Dat wordt lekker stucen dus.quote:
Ik vind dat ook nogal wonderlijk. Iedereen die hier komt schrikt van de ravage... maar ja. Fok hè. Ze hebben de nieuwe vensterbanken op sommige plekken ook gewoon over de oude heengelegd, dat staat echt onwijs lelijk...quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:20 schreef Jarno het volgende:
Wat me verbaast is dat sommige mensen dit 'normaal' vinden...? "Even" een likje verf? "Even" wat stucen? Hou toch op.
HOEZO? Kijk meestal is er gestuct tegen het kozijn aan (stucwerk begint direct naast het kozijn). Als het kozijn verwijderd wordt ontstaat er schade. Dit is niet te voorkomen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:20 schreef Jarno het volgende:
Wat me verbaast is dat sommige mensen dit 'normaal' vinden...? "Even" een likje verf? "Even" wat stucen? Hou toch op.
Ik snap best dat je niet kunt verwachten dat er 0,0 schade ontstaat bij dit soort werkzaamheden, maar moet je het daarom maar tof en okay vinden? Zeker in een huurhuis mag je verwachten dat de verhuurder dit soort schade (zeker die van de laatste foto) herstelt, gezien de eerste reactie van de verhuurder kan ik me dan goed voorstellen dat je zo'n topic opent.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:58 schreef josvr het volgende:
[..]
HOEZO? Kijk meestal is er gestuct tegen het kozijn aan (stucwerk begint direct naast het kozijn). Als het kozijn verwijderd wordt ontstaat er schade. Dit is niet te voorkomen.
Soms is het kozijn voorzien van een afwerklat (b.v. kwartrond latje o.i.d.) die aangebracht is voor of na het stucken. Zo'n lat is vaak gespijkerd (op het kozijn) of gelijmd (kozijn of muur). Als je zo'n lat gaat verwijderen omdat het kozijn eruit moet grote kans dat je wat stucwerk lostrekt.
Als er hier iemand is die denkt dat de meeste kozijnen kunt verwijderen zonder 0 schade aan aansluitende gestucte muren dan wil ik graag horen hoe dit werkt.
Kunststof vensterbankenquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind dat ook nogal wonderlijk. Iedereen die hier komt schrikt van de ravage... maar ja. Fok hè. Ze hebben de nieuwe vensterbanken op sommige plekken ook gewoon over de oude heengelegd, dat staat echt onwijs lelijk...
Op die laatste foto kun je dat wel een beetje zien...
De nieuwe bouwhomo's zijn een stuk beter. Die zeggen dat het gewoon wordt gefixt allemaal. Dus ik ben benieuwd...wacht eerst nog wel even af (er moeten nog veel ramen en duren worden gedaan)quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Blinders, lijkt me gevalletje "aantasting woongenot".
Gelijk huurverlaging vragen eisen dus..
Heb je al uit die bouwvakkers weten te krijgen wie alles gaat herstellen?
En voorzie je ze van koffie, broodjes en bier? Mijn ervaring is dat als je ze voorziet van een natje en droogje er opeens veel meer mogelijk is.
Hout? Met een kunststof laagje dan? Of kun ze nog schilderen?quote:
De schade die TS in het begin van het topic liet zien was wel een stuk minder groot van omvang dan die op de laatste foto.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:20 schreef Jarno het volgende:
'if it breaks, it was broken anyway'quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:08 schreef Kreator het volgende:
Vandaag is weer een topdag. De gehele zijkant vd muur brak af. Zo'n 40cm ofzo.
gronk = "Nicky de breker"?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |