abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer dinsdag 20 mei 2008 @ 12:12:49 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58778545
Er zijn ondertussen weer 3 ramen gesloopt. Maar volgens mij heeft het praatje wel geholpen. De rest is een stuk netter gedaan. Nu nog ff afwachten hoe het wordt afgewerkt.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:47:42 #27
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_58781393
Nou kozijnenboer dan;) ook goed. Komt op het zelfde neer je mag er vannuit gaan dat ze de boel netjes doen. En been there done that en zwaaien ermee is niet echt nodig maar just in case.. met een stevig gesprek kom je er ook wel uit vaak
Bla Bla Bla :P
  Official ESF Kreviewer dinsdag 20 mei 2008 @ 17:45:56 #28
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58784677
Blijkt dat de eigenaar ook even flink gebabbeld heeft. Dat hielp wel. Tis nog wel een teringzooi, maar ja...schoonmaken overleef ik wel.
pi_58795814
Kijk, dat scheelt, vooral die huisbaas moet even (als opdrachtgever) zijn onvrede kenbaar maken, hij heeft de zak met geld voor de verbouwing, jij niet. En dat spreekt bij de aannemer.
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
  Official ESF Kreviewer woensdag 21 mei 2008 @ 11:08:20 #30
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58798374
Vandaag is weer een topdag. De gehele zijkant vd muur brak af. Zo'n 40cm ofzo.
Er werd wel iets gemompeld over herstellen, maar het is me compleet onduidelijk offie dat nou zelf gaat doen of niet. .
Foto update volgt.
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:28:10 #31
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_58798827
Gewoon afspreken dat ze alle schade herstellen.
Lijstje bijhouden wat er kapot is gegaan wanneer datum + ongeveer de tijd en foto's maken.
Op het einde aangeven dat ze het komen herstellen of jouw een leuk bedrag geven zodat jij na het klussen kan gaan stappen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 mei 2008 @ 08:39:15 #32
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58816997
Ah. Vandaag zijn er 2 andere bouwjosti's. Ik heb in 30 minuten het volgende al gehoord:

"oh, was nicky 'de breker' hier ofzo?"
"wat een zooi, dit is niet normaal"
"moet je zo maar eens rondkijken, overal schade..."
"Nou, dat wordt hard stuckadoren hier."

Kennelijk is het toch niet zo normaal....
pi_58817064

Je had het duidelijk niet getroffen dus.
Doen deze gasten ook meer dan 3 ramen per dag?

Trouwens uit nieuwsgierigheid, heb je speciaal vrijgenomen om al deze werkzaamheden op de voet te kunnen volgen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 mei 2008 @ 08:49:44 #34
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58817117
Ik weet niet hoe hard deze 2 werken, maar de één heeft een overbeet waar nog een extra gebit in past en de ander heeft het woord relaxed uitgevonden. Maar volgens mij zijn het wel pro's deze keer.

Ja speciaal vrij genomen. Wilde eerst alleen maandagmorgen vrij nemen, maar heb nu toch maar een paar dagen erbij geplakt om ze in de gaten te houden... .
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 mei 2008 @ 08:56:42 #35
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58817484
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 08:56 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt lekker stucen dus.

Let er wel op dat ze naast de sponning van het raam ook een stuk van je wand meenemen met opnieuw stucen, anders springt op de hoek zo alles weer los, ook is het dan minder glad.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58817560
hahahah Nicky 'de breker'
pi_58817563
Wat me verbaast is dat sommige mensen dit 'normaal' vinden...? "Even" een likje verf? "Even" wat stucen? Hou toch op.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 mei 2008 @ 09:22:45 #39
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58817592
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 09:20 schreef Jarno het volgende:
Wat me verbaast is dat sommige mensen dit 'normaal' vinden...? "Even" een likje verf? "Even" wat stucen? Hou toch op.
Ik vind dat ook nogal wonderlijk. Iedereen die hier komt schrikt van de ravage... maar ja. Fok hè. Ze hebben de nieuwe vensterbanken op sommige plekken ook gewoon over de oude heengelegd, dat staat echt onwijs lelijk...
Op die laatste foto kun je dat wel een beetje zien...
pi_58818247
quote:
HOEZO? Kijk meestal is er gestuct tegen het kozijn aan (stucwerk begint direct naast het kozijn). Als het kozijn verwijderd wordt ontstaat er schade. Dit is niet te voorkomen.

Soms is het kozijn voorzien van een afwerklat (b.v. kwartrond latje o.i.d.) die aangebracht is voor of na het stucken. Zo'n lat is vaak gespijkerd (op het kozijn) of gelijmd (kozijn of muur). Als je zo'n lat gaat verwijderen omdat het kozijn eruit moet grote kans dat je wat stucwerk lostrekt.

