abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58912616
hier slecht nieuws: oma (met wie het al slecht ging) heeft een herseninfarct gehad en ligt op de intensive care. ze mag naar alle waarschijnlijkheid nooit meer naar huis, zelfs als ze het haalt. maar het ziet er niet best uit: de arts roept alle kinderen bij elkaar, da's volgens mij een slecht teken.

het dubbele is dat ik eigenlijk hoop dat ze het niet haalt. oma is 98, sukkelt al jaren met kleine dingen die wel veel pijn opleveren. ze is altijd doodsbang geweest om niet meer naar huis te mogen.
2 maanden terug zijn we trouwens wel geweest en oma weet als enige frummeltjes echte naam (en dus geslacht )

nja, ik wilde het toch even kwijt zonder op mijn donder te krijgen dat ik "zo negatief ben".
vrolijkere noot: geregistreerd partnerschap: tsjek, done deal. babykamer: tsjek, vrijwel af, alle grote dingen staan er en gordijntjes hangen, meewste spulletjes zijn er binnenkort komen hier nog wat vragjes over de kleienere spullen ). box: tsjek. cursus: sinds vorige week: tsjek. frummeltje groeit prima (is aan de grote kant volgens de vlos), terwijl ik nog steeds niet aankom (ben nu van maat 46 naar maar 38 gegaan), tsjek. koorts weg, allergieen doenbaar (alhoewel ik borstvoeding skip omdat ik dan wel mijn medicijnen wil kunnen nemen). tweede ronde sollicitatiegesprek: begin juni, tsjek! en sangdrax heeft ook een sollicitatiegesprek, dus wonen in dwingeloo komt ook dichterbij!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')