quote:
Nee
Het gevoel nu.
Nog steeds koud. Nog steeds een kleffe zweet. Maar niet dat het met de druppels van mijn hoofd afvalt ofzo. Gewoon klef. Ontzettend droge mond heb ik wel op dit moment. Ik heb geen zin om te drinken (alcohol), dus dat is goed denk ik. Ben nu even overgestapt op seven-up. Denk dat ik wel genoeg zout heb binnen gekregen voor 1 dag met al die bouillon. Mijn gevoel is wel een stuk lekkerder dan normaal wanneer ik opsta na het drinken. Lastig uit te leggen, maar ook mijn zicht is wat prettiger. Ik ben wel gespannen en erger me aan bijvoorbeeld auto's die langsrijden. Tijdens het liggen in bed ben ik ook een paar keer flink geschrokken om niets. Het is wel heel erg prettig om geen echte kater te hebben. Mijn hoofd is nu al helderder. Ik beweeg wel wat trouwens, maar dan moet je denken aan gewoon een beetje lopen. Ben een paar keer even naar buiten gegaan. Maar dan heb je het over 100 meter en terug. In bed liggen heb ik nog het meeste zin in. Lekker veilig onder de warme dekens het gif uit me laten stomen. Waar ik wel moeite mee heb is nog steeds dat ik niet kan roken. Ik zit dan nu ook het laatste gruis bij elkaar te rapen voor nog een minipeukje. Verder heb ik een beetje last van spierpijn in mijn onderrug. Maar dat kan ook komen omdat ik zoveel in bed heb gelegen.
Iemand zei trouwens iets over een forum in de comments. Ik had dat zelf ook al gevonden. Daar heb ik nu mijn email-adres achtergelaten. Ze bieden namelijk ook een behandeling aan, maar die is vrij prijzig of je moet een verwijskaart hebben van de dokter. Dat regelen zij ook voor je las ik, maar dat durf ik niet. Ze hebben een beperkt aantal plaatsen voor mensen die dat niet willen maar het ook niet zelf kunnen betalen (2200 euro in totaal zonder btw). Mocht ik naar de fles grijpen dan zal ik alsnog naar de arts gaan voor die verwijskaart zodat de verzekering het betaald.
Ik vind de positieve reacties hier echt fijn. Dank jullie allemaal. Ik ga nog even wat in bed tv kijken. Als er wat nieuws te melden is doe ik dat. Anders moeten jullie maar weer een paar uur wachten voor een normale update.
(ps:
Dit is de eerste keer dat ik klachten krijg dat ik geen spelfouten maak! Dat vind ik niet zo leuk eigenlijk, maar het staat je vrij of je me geloofdt (!) of niet. De rede dat de zinnen kloppen is denk ik dat ik 10-15 minuten over zo een berichtje doe. ohja, over het eten: ik heb wel genoeg eten in huis en in geval van nood is er een italiaan die spaghetti enzo brengt maar geen alcohol verkoopt)