Als er hier iemand is die denkt dat de meeste kozijnen kunt verwijderen zonder 0 schade aan aansluitende gestucte muren dan wil ik graag horen hoe dit werkt.
pi_58818301
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 09:58 schreef josvr het volgende:

[..]

HOEZO? Kijk meestal is er gestuct tegen het kozijn aan (stucwerk begint direct naast het kozijn). Als het kozijn verwijderd wordt ontstaat er schade. Dit is niet te voorkomen.

Soms is het kozijn voorzien van een afwerklat (b.v. kwartrond latje o.i.d.) die aangebracht is voor of na het stucken. Zo'n lat is vaak gespijkerd (op het kozijn) of gelijmd (kozijn of muur). Als je zo'n lat gaat verwijderen omdat het kozijn eruit moet grote kans dat je wat stucwerk lostrekt.

Als er hier iemand is die denkt dat de meeste kozijnen kunt verwijderen zonder 0 schade aan aansluitende gestucte muren dan wil ik graag horen hoe dit werkt.
Ik snap best dat je niet kunt verwachten dat er 0,0 schade ontstaat bij dit soort werkzaamheden, maar moet je het daarom maar tof en okay vinden? Zeker in een huurhuis mag je verwachten dat de verhuurder dit soort schade (zeker die van de laatste foto) herstelt, gezien de eerste reactie van de verhuurder kan ik me dan goed voorstellen dat je zo'n topic opent.

Doe nou niet zo blasé ajb zeg.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_58818442
Blinders, lijkt me gevalletje "aantasting woongenot".
Gelijk huurverlaging vragen eisen dus. .

Heb je al uit die bouwvakkers weten te krijgen wie alles gaat herstellen?
En voorzie je ze van koffie, broodjes en bier? Mijn ervaring is dat als je ze voorziet van een natje en droogje er opeens veel meer mogelijk is.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:07:37 #43
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_58818444
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 09:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik vind dat ook nogal wonderlijk. Iedereen die hier komt schrikt van de ravage... maar ja. Fok hè. Ze hebben de nieuwe vensterbanken op sommige plekken ook gewoon over de oude heengelegd, dat staat echt onwijs lelijk...
Op die laatste foto kun je dat wel een beetje zien...
Kunststof vensterbanken Dat is zowiezo lelijk, of ze nou over de oude heen gelegd worden of niet
Maar goed, daar zal jij weinig keus in hebben gehad...
Ik zou inderdaad wel echt vechten dat die huisbaas het laat reparen, hij wilde nieuwe kozijnen, dan moet ie het ook netjes afhandelen. Misschien even navragen bij een rechtshulpwinkel wat je rechten zijn in dit soort gevallen (hoef je natuurlijk niet meteen met een rechtzaak te dreigen )

Succes!
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 mei 2008 @ 10:17:55 #44
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58818652
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Blinders, lijkt me gevalletje "aantasting woongenot".
Gelijk huurverlaging vragen eisen dus. .

Heb je al uit die bouwvakkers weten te krijgen wie alles gaat herstellen?
En voorzie je ze van koffie, broodjes en bier? Mijn ervaring is dat als je ze voorziet van een natje en droogje er opeens veel meer mogelijk is.
De nieuwe bouwhomo's zijn een stuk beter. Die zeggen dat het gewoon wordt gefixt allemaal. Dus ik ben benieuwd...wacht eerst nog wel even af (er moeten nog veel ramen en duren worden gedaan)

Oh, ze krijgen om 08:00, 10:00, 12:00 & half 3 koffie met koekjes. Voor de lunch ga ik elke dag naar de bakker voor wat lekkers. Dus ze hebben niets te klagen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 mei 2008 @ 10:18:30 #45
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_58818667
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:07 schreef Jipje het volgende:

Kunststof vensterbanken
Succes!
Hout.
pi_58818738
* paulvogels is blij dat ie eerste nieuwe kozijnen heeft laten plaatsen en toen heeft laten stucen!!
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:21:02 #47
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_58820099
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hout.
Hout? Met een kunststof laagje dan? Of kun ze nog schilderen?
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_58822407
quote:
De schade die TS in het begin van het topic liet zien was wel een stuk minder groot van omvang dan die op de laatste foto.
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:46:55 #49
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58825058
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:08 schreef Kreator het volgende:
Vandaag is weer een topdag. De gehele zijkant vd muur brak af. Zo'n 40cm ofzo.
'if it breaks, it was broken anyway'
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_58826494
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:46 schreef gronk het volgende:

[..]

'if it breaks, it was broken anyway'
gronk = "Nicky de breker"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')