Zo is dat.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja man, sommige mensen moet je gewoon op hun nummer zetten
Goed topicquote:Op maandag 19 mei 2008 23:23 schreef Muck het volgende:
hehhee, ik wíst dat je in dat topic zou gaan reageren OA
jup mijn nederlands is nog nait op sijn goeeeist!!!!quote:Op maandag 19 mei 2008 23:13 schreef OA het volgende:
[..]
CGM is geen kloon toch? Hooguit een taalkundig minder begaafd FOK!ker
G A W E G ! ! ! !quote:Op maandag 19 mei 2008 23:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jup mijn nederlands is nog nait op sijn goeeeist!!!!
Goeie!quote:Op maandag 19 mei 2008 23:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jup mijn nederlands is nog nait op sijn goeeeist!!!!
Dat is vragen om moeilijkheden he.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:28 schreef Muck het volgende:
Bij deze even: jongens, doe me alsjeblieft een lol, en overspoel het koffie puristen topic alsjeblieft niet
Hiermee vraag je er natuurlijk om hèquote:Op maandag 19 mei 2008 23:28 schreef Muck het volgende:
Bij deze even: jongens, doe me alsjeblieft een lol, en overspoel het koffie puristen topic alsjeblieft niet
Ik zal er enkel ontopic kwaliteitposts plaatsen!quote:Op maandag 19 mei 2008 23:28 schreef Muck het volgende:
GMTAquote:Op maandag 19 mei 2008 23:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie!!!
[..]
Dat is vragen om moeilijkheden he.
Frits, relaxquote:
Down boy!quote:Op maandag 19 mei 2008 23:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed zo, houd mij rustig OA, houd mij rustig!
Ja, maar kijk me er eens lief bij kijkenquote:Op maandag 19 mei 2008 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hiermee vraag je er natuurlijk om hè
quote:Op maandag 19 mei 2008 23:29 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal er enkel ontopic kwaliteitposts plaatsen!
Frits laat zich soms opfokken?quote:
Iets klopt er niet....quote:Op maandag 19 mei 2008 23:34 schreef cablegunmaster het volgende:
ach morgen wiskunde examens.... ik zeg maar als iemand mij wil vermoorden doet hij dat maar zijn we ook van dat gezeik af XD... kan ik tenminste verderleven.
Wat?quote:
Verder leven terwijl je vermoord bent?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:34 schreef cablegunmaster het volgende:
ach morgen wiskunde examens.... ik zeg maar als iemand mij wil vermoorden doet hij dat maar zijn we ook van dat gezeik af XD... kan ik tenminste verderleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |