Tof hé!?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
De Burger King op het Retail Park lijkt er maar niet te komen.
Nog een paar maandjes wachten voordat de megabioscoop in Roermond geopend wordt.Dan hoef ik niet meer naar Eindhoven of Maastricht om een fatsoenlijke bioscoop te kunnen bezoeken.
Wat tappen ze hier dan voor bier?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:21 schreef knep het volgende:
Bier & Chips, bij de Foroxity waar ik altijd heen ga hebben zeHeineken
.
Daarbij rijd ik ook nog bijna eens altijd (leasebak) dus meestal zit ik daar aan de icetea.
Roermond is op fietsafstand.
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:32 schreef Tism het volgende:
[..]
Wat tappen ze hier dan voor bier?
Is erg belangrijk om te weten, namelijk!
Voor ik 't weet steek ik na de film schuin de straat over om thuis te komen, terwijl rechtdoor makkelijker voor me is!..
Ah! Dan openen we tzt wel weer een nieuw topic om 't antwoord op deze vraag te posten!..quote:
Komt dit op teevee, en op welke zender??..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
http://www.enecotourroermond.com/
nog mensen die gaan kijken???
-knip-
Dus als ik het goed heb komen ze hier voor de deur langs zo ongeveer en kan ik ze vanaf mijn balkon zien?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Langs het station en het stationsplein, de godweerdersingel en het Wilhelminaplein draaien de renners de Venloseweg op om koers te zetten naar Swalmen. Via Broekhin-zuid bereiken de renners de Rijksweg. Dwars door het dorp heen draaien de renners vervolgens vlak voor Beesel de A73 weer op.
Ja dit komt waarschijnlijk op TV.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:22 schreef Tism het volgende:
[..]
Komt dit op teevee, en op welke zender??..
is hier aan de overkant en de persoon om wie t ging is mijn collega met wie ik altijd meereed.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:31 schreef Sjoerd102 het volgende:Zwaargewonde door ontploffing in flatgebouw Roermond
Bij een gasexplosie in een flat in Roermond is een persoon zwaargewond geraakt. Onduidelijk is of er meer slachtoffers zijn. Het is niet bekend hoeveel mensen er nog in het gebouw zijn. Door de explosie woedt er in het flatgebouw aan het Kloosterwandplein sinds half 11 een brand. Het gebouw ligt achter theaterhotel de Oranjerie.
bron L1.nl
op p2000.nl zag ik al meldingen dat brandweer uit oa Echt werd opgeroepen
Sterkte.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:56 schreef Maureentje het volgende:
[..]
is hier aan de overkant en de persoon om wie t ging is mijn collega met wie ik altijd meereed.
Hebben zojuist gehoord dat hij overleden is
Wat erg!..quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:56 schreef Maureentje het volgende:
[..]
is hier aan de overkant en de persoon om wie t ging is mijn collega met wie ik altijd meereed.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:56 schreef Maureentje het volgende:
[..]
quote:
Vandaag 12:24
Bron.
Slachtoffer explosie Roermond overleden
De man die woensdag zwaargewond raakte bij een explosie in een appartement in Roermond is overleden. Het gaat om een 28-jarige man, hij was de bewoner van het appartement. De ontploffing deed zich rond half 11 voor, op de tweede verdieping van een gebouw aan de Mariagardestraat.
Door de kracht van de explosie werd de man van de tweede etage naar beneden geblazen, en kwam op straat terecht. Door de ontploffing raakten enkele wanden van het gebouw aan de Mariagardestraat ontzet. De bewoners van 12 appartementen kunnen de nacht niet thuis doorbrengen. Het is nog onduidelijk wanneer zij terugkunnen naar hun woning. Ook over de oorzaak van de ontploffing is nog niks bekend.
Ow die!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:49 schreef Sextreme het volgende:
Die band die zaterdag in de Azijn komt lijkt me wel sjiek![]()
Nog mensen die interesse hebben?
