Heb je dat speciaal gekocht (en waarom?) of illegaal gedownload (en waarom?).quote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:43 schreef Soury het volgende:
Neuh.. die heeft een kijk niet te lief filter erop
Zet ff me bril op om de voorwaarden te lezenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je dat speciaal gekocht (en waarom?) of illegaal gedownload (en waarom?).
Oeh, vertel!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:50 schreef Soury het volgende:
Ah !!! Te lief in de camera kijken kan redelijk erge consequenties teweeg brengen..
Koop een brilquote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, vertel!![]()
Ik heb ook de kleine lettertjes niet gelezen....
Ga ik doen als het moet -en staat volgens mij best charmant- maar heb ik nog niet nodig.quote:
Nou niet doen dan, als je het niet nodig hebt. Ik kan niet meer zonder..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ga ik doen als het moet -en staat volgens mij best charmant- maar heb ik nog niet nodig.
Voor jou speciaal wil ik wel lief kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 03:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vastgebonden, geboeid en met een gag in je mond?
Dat is lastigquote:
Hoi NZ .. Alles kaas ? Ik ga maar ff pitten ofzo. Lastig altijd .. Ik wil er niet in en wil er niet uit (bed)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 03:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tusten Soury![]()
Je camshots zijn weer geweldig![]()
Joh ???quote:
Laat maarquote:
Doe maar, mijn bedje lonkt en op B-sad vallen de mussen ook al van het dakquote:
Oh je bent er nog steedsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 03:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi NZ .. Alles kaas ? Ik ga maar ff pitten ofzo. Lastig altijd .. Ik wil er niet in en wil er niet uit (bed)
Net nog even een brokje NZ, trutzequote:Op dinsdag 20 mei 2008 04:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oh je bent er nog steeds![]()
Hier zelfde slaapdrama![]()
Ga weer een poging doen![]()
Leer es een keer trut ..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 04:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe maar, mijn bedje lonkt en op B-sad vallen de mussen ook al van het dak
-edit -quote:Op dinsdag 20 mei 2008 04:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe maar, mijn bedje lonkt en op B-sad vallen de mussen ook al van het dak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |