dat had wel wat beter gemoeten aangezien je ermee op TV bent geweest mag dat wel iets pakkender. Mooie email reminder erop dat je ej kan opgeven als je wil weten wanneer de kaartverkoop begint etc. etc.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:44 schreef SlamD het volgende:
[..]
En de site reflecteert dat...
http://supermodeldemusical.nl Webdesign: Gympie.nl
Dat laatste is juist zo interessant lijkt mequote:Op maandag 2 juni 2008 22:36 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen het welles nietes verhaal, maar ik ben het wel met je eens dat dat een aanvulling op het programma zou kunnen zijn.
Ja, je hoort alleen wat van de ondernemers die geen investering kregen van de dragons, waar de dragons wel geïnvesteerd hebben daar hoor je niks meer van?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:34 schreef hello_moto1992 het volgende:
Leuk programma. Is dit alleen een programma waarin de dragon's er in stappen of niet, of gaan ze dan ook nog de samenwerking van de dragon's met de uitvinder tonen?
En het zou ook wel iets professioneler overkomen als de site zou werken in FF.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat had wel wat beter gemoeten aangezien je ermee op TV bent geweest mag dat wel iets pakkender. Mooie email reminder erop dat je ej kan opgeven als je wil weten wanneer de kaartverkoop begint etc. etc.
Die website loopt ook voor geen meter.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:00 schreef rubbereend het volgende:
wtf, midden in Amsterdammoet het geld op ofzo?
Wat was de site ook alweer?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die website loopt ook voor geen meter.
Ik zie alleen weer een 13 in dozijn ringtone sitequote:Op maandag 30 juni 2008 23:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah okee
Zo op het eerste gezicht lijkt het niet echt een doorslaand succes
Terwijl ik dat concept he-le-maal niks vond.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:40 schreef golfer het volgende:
Die laatste meid was wel erg enthousiasmerend en haalde zonder moeite even haar geld op daardoor.
http://www.hotelmaxclusive.com/quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:57 schreef Liquidootje het volgende:
Ik kan mij niet eens herinneren wat ze al weer wilde doen... het is niet echt bij gebleven...
Ze vielen idd meer voor haar en haar achterban waar veel kennis e.d. aanwezig zou zijn, dan voor het concept. Kijk maar eens op die sitequote:Op woensdag 2 juli 2008 14:16 schreef Liquidootje het volgende:
Wat een wazig concept. Ze wilden gewoon investeren in die vrouw. Net als de wuzzon gedoe. Puur omdat die ondernemers charisma hebben.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:36 schreef Frollo het volgende:
Die sjap met z'n kofferstoel...
Dragon: "Maar iets soortgelijks bestaat toch al? Zo'n stok met zo'n zitje eraan?"
Sjap: "Vooj de jacht ja, mijn moedej heeft ej ook een."
Dat was inderdaad ook een hele domme vraag. Had ze niet op zitten letten ofzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik ook....Annemarie: "gut gut gut"toen George zijn eigen voorwaardes aangescherpte
![]()
En die met die kluis op het strand...Annemarie: "mag ik een stomme vraag stellen, maar hoe krijg je hem eruit geschroefd?"
Dat heb ik ook even gemist trouwens. Hoe zat dat dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook een hele domme vraag. Had ze niet op zitten letten ofzo
Doet ze wel vaker.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat wijf heeft geile rode laklaarzen aan
Ik kan maar 1 woord zeggen: MILF.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat wijf heeft geile rode laklaarzen aan
Als het kluisje op de schroef zit, kun je de schroef niet meer draaien. Je draait dan alleen het kluisje rond maar verder niks. Haal je het kluisje los, dan kun je gewoon weer bij de schroef en deze uit het zand draaien.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook even gemist trouwens. Hoe zat dat dan?.
Dat patent is altijd lachen. Vooral met Henk patent.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:58 schreef Frollo het volgende:
[..]
Als het kluisje op de schroef zit, kun je de schroef niet meer draaien. Je draait dan alleen het kluisje rond maar verder niks. Haal je het kluisje los, dan kun je gewoon weer bij de schroef en deze uit het zand draaien.
Op zich geen slecht product, dom alleen dat hij ronduit toegaf dat het niet te patenteren is (waarom niet eigenlijk?) en dat hij gewoon zijn baan ernaast bleef doen. Nee, dat horen de dragons graag.
Leuke sitequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:01 schreef Haunter het volgende:
Die laatste gast heeft het goed aangepakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |