kijk bij de dag... maandag, daar staat tie alquote:Op maandag 19 mei 2008 20:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik zie alleen de halve finale nog maar bij uitzending gemist
Ik had het + gevonden maar als ik daar 4 x op druk krijg ik op wel africam maar geen dgk meer dan heb ik nl 1 nl 2 en tmf en africam en ik wil 3x kooi en 1x africam ...........alstublieft dankuwel sorry voor offtopic ffquote:
Tnxquote:Op maandag 19 mei 2008 21:05 schreef Desii het volgende:
Peter... bedankt![]()
[..]
kijk bij de dag... maandag, daar staat tie al
Wow....mooi dat ze dat in de uitzending laten zien, zou het nog helpen?quote:
IK vind die twee ook veel te relaxed...denk echt dat ze dat al te horen hebben gekregen....kan er zo boos om wordenquote:Op maandag 19 mei 2008 21:08 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Amanda: het is ons eenduidig klaargemaakt dat 1 van ons winnaar wordt.
[ afbeelding ]
Brian doet echt iets aan zijn nederlands: ik heb net een sinaasappelkaarsje aan gedaan om te proeven.... om te ruiken
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:08 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Amanda: het is ons eenduidig klaargemaakt dat 1 van ons winnaar wordt.[ afbeelding ]
Brian doet echt iets aan zijn nederlands: ik heb net een sinaasappelkaarsje aan gedaan om te proeven.... om te ruiken
En wie heeft dat dan eenduidig klaargemaakt, als ik die vraag mag vragen?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:08 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Amanda: het is ons eenduidig klaargemaakt dat 1 van ons winnaar wordt.
Hoe duidelijk willen we het nog hebben.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:08 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
was dat niet dat Amanda een nagel in huub zijn neus stak, en Brian riep dat hij van haar af moest blijven, gevolgd door een streamlock???quote:
Lang geleden riep Amandel al dat hun beloofd was dat 1 van hen ( B&A ) zou winnen.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:08 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
Die krijgt eerst goed te horen dat ze niks mag zeggen.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wie heeft dat dan eenduidig klaargemaakt, als ik die vraag mag vragen?
On Topic: Waar blijft Claire?
Ik moet eerst nog zien dat ze het echt uitzenden.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wow....mooi dat ze dat in de uitzending laten zien, zou het nog helpen?
Mazaru.
Dit kregen wij nog te zien, en daarna een streamlock van drie kwartier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |