abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58786305
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:02 schreef pfaf het volgende:

[..]

Doe dit nou niet.
Waarom wordt bij Ajax iemand op die leeftijd al zo snel afgeschreven? Het is verdomme een degelijke linksback uit de eigen jeugd. Alsof Heitinga 4 jaar terug elke week geweldig speelde en kijk eens hoe hij nu aanbeden wordt.
Hier word ik altijd zo verdrietig van.
Degelijke linksback gaat wel erg ver . Leuke, dartelende middenvelder die best aardig kan voetballen. Bij 9 miljoen is het toch echt een strik er om heen hoor.

Urby maakt echt nog veel te veel stomme fouten, en dat al twee jaar lang op het hoogste niveau. Dat kan gewoon echt niet, ook al is het iemand uit eigen jeugd. Maduro had van mij ook wel mogen blijven; maar is er iemand die hem mist? Is er iemand die Babel dit seizoen nog heeft gemist?
pi_58786337
Sulejmani komt niet volgens het ANP, lees ik net op Ajax netwerk.
Edit; Vanwege mislopen CL
pi_58786345
Misschien een stomme vraag, maar die mogen ook gesteld worden. Heeft iemand een volledige versie van Mijn Club (Ajax)? Zo ja, zou je die willen mailen naar username@hotmail.com of naar het mailadres in mijn profiel?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:09:54 #204
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58786356
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Degelijke linksback gaat wel erg ver . Leuke, dartelende middenvelder die best aardig kan voetballen. Bij 9 miljoen is het toch echt een strik er om heen hoor.

Urby maakt echt nog veel te veel stomme fouten, en dat al twee jaar lang op het hoogste niveau. Dat kan gewoon echt niet, ook al is het iemand uit eigen jeugd. Maduro had van mij ook wel mogen blijven; maar is er iemand die hem mist? Is er iemand die Babel dit seizoen nog heeft gemist?
Marco van Basten is wel een beetje idolaat van Urby.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58786361
quote:

[..]

Als ik Kennedy en Rommedahl zie verlang ik terug naar het talent van het jaar bij Liverpool ja.
pi_58786374
quote:

[..]

Babel > Suarez dan mogen we nie klagen. Maar daar hebben we dan geluk mee gehad.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:11:07 #207
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58786376
quote:

[..]

Die jongens worden verkocht - telkens met strik - terwijl ze nog vol door moeten groeien. Dan wordt er vervolgens een speler die 1 a 2 jaartjes ouder is en uit het buitenland komt voor teruggehaald. Dat geld kan me gestolen worden, zoals Marco zegt moet het kapitaal op het veld staan, niet op de bank. Ik denk dat Urby de komende jaren uit kan groeien tot een erg goede speler. Verkoop je 'm nu is het maar weer afwachten wat er voor terug komt...
pi_58786385
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:10 schreef VoreG het volgende:

[..]

Als ik Kennedy en Rommedahl zie verlang ik terug naar het talent van het jaar bij Liverpool ja.
Maar als je Suarez ziet, wat zijn vervanger is, mis je hem weer niet...
pi_58786399
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:11 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Maar als je Suarez ziet, wat zijn vervanger is, mis je hem weer niet...
We hebben twee buitenspelers nodig.
pi_58786413
Ik baal behoorlijk als het waar is dat Sulejmani niet komt, omdat we geen CL gehaald hebben (wat ik net postte, las op AN dat iemand dit gehoord had van het ANP)
Als ze dan maar niet met een Emnes aankomen...
pi_58786426
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:11 schreef pfaf het volgende:

[..]

Die jongens worden verkocht - telkens met strik - terwijl ze nog vol door moeten groeien. Dan wordt er vervolgens een speler die 1 a 2 jaartjes ouder is en uit het buitenland komt voor teruggehaald. Dat geld kan me gestolen worden, zoals Marco zegt moet het kapitaal op het veld staan, niet op de bank. Ik denk dat Urby de komende jaren uit kan groeien tot een erg goede speler. Verkoop je 'm nu is het maar weer afwachten wat er voor terug komt...
Ik heb momenteel liever Silva - (Douglas/Boulahrouz) - Vermaelen - Vertonghen, dan Urby daar rond huppelen hoor. Als valse linksbuiten doet ie het vaak aardig en leuk, maar verdedigen kan hij echt niet hoor.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:13:54 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58786427
Toch wel met voorsprong het lelijkste uitshirt ooit van Ajax:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:14:07 #213
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58786434
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Zonde, al zegt het niks. Zie hem nog wel komen! En anders Jeremain Lens maar.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58786474
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:13 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind em mooi hoor.
pi_58786517
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:09 schreef kevin6188 het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar die mogen ook gesteld worden. Heeft iemand een volledige versie van Mijn Club (Ajax)? Zo ja, zou je die willen mailen naar username@hotmail.com of naar het mailadres in mijn profiel?
http://tingle.gwx.nl/arjan/1/Mijn Club.mp3
pi_58786534
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zonde, al zegt het niks. Zie hem nog wel komen! En anders Jeremain Lens maar.
Ja, nu staat er dat het van Ajaxshowtime af zou komen.. Zegt dus niks
pi_58786557
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:18 schreef vliegende_olifant het volgende:

[..]

http://tingle.gwx.nl/arjan/1/Mijn Club.mp3
14mb?!
pi_58786609
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:20 schreef VoreG het volgende:

[..]

14mb?!
Ajax is een grote club
pi_58786612
quote:
Boulahrouz: 'Lichte voorkeur voor Ajax'
voetbalzone
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:23:54 #220
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58786627
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:13 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag in het home trouwens de DVD (of VHS) van Dennis Bergkamp als Ajacied, komt dit shirt ook voorbij. Schitterend verzamelwerk trouwens, wat was Bergkamp toch eigenlijk een geweldige speler.
pi_58786700
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:20 schreef VoreG het volgende:

[..]

14mb?!
Das vrij veel voor een nummer van hooguit een minuut of vijf.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58786774
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

voetbalzone
Komt uit de Sportweek.
quote:
“Ajax is een fantastische club, net als PSV en Feyenoord, hoewel het de laatste jaren wat minder gaat met die club. Toch zal ik diep in mijn hart altijd een lichte voorkeur voor Ajax blijven houden. Al was het alleen maar omdat ik daar vroeger in de jeugd heb gespeeld,” zegt Boulahrouz, die tot 2010 onder contract staat bij Chelsea en het afgelopen seizoen op huurbasis uitkwam voor Sevilla. “Toch, met alle respect, ik wil niet denigrerend spreken over de eredivisie; maar er zijn natuurlijk interessantere competities dan de Nederlandse.”
pi_58786824
quote:
“Ajax is een fantastische club, net als PSV en Feyenoord, hoewel het de laatste jaren wat minder gaat met die club. Toch zal ik diep in mijn hart altijd een lichte voorkeur voor Ajax blijven houden. Al was het alleen maar omdat ik daar vroeger in de jeugd heb gespeeld
Boula
pi_58786877
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Link?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:54:14 #225
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58787246
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Link?
Onzin, verwijderd door Ajax Netwerk admins.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')