Notabene bij een middenmoter.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:25 schreef Radegast het volgende:
Jij vind 9 goals uit 15 wedstrijden matig?
En topscorer van de competitie, als ik het goed heb gelezen.quote:
Wellicht omdat Huntelaar vertrekt, en bovendien zou een goede buitenspeler ook niet verkeerd zijn. Of willen we weer het hele seizoen aanmodderen met Kennedy en Rommedahl die stuivertje wisselen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom zei Blind gister eigenlijk dat ze voor elke linie een versterking willen halen? Voorin lijkt me totaal onnodig
Omdat Sulejmani gaat komenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom zei Blind gister eigenlijk dat ze voor elke linie een versterking willen halen? Voorin lijkt me totaal onnodig
Ik dacht dat ze daar al op het einde van het seizoen warenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:25 schreef Radegast het volgende:
Jij vind 9 goals uit 15 wedstrijden matig?
Met Suarez en Huntelaar heb je twee goede aanvallers, dat is te weinig om kampioente worden en de UEFA cup te winnen. En dan ga ik er ook nog van uit dat KJH blijft...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
quote:‘Boulahrouz gaat naar Ajax’
Uitgegeven: 20 mei 2008 10:09
Laatst gewijzigd: 20 mei 2008 10:09
AMSTERDAM – Als we Barbara Barend moeten geloven, vertrekt Khalid Boulahrouz naar Ajax. De presentatrice meldt in het radioprogramma van Ruud de Wild op Q-Music dat de kans groot is dat Marco van Basten na het EK de verdediger meeneemt naar zijn nieuwe Amsterdamse werkgever.
“Ik verwacht dat Van Basten ervoor zal kiezen Boulahrouz mee te nemen naar het aanstaande Europees kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland,” meent Barend. “Sterker nog, ik denk dat hij hem na het toernooi direct meeneemt naar Ajax.”
Het afgelopen seizoen maakte Boulahrouz de overgang naar Sevilla, maar hij kon in Spanje vooralsnog geen potten breken. De robuuste ausputzer was voornamelijk geblesseerd en kwam daardoor slechts sporadisch in actie.
De Zeeuw
Verder meldt Sportweek dat de kans groot is dat Demy de Zeeuw komend seizoen de overstap maakt naar Amsterdam. De international zou volgens een insider zelfs al rond zijn met de Amsterdamse club. “Alleen Ajax en AZ moeten het nog eens worden over de transfer,” aldus de bron van het weekblad.
Zelf ontkent de middenvelder deze overgang. “Ik snap de optelsom die sommige mensen maken”, reageert de 24-jarige middenvelder op de site. “Omdat ik basisspeler ben van Oranje en de bondscoach na het EK naar Ajax gaat, schrijven mensen dat ik ook naar Ajax zal gaan. Iedereen neemt dat gerucht over, maar er speelt helemaal niks rond mij vanuit Amsterdam.”
Emnes
Tenslotte hebben de hoofdstedelingen zich volgens Sportweek officieel bij Sparta gemeld voor Marvin Emnes. De negentienjarige aanvaller staat ook in de nadrukkelijke belangstelling van Feyenoord en Heerenveen.
De interesse in de jongeling is opmerkelijk aangezien eerder werd ontkend dat Emnes met Danny Blind, de nieuwe technische manager, mee zou gaan naar Ajax.
ŠNUsport
quote:Ajax zou interesse hebben in Michael Lumb. De 20-jarige verdediger zou zo'n drie miljoen euro moeten kosten. Dat meldt bold.dk.
De Deense jeugdinternational, die het liefst linksback speelt, staat onder contract bij Aarhus GF, waar hij uit de jeugdopleiding komt. Hij heeft een contract tot medio 2010. Ajax heeft overigens concurrentie als het gaat om de handtekening van Lumb. Naar verluidt zouden ook Aston Villa, West Ham United en Udinese hem willen aantrekken.
We hebben al 2 goede linksbacksquote:
Ik vertrouw het duo Vertonghen - Vermaelen of die afgewisseld met Slijngard en Van der Wiel niet echt. Ik zou zeker een nieuwe CV willen zien.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:35 schreef Breach het volgende:
[..]
We hebben al 2 goede linksbacks![]()
Wat vinden jullie trouwens. Voor de CV-positie moeten we daar ervaren mensen voor nemen of zou bijvoorbeeld een jongen als Lumb, die pas 20 is, daar ook voor geschikt zijn?
Als het 'm wel is zou Adidas het ook niet toegeven, maargoed. Wachten tot 1 juli dus. Ben eigenlijk wel benieuwd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef Messenga het volgende:
Adidas over internet-shirt: ‘het betere knip- en plakwerk'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |