quote:Ajax zou interesse hebben in Michael Lumb. De 20-jarige verdediger zou zo'n drie miljoen euro moeten kosten. Dat meldt bold.dk.
De Deense jeugdinternational, die het liefst linksback speelt, staat onder contract bij Aarhus GF, waar hij uit de jeugdopleiding komt. Hij heeft een contract tot medio 2010. Ajax heeft overigens concurrentie als het gaat om de handtekening van Lumb. Naar verluidt zouden ook Aston Villa, West Ham United en Udinese hem willen aantrekken.
We hebben al 2 goede linksbacksquote:
Ik vertrouw het duo Vertonghen - Vermaelen of die afgewisseld met Slijngard en Van der Wiel niet echt. Ik zou zeker een nieuwe CV willen zien.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:35 schreef Breach het volgende:
[..]
We hebben al 2 goede linksbacks![]()
Wat vinden jullie trouwens. Voor de CV-positie moeten we daar ervaren mensen voor nemen of zou bijvoorbeeld een jongen als Lumb, die pas 20 is, daar ook voor geschikt zijn?
Als het 'm wel is zou Adidas het ook niet toegeven, maargoed. Wachten tot 1 juli dus. Ben eigenlijk wel benieuwd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef Messenga het volgende:
Adidas over internet-shirt: ‘het betere knip- en plakwerk'
Het is een HEL inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En kan Fok! dat kutforum niet een keer maken ofzo, jezus.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:26 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik zoek een plaatje van een groen Ajax uitshirt. Volgens mij van voor dat ze in de ArenA speelde of van de eerste paar jaar dat ze in de ArenA speelde. Heeft iemand daar een foto van?
Die is volgens mij van 1992.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:41 schreef vliegende_olifant het volgende:
Die laatste is em. Hardstikke bedankt.
Was het maar waarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:47 schreef andre347 het volgende:
Boula zou wel mooi zijn. De Zeeuw was toch van de baan?
Die van '93-'94 is echt mooi.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En je bent niet de enigequote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:01 schreef pfaf het volgende:
Bij die oude, groene shirts denk ik altijd aan Bergkamp.
Dat shirt heb ik altijd jaren bij de gymles op school aangehadquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:01 schreef pfaf het volgende:
Bij de middelste van de drie denk ik aan Frank Rijkaard.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:01 schreef pfaf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |