binnen het team voegen. De nieuwe jongens zullen voor verfrissing zorgen, die frisheid koste PSV bijna de kop vorig jaar. En Isaksson voor Gomes is ook prima, gaan ze er niet veel mee op achteruit. Daarom is PSV voor mij kandidaat nummer 1.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:51 schreef RayMania het volgende:
De strijd zal gaan tussen Ajax en PSV en ik denk dat het spannender is dan de laatste jaren. PSV zal geen groot gat slaan, want ik vind de selectie minder sterk dan voorgaande jaren.
Ajax had bij de winterstop altijd een achterstand van rond de tien punten. Het liep dus achter de feiten aan. Ajax heeft het toen ook nooit in eigen hand gehad, dat had PSV wel altijd. Daarom kon PSV geregeld punten verspelen en ons als Ajacieden laten hopen op een wonder, maar dat kwam nooit.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:57 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat moet ervoor zorgen dat de strijd nog spannender word dan afgelopen 2 jaar? En dan met name 2 jr. geleden.
Ajax verloor het kampioenschap op 1 doelpunt.
Het zou eens tijd worden. Het zou me zeer verbazen als Willem II hoger komt dan de zestiende plaats.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
1. Ajax
2. PSV
3. sc Heerenveen
4. FC Twente
5. Feyenoord
6. FC Groningen
7. FC Utrecht
8. Vitesse
9. AZ Alkmaar
10. NEC Nijmegen
11. Roda JC
12. NAC Breda
13. Heracles Almelo
14. Sparta Rotterdam
15. ADO Den Haag
16. De Graafschap
17. Willem II
18. FC Volendam
Ajax en PSV ontlopen elkaar weinig, verwacht ik. Ajax is beter in aanvallend opzicht - PSV mist nog altijd goals voorin, maar PSV is verdedigend waarschijnlijk sterker. Of Oleguer een ideale vervanger is voor Heitinga moet nog blijken. Het vertrek van Gomes heeft PSV naar mijn menig zeer behoorlijk opgevangen. Feyenoord zal het dit jaar weer niet waarmaken. De selectie bulkt wel van de kwaliteit, maar is niet breed genoeg om constant te presteren. Ook is de verdediging nog altijd wankel. Twente en Heerenveen zullen strijden om plek 3. Groningen en Utrecht zijn met Feyenoord voor mij de belangrijkste gegadigden voor Europees. Utrecht heeft goed ingekocht en heet met De Kromme natuurlijk een coach die een elftal kan kneden. Groningen blijft constant in vergelijking met de vorige jaren. Vitesse en AZ zijn twee ploegen die vorig jaar geplaagd werden, en ook dit jaar zal voor hen niet soepel verlopen. AZ is nog altijd herstellende van het grote kwaliteitsverlies in vergelijking met 2 jaar terug. Roda zakt langzaam terug uit de subtop, NEC mist wederom bepalende spelers. Onderin is het spannend, Volendam lijkt toch de zwakste broeder en ook Willem II moet de jaren van wanbeleid eindelijk bekopen.
Ze mogen blij zijn als ze hoger dan de 16e plaats eindigen. Zeer slecht ingekocht dit jaar, lijkt wel of ze niet durven te investeren in betere spelers. Defensief zit het wel snor, maar aanvallend is het zeer matig.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het zou eens tijd worden. Het zou me zeer verbazen als Willem II hoger komt dan de zestiende plaats.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |