Het staat toch nog niet vastquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:58 schreef swarmahoer het volgende:
topic 100 zou toch zijn Nijmegen #100 met dank aan swarmahoer en yasha
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso gemist, daar hoef ik niet voor terug te lezen.
je mist je topicquote:
scheelt weerquote:
ik keek toevallig in een topic net en de post daar was van jou en die ging ook al over bier...quote:
Als ik jou toch niet hadquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik help je graag he dat weet je toch
Ik was gisteravond doodop.. dus ik zo m'n bed inklimmen.. Heb ik een anderhalf uur wakker gelegenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:19 schreef Mikkie het volgende:
Net weer wakker van een half uur slaap. Zou zo terug willen, maar ben bang dat ik dan vanavond niet kan slapen...
powernapquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:19 schreef Mikkie het volgende:
Net weer wakker van een half uur slaap. Zou zo terug willen, maar ben bang dat ik dan vanavond niet kan slapen...
ja, beter zoeken dusquote:
altijd goed laptop in je bed hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik was gisteravond doodop.. dus ik zo m'n bed inklimmen.. Heb ik een anderhalf uur wakker gelegen
Maar ik was te lui om m'n bed weer uit te klimmen
erg vermakelikquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je moet iig de STA FB bijlezen Mikkie.
door je moeder laten doenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm zal ik nu nog een was draaien of zal ik dat morgenavond zelf thuis doen
Joh ik was om 6 uur al onderweg om te werken, op de Bijenkorf in Utrecht moest er gedemonteerd worden een zendmast... Ben net terug, dan denk ik écht niet er aan of iemand hier op fok zich druk maakt om mijn verjaardagquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je moet iig de STA FB bijlezen Mikkie.
CP, wat doe je, of is 't een verkapte poging tot humor
?
Kom gerust langs, ik ben er toch niet. Heb zo een examen voor mijn werk,. VCA, en heb er niks aan gedaan. Daarna ff langs een vriendquote:
In topic 89quote:Op zondag 4 mei 2008 17:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeeej 7000 posts
Bij deze bedank ik Swarmahoer voor het medemogelijk maken van dit bijzondere aantal, zonder hem was dit alles niet gelukt!!
ok kom je mij en yasha oppikken dan in de stadquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Kom gerust langs, ik ben er toch niet. Heb zo een examen voor mijn werk,. VCA, en heb er niks aan gedaan. Daarna ff langs een vriend
Ik ben voorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ok kom je mij en yasha oppikken dan in de stadik ben 10 uur klaar met werk
Uhm ik moet morgen weer gewoon vroeg op ?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ok kom je mij en yasha oppikken dan in de stadik ben 10 uur klaar met werk
ze beginnen hier morgen om 7 uur beetje te verbouwen allemaalquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Uhm ik moet morgen weer gewoon vroeg op ?
7 uur is voor mij uitslapenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ze beginnen hier morgen om 7 uur beetje te verbouwen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |