dat vond ik ook !quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:47 schreef juttertje het volgende:
Mooie foto trouwens!
Haha, gelukkig zegt je gemoedstoestand niets over het geslachtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jore en Fruppel gefeliciteerd!
Ik voel me echt superzwanger. Ben standaard 's avonds misselijk. Gisteren net niet gekotst, hopelijk vandaag ook niet.
En ik ben ineens mega emo. Idereen zegt al dat het een jongetje gaat worden. WAnt dit had ik niet bij Kim. We zullen zien.
Ik begin dan weer liever niet aan pilletjes als het niet direct nodig is. Het is alleen 's avonds en ik voel me niet héél erg beroerd. Ik kots alleenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:07 schreef k_i_m het volgende:
Je kan daar gewoon pilletjes voor krijgen bij de dokter hoor. Dan hoeft het kotsen ook niet te wennen.
bij mij helpt een slokje cola (geen heel glas hoor). sangdrax heeft *eindelijk* ook de baby gevoeld nu! ik voel nu zelf zo'n 10 x per uur (het was de verlos, echomevrouw enzo ook al opgevallen dat we een heel beweeglijke frummel hebben, wat nu "u voelt zo'n 8 x per dag", doe maar 8 x per uur! maar het is meestal alleen aan de binnenkant en niet de buitenkant) ik vond het zo sneu voor hem!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik begin dan weer liever niet aan pilletjes als het niet direct nodig is. Het is alleen 's avonds en ik voel me niet héél erg beroerd. Ik kots alleen
In de eerste 4 maanden was ik veel beroerder, al kotste ik toen minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |