Te koop: in zeer goede staat JVC 100hz 71cm breedbeeld televisie. Kleur: zilver. Type: AV-28GH1SUF.
De tv is nu circa 5 jaar oud en vrij weinig gebruikt (zit teveel achter de pc

). De tv gaat weg omdat ik toch een LCD-televisie wil ivm ruimte-besparing, want echt groot woon ik niet.

Helaas zal ik er dan qua beeldkwaliteit op in moeten leveren, maar goed.

![]()
Specificaties van de tv:
- 71cm (67cm effectief) breedbeeld beeldbuis;
- 100hz, dus trillingsvrij;
- 4 ingebouwde stereo speakers (2 fullrange en 2 tweeters);
- breedbeeld standen: Panoramic (zo goed als geen vervorming!), 16:9 zoom, 16:9 zoom met ondertitels, 14:9 zoom, Full en normaal;
- opslag voor 100 zenders;
- 3 scart-aansluitingen;
- tulp-aansluitingen voor geluid + 1 tulp voor beeld (handig voor bijvoorbeeld camera's aan te sluiten);
- 1 hoofdtelefoon-aansluiting;
- Auto Aspect Switching (Auto WSS);
- teletekst met geheugen;
- afstandsbediening.
1 nadeel: de originele afstandsbediening is gesneuveld en is vervangen door een universele afstandsbediening. Deze afstandsbediening is juist speciaal voor JVC-tv's gemaakt en daardoor volledig functioneel en kent dezelfde knoppen met functies als de originele afstandsbediening! Bovendien is de kleur gewoon hetzelfde (ook zilver, exact dezelfde kleur als de tv). Overigens heb je de afstandsbediening bij digitale tv of digitenne natuurlijk alleen nodig voor het geluid harder/zachter te zetten (tenminste: hier bij UPC het geval) en voor de tv aan/uit te zetten.

Mocht je geen digitale tv hebben, dan voldoet de afstandsbediening uiteraard ook gewoon.

Eigen foto's:
![]()
![]()
Kort samengevat: een zeer nette tv voor nog jaren kijkplezier! Zeker dvd kijken erop is een lust voor het oog.

De tv is op te halen in Eindhoven.
Vraagprijs: 175 Euro.