Ja hoor, ze kan je ernstig lichamelijk letsel toebrengen waardoor je naar het ziekenhuis moet, ze kan je gehandicapt schoppen en ze kan je natuurlijk ook nog op creatieve wijze van kant maken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:21 schreef BK_102 het volgende:
Dus zij slaan en schelden en mijn strot dicht knijpen.
Kan het nog erger ?
Nee, ik heb zelfrespect dus als mijn vriend dit zou flikken kon hij oplazeren.quote:Iemand dit ook weleens meegemaakt ?
Hoor wie het zegt..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:28 schreef CasualMark het volgende:
Klacht: iemand die ontploft als er een beetje ranja over zijn bed gaat.
Klacht: mietjes die niet eens kunnen voorkomen dat een vrouw hun strot dichtknijpt.
(of moet ik hier een nieuw topic voor openen)
Naja zo erg zal het niet wordenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja hoor, ze kan je ernstig lichamelijk letsel toebrengen waardoor je naar het ziekenhuis moet, ze kan je gehandicapt schoppen en ze kan je natuurlijk ook nog op creatieve wijze van kant maken.![]()
[..]
Was nog niet eens in me opgekomen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:33 schreef ruud.nl het volgende:
Goede lemming!![]()
Nu even het origineel zoeken...
In mijn bed ligt nadat mijn vriendin is geweest ook nog wel eens gesmolten chocola. Vaak in combinatie met slagroomquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:31 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt..
Beetje ranja ? Heel glas. En dit is niet het eerste..
Wat denk je van stukjes chips (vooral leuk als je gaat slapen. Kriebelt en prikt lekker)
Chocola ?
Duidelijk te merken dat jij geen vriendin hebt of homo bent
Ga dan ook niet eten/drinken in bed. Je kan toch op de bank tv kijken?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:31 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt..
Wat denk je van stukjes chips (vooral leuk als je gaat slapen. Kriebelt en prikt lekker)
Chocola ?
Met een schrille stem riep jij zeker uit "ranja, ranja over mijn bed"? Waarna je vriendin je strot dicht kneep.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:31 schreef BK_102 het volgende:
Nja.. ze heeft btw ook een knoop in mijn ketting gelegtquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:41 schreef Devlinsect het volgende:
Als dit serieus is![]()
Suc6 later mocht het tot samenwonen en evt. kinderen komen met zoeen biatch
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:45 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Nja.. ze heeft btw ook een knoop in mijn ketting gelegt
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:53 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat fietst lastig, met een knoop in je ketting.
Ik heb het origineel nog steeds niet gevonden trouwens.![]()
Och gossie.. een emo..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hoe oud ben jij, 14? Ruzie met je vriendin over ranja (ranja!) en chips over je bed?
Een aso wijf dat je bij de keel grijpt?
Ik weet al weer genoeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |