De gordels is geen probleem. Tijn is ongeveer net zo oud als Julia (wellicht wel wat groterquote:Op de Burley zit het wandelwiel standaard op de stang vast en kun je heel simpel naar beneden klappen. Stang een stukje inschuiven en klaar om te wandelen (al vind ik 'm dan nog best 'raar' uitsteken). Bij de Hema kar moet je de stang onder de wagen wegklappen; dat betekent dat je de kinderen uit de wagen moet halen, wagen op z'n kant, stang wegklappen, wiel erop en kinderen weer terug. Bij het even boodschappen doen laat ik de stang dus gewoon zitten en kijk gewoon goed uit.
De Hema-kar als wandelwagen is wel erg prettig wandelen, hij loopt lekker licht.
Wat jij hier beschrijft heet bij de Chariot een joggerset. Voor de Chariot is er ook een buggyset, met twee voorwielen die je er even onder moet schroeven. (Gaat heel gemakkelijk, kinders hoeven de kar niet uit.)quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:02 schreef anneja het volgende:
[..]
Bij de Burley kan je de wandelset gewoon laten zitten, daar klap je alleen het neuswiel op of neer (bij wel meer karren trouwens. Chariot volgens mij ook, Dolphin volgens mij niet). De duwstang moet er wel af trouwens als je 'm op wil vouwen.
Dit zou ik ook willen, maar ben bang dat de ene de andere niet met rust kan laten of te hardhandig wordt. Ongegronde vrees bij jouw kinderen?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:41 schreef E.T. het volgende:
Dreumes (16 mnd) en baby (6 weken) in Hema-kar:
[ afbeelding ]
Overigens ook een Burley Cub in bezit... allebei z'n voor- en nadelen
Ik ga ze niet zo achter de fiets hangen.. dan gaat kleuter naast de baby en dreumes in het zitje op de fietsquote:Op maandag 26 mei 2008 15:54 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dit zou ik ook willen, maar ben bang dat de ene de andere niet met rust kan laten of te hardhandig wordt. Ongegronde vrees bij jouw kinderen?
Als je 12 juli op de draagdoek-in komt kun je de mijne Lucie's bolide uittestenquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:32 schreef Jelief het volgende:
Ik ga hier nog een keer de linkjes bekijken, ik denk zo maar dat wij tzt ook aan een fietskar gaan.
Thnx, ik ga er zeker eens naar kijken, waarschijnlijk zodra deze echt aan z'n eindje is. Verkopen kan ik 'm niet meer met goed fatsoenquote:Op zondag 25 mei 2008 11:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
De gordels is geen probleem. Tijn is ongeveer net zo oud als Julia (wellicht wel wat groter) maar die zit prima in de gordels (kijk maar op de foto). De gordels schuiven gewoon naar boven en naar beneden over een apart, verticaal 'lint'. Ik zie wel dat de onderste gordel erg lang is op de foto, ik weet zo ff niet of die nu op de kortste stand staat of dat ie standaard zo lang is.
In het begin wel. Maar mijn fietskar is niet breder dan de fiets zelf. Denk dat dat met elke kar zo ongeveer is!quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:27 schreef Ynske het volgende:
Hebben jullie nooit de angst dat je niet past?
Hier het fietspad heeft 2 paaltjes staan, en daar kom je met fietstassen maar net tussendoor.
En als je zo'n weg hebt met een tussenstukje, zijn de fietsen dan niet te lang met die kar erachter?
Neuj zeg! Noem mij een schijterd, maar ik ben met de fiets heel voorzichtig. En zeker met Kendahl voorop! Als het donker is en ik ben mijn lampjes vergeten, ben ik zo iemand die iemand anders opbelt om een lift met de auto te vragen. Of ik ga lopen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:58 schreef ShaoliN het volgende:
Alleen een blinde ziet zo'n kar over het hoofd. Of jij moet het type fietser zijn die nog snel even voorrang neemt terwijl het eigenlijk niet meer kan
Mijn fietskar is een relatief brede kar, en hij is net zo breed als een rolstoel. Met fietskarren die breder zijn dan 80 cm mag je op de weg rijden, dus als het niet past heb je meestal wel een uitwijkmogelijkheid.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:29 schreef MeNicole het volgende:
[..]
In het begin wel. Maar mijn fietskar is niet breder dan de fiets zelf. Denk dat dat met elke kar zo ongeveer is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |