quote:
Op maandag 26 mei 2008 09:22 schreef Kreator het volgende:[..]
je moet niet zoveel aannames doen, kneus. Je verhaal zit vol met zaken die totaal niet kloppen.
Ik heb de helft vd schade hier nog niet eens vernoemd. De gehele vloerbedekking is verneukt, schade aan muren waar niet eens een raam zit, krassen op nieuwe hendels van de ramen, krassen op nieuw geplaatste raamlijsten, vensterbanken die compleet kapot zijn geslagen incl tegels in de keuken/badkamer.
Maar goed, het zal allemaal wel normaal zijn. Het is toch neit meer dan gewoon dat je voor tig duizend euro schade maakt bij het plaatsen van kozijnen!
Omdat ik je de tip geef om een volgende keer de zaken die je nu ziet in te calculeren ben ik een kneus?
En waar schrijf ik dat dat normaal is? Wel een heel erg slechte aanname, aangezien ik zelf het tegenovergestelde schrijf. (iets van een pot en een ketel)
Rekening houden met het ergste is wat anders dan het normaal vinden.
De schade die ik op de foto's zie is geen tig-duizend. En je mag wel met bladgoud bedekte muren hebben wil de schade daaraan tig-duizend zijn. Overdrijven is ook een vak. Daarbij, de schade aan stucwerk en tegels is een probleem van je huisbaas, dus al zou het uitvoerende bedrijf niet over de brug komen, dan draai jij daar niet voor op.
Als ze een raam uit
breken dan valt te verwachten dat stuc lang het raam of tegels bij het raam kunnen sneuvelen. En ja, dat is deels afhankelijk van hoe ruw de bouwvakkers werken, maar zeker ook van de omstandigheden. Ook kun je verwachten dat bij het breken puin en gruis op de grond valt, of een bouwvakker met z'n maatje 45 ergens in specie of kit stampt en vervolgens door je huis gaat banjeren. De meeste van die gasten kijken daar niet naar. Had je je vloer goed afgedekt met karton en zeil dat stevig vastgeplakt is, dan was er niets met je vloer aan de hand geweest.
Maar goed, dat schijn jij kneuzerig te vinden, dus doe vooral zelf niets om je spullen te beschermen en post een nieuw topic over de spetters op je vloerbedekking als de huisbaas je muren laat stucen en tegels laat zetten. Dan hebben velen op Fok! weer hun dagelijkse portie leedvermaak.
Veel succes met kniezen