Vroegâh helemaal ja, en nu nog wel hoor. Maar er zijn ook leuke dingen te doen, zo is er regelmatig een House DJ ofzo. Erik de Man nog gezien daar vorig jaar, dat was zwaar de shit. Ow en langharig werkschuw tuig met Iron Maiden shirts.. daar vind ik mezelf niet echt onder vallen daar ik een baan heb en over het algemeen in een overhemd rondloopquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:29 schreef de_boswachter het volgende:
AzijnfabriekDas toch voor langharig werkschuw tuig met Iron Maiden shirts.
OMFG. Die fik gisteren. WTF...... Dat moet toch wel een zelfmoord zijn lijkt me ? Gas ruik je zo.
Da's al lang niet meer zo, je wordt oud!..quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:29 schreef de_boswachter het volgende:
Goh, je pikt ze d'r wel tussen uit, hé!?..quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:41 schreef wdn het volgende:
NIGHT OF THE GOLEM
vrijdag 11 juli [21.00 / gratis]
gothic/industrial/ebm
Kent iemand die?
Iron Maidenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:29 schreef de_boswachter het volgende:
hey daarom vroeg ik het ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:50 schreef Tism het volgende:
[..]
Goh, je pikt ze d'r wel tussen uit, hé!?..![]()
Da's een Gothic/industrial/ebm avondje voor langharig werkschuw tuig met Iron Maiden shirts.!
Meestal draaien er op die avond meerdere dj's!
..
Stel je er niet te veel van voor!..quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:21 schreef wdn het volgende:
[..]
hey daarom vroeg ik het ook
Langharig![]()
Werkschuw
Tuig:
Iron Maiden![]()
Shirts![]()
Ik denk dat ik, als ik niet te moe ben morgenavond even binnenval. After Forever of Nightwish T-shirt voor diegene die me willen ontmoeten![]()
Te gek!..quote:MORGEN VAKANTIE woei!
En dit is wel iets waar ik voor te porren ben zo af en toe!..quote:Zaterdag in de azijnfabriek:
12.07.08
CULTURE CLASH met CLUB GUARANA
zaterdag 12 juli [21.00 / dk 5,-]
latin/jazz/dance
Menno van Duivenbodenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:04 schreef Tism het volgende:
@Maureentje,
Wie was 't slachtoffer van die gasexplosie eigenlijk (naam)?..![]()
Misschien ken(de) ik 'em wel!..
Ah, thx!quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Menno van Duivenboden
Ik heb vroeger bij hem op de Rijks gezeten in Roermond.
Hij zat bij mn jongere broer in de klas en later ook samen met hem op de MTS in Roermond.
Ik ken die naam ergens vanquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Menno van Duivenboden
Ik heb vroeger bij hem op de Rijks gezeten in Roermond.
Hij zat bij mn jongere broer in de klas en later ook samen met hem op de MTS in Roermond.
Sjeezusquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:56 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Hij kwam vroeger vaak bij cafe de Kade en nu ging hij eigenlijk altijd in Swalmen stappen met vrienden die daar wonenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:50 schreef Tism het volgende:
[..]
Ah, thx!
Ik ken wel 2 Menno's, maar of 't één van hun is durf ik niet te zeggen, zal ook nog eens rondvragen onder bekenden van me die zei ook kennen. Hopelijk is 't geen van die 2..
hij zat daar van 92-96 of 97... Hadden het vaak over de leraren van de Rijks.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ken die naam ergens van
Rijks? Rond wanneer was dat?
Greymans is dat nog steeds een feeks?
stappen en Swalmen in 1 zinquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:38 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Hij kwam vroeger vaak bij cafe de Kade en nu ging hij eigenlijk altijd in Swalmen stappen met vrienden die daar wonen
Die heb ik beide nooit gehad gelukkig. Piet Hein de Boer. Geweldige kerel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:41 schreef Maureentje het volgende:
[..]
hij zat daar van 92-96 of 97... Hadden het vaak over de leraren van de Rijks.
Ik had een hekel aan Baggen (de smeerlap) en aan Kraft
Piet-heinquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Die heb ik beide nooit gehad gelukkig. Piet Hein de Boer. Geweldige kerel.
Oh en voor Aadrijkskunde hadden we een kerel die 2 keer per jaar op vakantie ging naar Brazilie en Thailand enzo. Wisten wij veel"Goofy" werdie genoemd. Van G(r)oof ofzo was zijn achternaam.
Oh en gecondoleerd
Je bedoelt Rijs van geschiedenis ? of de Boer ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:45 schreef vosss het volgende:
Ik vond tijdens mijn tijd op de Rijks Schreurs voor maatschappijleer en die ene knakker wat geschiedenis gaf de tofste.
Ow en Rietjens van wiskunde had ik een grafhekel aan.
Als ik hem nu nog voor de auto zou krijgen zou ik gas geven. Bah, wat een misselijke vent was dat zeg
Dan zou ik hem wel moeten kennenquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:38 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Hij kwam vroeger vaak bij cafe de Kade en nu ging hij eigenlijk altijd in Swalmen stappen met vrienden die daar wonen
Niet overal is Loeiharde gitaarmuziek nodig om het gezellig te hebben.quote:
Die gast was toch homo, hadden we altijd de grootste lol om als pubers. Zag pasgeleden dat Pioet hein ook aan de hyves zatquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh en voor Aadrijkskunde hadden we een kerel die 2 keer per jaar op vakantie ging naar Brazilie en Thailand enzo. Wisten wij veel"Goofy" werdie genoemd. Van G(r)oof ofzo was zijn achternaam.
Oh en gecondoleerd
Shondeln ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:41 schreef Sextreme het volgende:
Mag ik ook meepimpen met lerarennamen?
Rijs bedoel ik dan. de Boer heb ik volgens mij geen les van gehad.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:54 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Je bedoelt Rijs van geschiedenis ? of de Boer ?
Waar ik uitga is vrijwel nooit gitaarmuziek te horen... Maar ik vind het uitgaansleven in Swalmen echt diep triest, je hebt er een paar kliekjes en that's it. Keer op keer dezelfde 15 mensen zien stemt mij nu ook niet echt vrolijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:02 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Niet overal is Loeiharde gitaarmuziek nodig om het gezellig te hebben.
van Leeuwenquote:
Heb ze allebei gehadquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
van LeeuwenOf bedoel je: Pol
![]()
![]()
Gelukkig maar 3 jaar Duits gehad omdat ik altijd toto-uitslagen scoorde.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:25 schreef knep het volgende:
[..]
Heb ze allebei gehad. Vond frau Pol nog een stuk minder erg.
En wat te denken van Sleutjens, coole lerares was dat.
Bel je dan wildvreemde op om te gaan stappen: He hallo ik ben Metalfreak, ik ken je niet maar wil graag met je op stap. Anders moet ik weer met dezelfde personen op stap.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Keer op keer dezelfde 15 mensen zien stemt mij nu ook niet echt vrolijk.
Nee, dan snap je het niet helemaal. Tuurlijk ga ik steeds met dezelfde mensen op stap (nou ja, dat wisselt ook wel eens, maar goed), maar er lopen ook wel eens wat meer mensen in een kroeg rond dan alleen je vrienden. Als het steeds dezelfde 15 personen zijn, zul je nu ook nooit eens nieuwe mensen leren kennen...quote:Op zondag 13 juli 2008 20:18 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Bel je dan wildvreemde op om te gaan stappen: He hallo ik ben Metalfreak, ik ken je niet maar wil graag met je op stap. Anders moet ik weer met dezelfde personen op stap.
of snap ik het nu niet helemaal
Haha, herkenbaar, doe ik ook wel eens, valt me ook wel eens op dat ik dan steeds op dezelfde plaatsen komquote:Op zondag 13 juli 2008 19:50 schreef Tism het volgende:
Dames en heren, onze stad is te klein!..![]()
Ik dacht vandaag, ik ga een stukje lekker rond rijden, zonder doel en eindbestemming onbekend!
Nou ben ik in een uur, 2 keer over de A73 gereden en 3 keer langs 't Stationsplein en 6 keer over de Roerkade en 4 keer langs De Weerd!..![]()
Ik had nog wel een uur of 2 rond kunnen rijden voor me gevoel, maar na een uurtje en 1 ceedee later, toen had ik 't wel zo'n beetje gezien! En ben ik maar naar huis gegereden!..![]()
Onze stad is gewoon te klein!..
..quote:Op zondag 13 juli 2008 20:18 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Bel je dan wildvreemde op om te gaan stappen: He hallo ik ben Metalfreak, ik ken je niet maar wil graag met je op stap. Anders moet ik weer met dezelfde personen op stap.
of snap ik het nu niet helemaal
Nee, ik reed gewoon 50 km/u met ramen dicht, airco aan en Stoner-rock op de radio, zoals 't hoort!..quote:Op zondag 13 juli 2008 20:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar, doe ik ook wel eens, valt me ook wel eens op dat ik dan steeds op dezelfde plaatsen kom
3 keer langs 't Stationsplein?? Dan was je wel net zo'n echte drugsmarokkaan
Ik zat meer te denken aan, een ritje tot 't meest noordelijkste puntje van Nederland en terug!..quote:Op zondag 13 juli 2008 20:47 schreef Sjoerd102 het volgende:
Weet anders wel een leuke route rondom Roermond van circa 110km
Die heb ik vanaf morgen ookquote:Op zondag 13 juli 2008 22:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn secret weapon is een tankpas van de baas
Komt u maarrrrrrquote:Op zondag 13 juli 2008 20:27 schreef Tism het volgende:
[..]
Heeft er iemand nog een telefoonnummer van een leuk grietje?..
Ik ga straks even naar 't Kloosterwandplein!..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:15 schreef Metalfreak het volgende:
Nog mensen die naar de jazznight gaan?
Ik was gisteren ook in de stad, het was echt bedroevend leeg in de kroeg
Ben nu achteraf blij dat ik niet naar Extrema Outdoor ben vandaag ja... Wat een schijtweer is het...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:20 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ga straks even naar 't Kloosterwandplein!..
En ik neem mee, een regenjas!..![]()
Na 10 jaar "in a row" daar te zijn geweest, ben ik ook blij dat ik dit jaar, daar nu niet sta te soppen!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ben nu achteraf blij dat ik niet naar Extrema Outdoor ben vandaag ja... Wat een schijtweer is het...
Ja, het was zeker een lekker avondje, gisteravond!..quote:Op zondag 20 juli 2008 13:17 schreef Metalfreak het volgende:
Lekker avondje gehad gisteren in Roermond. Jazznight was best relaxed, had alleen toch een ietsje professionelere opzet verwacht, maar goed. En erna de afterparty bij &zo was ook echt heerlijk met DJ Helene di Firenzi & Mr Saxlive.
Mooie meiden?? Die heb ik dan op de Jazznight zelf gemist...quote:Op zondag 20 juli 2008 19:50 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, het was zeker een lekker avondje, gisteravond!..![]()
Het weer zat mee en 't bier was niet duur, goede muziek en veel mooie meiden, waar komen ze toch vandaan!??..![]()
preciesquote:Op zondag 20 juli 2008 11:31 schreef NED het volgende:
Hoe kom je daar bij? Ze hebben niet direct een defect aan een gasleiding kunnen vinden, maar dat wil nog niet direct zeggen dat het zelfmoord was?
Alles wijst er wel op.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:31 schreef NED het volgende:
Hoe kom je daar bij? Ze hebben niet direct een defect aan een gasleiding kunnen vinden, maar dat wil nog niet direct zeggen dat het zelfmoord was?
Tja! Dan duurt 't niet meer lang, en zie je binnenkort een Pool op je werk liggen met een lege fles Wodka en een folder over de sluitingen van de tunnels met de slogan van Roermond , in z'n kots!..quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:50 schreef Metalfreak het volgende:
Hmm, zag vandaag op het werk een folder liggen over de sluitingen van de tunnels met de slogan van Roermond achterop
in het Pools.......![]()
"Roermond, that's all you need!"quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:56 schreef Tism het volgende:
[..]
Tja! Dan duurt 't niet meer lang, en zie je binnenkort een Pool op je werk liggen met een lege fles Wodka en een folder over de sluitingen van de tunnels met de slogan van Roermond , in z'n kots!..
Godver!!!..quote:Kritiek op geluidsregels in Roermond
Terwijl de Jazznight vorig weekeinde tot half één ‘s nachts mocht doorgaan, moeten buitenevenementen op de Sjómmelmert om elf uur de geluidsknop naar links draaien.
Door Niki van der Naald
ROERMOND
Kroegbazen in Roermond, gesteund door de VVD-raadsfractie, verwijten de gemeente Roermond willekeur bij het verlenen van vergunningen voor buitenevenementen. Vorig jaar mochten cafés rond het het Zwartbroekplein nog tot twaalf uur doorgaan met het draaien van muziek na de traditionele Sjómmelmert. Dit jaar heeft burgemeester Henk van Beers besloten om die eindtijd een uur te vervroegen.
Van Beers geeft aan dat hij de vergunning voor evenementen rond de Sjómmelmert heeft verscherpt omdat de afgelopen jaren veel klachten van omwonenden binnen kwamen over met name kroegen in de Zwartbroekstraat die de geluidsnom overtraden en zich niets aantrokken van de gestelde eindtijd.
Hij bevestigt dat dat besluit een storm van kritiek op heeft geleverd. „Met het uur groeit het aantal reacties van ondernemers. Ik ben niet dogmatisch in mijn besluit en zal in het overleg met Horeca Nederland (vandaag, red.) ook aangeven dat er mogelijkheden zijn om die eindtijd te verruimen, mits iedereen zich er ook aan houdt.” Zo wil hij voorstellen om de eindtijd een uur op te rekken met als voorwaarde dat het laatste uur de muziek zchter wordt gezet.
„Dat Jazz Night langer mocht doorgaan komt omdat we daar geen klachten over hebben gekregen. Omwonenden gingen akkoorrd met half één. Ik zie er niets in om´ me vast te pinnen op één vaste eindtijd. We moeten bij ieder evenement in Roermond kijken hoe we kunnen schipperen tussen plezier voor de een en overlast voor de ander.”
Zo mag het Solar Dance festival bij de Maasplassen dit jaar ‘s nachts ook geen elektronische muziek meer op de nabijgelegen festivalcamping draaien.
Gepubliceerd op: 27.07.08 16:21, bijgewerkt op: 27.07.08 16:25
Dat is puur afhankelijk van hoe de wind staat. Het kan best zijn dat je in Horn dus niets hoort, maar in Swalmen wel. Maar wat is het probleem als je ook eens een keertje wat geluid hoort? De wereld vergaat echt niet door een beetje muziek... Dan kan ik nu net zo goed een verbod op het verkeer op de rijksweg gaan eisen omdat dat zorgt voor meer geluid bij mij thuis als de tunnels dicht zijn...quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dat er 's nachts op de camping geen (harde/luide) muziek gemaakt mag worden vind ik wel terecht IMO. Zijn 'slechts' 8 mensen. Kon vorig jaar de muziek tot hier thuis horen. Hemelsbreed woon ik 6 kilometer van het terrein af. Als je een cirkel van van 6 kilometer rondom het solar terrein uitzet is dit een vrij groot gebied met veel bebouwing/ dorpen. Globaal een cirkel: Swalmen, Melick, Linne, Beegden, Haelen. En dan slechts 6 klachten vind ik heel netjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |