JA morgen koop ik er 1quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, duh
Koop zoeen (V)MBO woordenboek zou ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Vreselijk is datquote:
Schept nogal een vreemd beeld at betreft onze relatie jaquote:Op maandag 19 mei 2008 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
LMFD
Daarentegen kijken jullie mij weer raar aan als ik na werkwerkwerk zeg dat ik afgewerkt ben
Hoezo?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Schept nogal een vreemd beeld at betreft onze relatie ja
Ik ben voorzichtig gewordenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar is de ouderwetsche crossover gebleven die meteen de eerste date al het bed in dook met een chick?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
JA morgen koop ik er 1
Doe toch maar wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dubbelfrisss in mijn decolleté, dank je welquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er Eppo op jou staat geschreven
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:12 schreef Muck het volgende:
[..]
dubbelfrisss in mijn decolleté, dank je wel
Aanrijden dan nog altijd hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:11 schreef eer-ik het volgende:
Net als aanfietsen.
quote:
Plakplakplak in de mand dalijkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Moet je weer nieuwe kleding aan
Doet je vriend ook:quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Aanrijden dan nog altijd he![]()
[..]
Je gebruikt ook condooms tegenwoordig?
lmd, kotersquote:
Pool y zegt altijd dat ie aanfietst.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Aanrijden dan nog altijd he![]()
[..]
Je gebruikt ook condooms tegenwoordig?
Slaap meteen maar inquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:14 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga slapen genoeg zelfreflectiedoet me deugd dat ik altijd nog zoveel kan leren
en zo weinig tijd heb om alles te snappen. tot laters
en btw kinky sex is geweldig
Dat zeg ik niet!quote:
welnee, ik ga zo slapenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Moet je weer nieuwe kleding aan
Aanrijden/fietsen ftwquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Pool y zegt altijd dat ie aanfietst.
Mag hopen dat ik 'm niet tegenkom op straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |