Degelijke linksback gaat wel erg verquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Doe dit nou niet.
Waarom wordt bij Ajax iemand op die leeftijd al zo snel afgeschreven? Het is verdomme een degelijke linksback uit de eigen jeugd. Alsof Heitinga 4 jaar terug elke week geweldig speelde en kijk eens hoe hij nu aanbeden wordt.
Hier word ik altijd zo verdrietig van.
Marco van Basten is wel een beetje idolaat van Urby.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Degelijke linksback gaat wel erg ver. Leuke, dartelende middenvelder die best aardig kan voetballen. Bij 9 miljoen is het toch echt een strik er om heen hoor.
Urby maakt echt nog veel te veel stomme fouten, en dat al twee jaar lang op het hoogste niveau. Dat kan gewoon echt niet, ook al is het iemand uit eigen jeugd. Maduro had van mij ook wel mogen blijven; maar is er iemand die hem mist? Is er iemand die Babel dit seizoen nog heeft gemist?
Als ik Kennedy en Rommedahl zie verlang ik terug naar het talent van het jaar bij Liverpool ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Degelijke linksback gaat wel erg ver. Leuke, dartelende middenvelder die best aardig kan voetballen. Bij 9 miljoen is het toch echt een strik er om heen hoor.
Urby maakt echt nog veel te veel stomme fouten, en dat al twee jaar lang op het hoogste niveau. Dat kan gewoon echt niet, ook al is het iemand uit eigen jeugd. Maduro had van mij ook wel mogen blijven; maar is er iemand die hem mist? Is er iemand die Babel dit seizoen nog heeft gemist?
Babel > Suarez dan mogen we nie klagen. Maar daar hebben we dan geluk mee gehad.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die jongens worden verkocht - telkens met strik - terwijl ze nog vol door moeten groeien. Dan wordt er vervolgens een speler die 1 a 2 jaartjes ouder is en uit het buitenland komt voor teruggehaald. Dat geld kan me gestolen worden, zoals Marco zegt moet het kapitaal op het veld staan, niet op de bank. Ik denk dat Urby de komende jaren uit kan groeien tot een erg goede speler. Verkoop je 'm nu is het maar weer afwachten wat er voor terug komt...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar als je Suarez ziet, wat zijn vervanger is, mis je hem weer niet...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als ik Kennedy en Rommedahl zie verlang ik terug naar het talent van het jaar bij Liverpool ja.
We hebben twee buitenspelers nodig.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:11 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Maar als je Suarez ziet, wat zijn vervanger is, mis je hem weer niet...
Ik heb momenteel liever Silva - (Douglas/Boulahrouz) - Vermaelen - Vertonghen, dan Urby daar rond huppelen hoor. Als valse linksbuiten doet ie het vaak aardig en leuk, maar verdedigen kan hij echt niet hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die jongens worden verkocht - telkens met strik - terwijl ze nog vol door moeten groeien. Dan wordt er vervolgens een speler die 1 a 2 jaartjes ouder is en uit het buitenland komt voor teruggehaald. Dat geld kan me gestolen worden, zoals Marco zegt moet het kapitaal op het veld staan, niet op de bank. Ik denk dat Urby de komende jaren uit kan groeien tot een erg goede speler. Verkoop je 'm nu is het maar weer afwachten wat er voor terug komt...
Zonde, al zegt het niks. Zie hem nog wel komen! En anders Jeremain Lens maar.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Sulejmani komt niet volgens het ANP, lees ik net op Ajax netwerk.![]()
Edit; Vanwege mislopen CL
Ik vind em mooi hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:13 schreef golfer het volgende:
Toch wel met voorsprong het lelijkste uitshirt ooit van Ajax:
[ afbeelding ]
http://tingle.gwx.nl/arjan/1/Mijn Club.mp3quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:09 schreef kevin6188 het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar die mogen ook gesteld worden. Heeft iemand een volledige versie van Mijn Club (Ajax)? Zo ja, zou je die willen mailen naar username@hotmail.com of naar het mailadres in mijn profiel?
Ja, nu staat er dat het van Ajaxshowtime af zou komen.. Zegt dus niksquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zonde, al zegt het niks. Zie hem nog wel komen! En anders Jeremain Lens maar.
14mb?!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:18 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
http://tingle.gwx.nl/arjan/1/Mijn Club.mp3
Zondag in het home trouwens de DVD (of VHS) van Dennis Bergkamp als Ajacied, komt dit shirt ook voorbij. Schitterend verzamelwerk trouwens, wat was Bergkamp toch eigenlijk een geweldige speler.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:13 schreef golfer het volgende:
Toch wel met voorsprong het lelijkste uitshirt ooit van Ajax:
[ afbeelding ]
Das vrij veel voor een nummer van hooguit een minuut of vijf.quote:
Komt uit de Sportweek.quote:
quote:“Ajax is een fantastische club, net als PSV en Feyenoord, hoewel het de laatste jaren wat minder gaat met die club. Toch zal ik diep in mijn hart altijd een lichte voorkeur voor Ajax blijven houden. Al was het alleen maar omdat ik daar vroeger in de jeugd heb gespeeld,” zegt Boulahrouz, die tot 2010 onder contract staat bij Chelsea en het afgelopen seizoen op huurbasis uitkwam voor Sevilla. “Toch, met alle respect, ik wil niet denigrerend spreken over de eredivisie; maar er zijn natuurlijk interessantere competities dan de Nederlandse.”
Boulaquote:“Ajax is een fantastische club, net als PSV en Feyenoord, hoewel het de laatste jaren wat minder gaat met die club. Toch zal ik diep in mijn hart altijd een lichte voorkeur voor Ajax blijven houden. Al was het alleen maar omdat ik daar vroeger in de jeugd heb gespeeld
Link?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Sulejmani komt niet volgens het ANP, lees ik net op Ajax netwerk.![]()
Edit; Vanwege mislopen CL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |