Al jaren niet.. Was altijd wel een happening vroeghar Met pen en papier op de bank met een bak chipsquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb godzijdank ernstig weinig meegekregen van die onzin
Vorig jaar nog gedaan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Al jaren niet.. Was altijd wel een happening vroeghar Met pen en papier op de bank met een bak chips
Doorgestoken kaart net als DGKquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vorig jaar nog gedaan.
Maar het is gewoon écht onzin tegenwoordig.
Is toch ook een topic voor..quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dan zonder kots en vechtpartijen.
Helaas.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Is toch ook een topic voor.. [ afbeelding ] Is er al een SC
Tis wel geen neger maar ik stem voor Coosquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgende keer moeten we een 65 jarige neger sturen die alleen maar 3 minuten naakt op het podium gaat zitten en zich aftrekt.
Uniek als de tering.
Agreed.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis wel geen neger maar ik stem voor Coos
Als je hartje maar jong is.quote:
Stem ik daar wel op !! We got a winnerquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:23 schreef Coos het volgende:
Oké dan, jullie vragen erom!
Stelletje Songfestivallutsers.
O, d'r is nog leven in de SC.quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Stem ik daar wel op !! We got a winner[ afbeelding ]
Soms helpen die 50 niet
WTF zit er op die muur ?? Een geplette dalmatierquote:
Zo kun je een familieruzie ook oplossen jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:41 schreef Soury het volgende:
Ik heb ooit een gehele familie vermoord in mijn vuilnisbak op balkon. Allemaal gestikt onder de vuilnis zak.
Aaaaah, wat ergquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:50 schreef Soury het volgende:
Volgens mij heb ik het al eerder verteld, maar een jong muisje gered uit de klauwen van mijn katten. In een schoenendoos gedaan met wat jam en water. En toen ik mijn trotse verpleeging wilde showen aan een vriend sprong de muis gezond uit de doos en de kat er HOPPA bovenop. Zag nog net de achterpoostjes uit haar bek.
Ik moet huilen
Das geen muur, das de vloerquote:Op woensdag 21 mei 2008 02:54 schreef Soury het volgende:
[..]
WTF zit er op die muur ?? Een geplette dalmatierIeuww wil het niet weten
Het opruimen was geen pretje btw.. Maar nu heb ik weer poes en kat dus blijven de muizen weg.quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Zo kun je een familieruzie ook oplossen ja![]()
Alu-foliequote:Op woensdag 21 mei 2008 03:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Das geen muur, das de vloer![]()
En nee ik weet ook nie wat het is, het ziet er ehm vreemd uit
Ga eens gauw naar je vrienden op GeenStijl.quote:
Rot 's opquote:Op woensdag 21 mei 2008 03:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga eens gauw naar je vrienden op GeenStijl.
Truste Coosquote:Op woensdag 21 mei 2008 03:05 schreef Coos het volgende:
Ik gaat maar legguh.![]()
Zo vrolijk zijn jullie nu ook weer niet.
Ik vind het wel lachequote:Op woensdag 21 mei 2008 03:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rot 's op![]()
Waarom zou ik in jezusnaam naar GS gaan?
Ik kom daar nooit
Oh ja zie ut.. Nou als daar nog wat eetbaars in zat komen daar wel muizen op afquote:
Je bent aan vakantie toequote:
Was een leuk YouTjoepje geweestquote:Op woensdag 21 mei 2008 03:09 schreef Soury het volgende:Moet ineens aan een ander incident denken. We hadden een zomerhuisje in Egmond. En ging met me zus en moeder de boel schoonmaken. Piepklein keukentje en iemand trok een la open. Springt er een muis uit, alle drie schrikken en wilden met zijn alle door de deur .. We zaten redelijk klem
Wat lachen was dat Drie van die gillende troela's .. Die hufters laten je ook zo schrikken
Truste Meisquote:Op woensdag 21 mei 2008 03:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Was een leuk YouTjoepje geweest![]()
Je moet ze verzamelen, al je muiservaringen opschrijven![]()
PC doet nie lief dus time to go![]()
Coos, Ian, Muizemeis slaap wel![]()
Tegenwoordig? Wat was er vroeger beterderder dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vorig jaar nog gedaan.
Maar het is gewoon écht onzin tegenwoordig.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Wat was er vroeger beterderder dan?
Artiesten uit twintig landen zingen een liedje op een podium, en aan het eind van de avond wordt er gestemd wie de beste is.
Dat was zo en dat is nog steeds zo.
Alleen zingen en stemmen de Oostbliok-hordes tegenwoordig ook mee.
Anyway, eerst vanavond nog de CL-finale en morgenavond DGK-finale. Wat een tijden.
Één woord voor je, Blauwe: Kalkoen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Wat was er vroeger beterderder dan?
Artiesten uit twintig landen zingen een liedje op een podium, en aan het eind van de avond wordt er gestemd wie de beste is.
Dat was zo en dat is nog steeds zo.
Alleen zingen en stemmen de Oostbliok-hordes tegenwoordig ook mee.
Je vindt het jammer dat die roemloos tenonder is gegaan in de halve finale?quote:
Letterlijk ja, die post en het slotje was voor dit topic bedoeld.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah, Noek! redster in nood!
Gert is een beetje van het padje af ofzo.
Jeweettoch, zONDER DE SC GEEN IKquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Letterlijk ja, die post en het slotje was voor dit topic bedoeld.![]()
Dit is tevens de beantwoording van je woedende PM waar ik het gore lef vandaan haal om deSC
dicht te flikkeren.
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]U houdt op te bestaan totdat de nazomerse RLS begint?
quote:Zwangere actrice 'Californication' verliest man
AMSTERDAM - De man van actrice Natascha McElhone is dood gevonden bij de voordeur van hun woning in Londen. De 42-jarige plastisch chirurg Martin Kelly zou in elkaar zijn gezakt na een hartstilstand. Dat meldt de Britse krant Daily Mail woensdag.
Wenn
De 36-jarige Californication-actrice, die in Los Angeles was voor filmopnamen, is onmiddellijk in het vliegtuig naar Groot-Brittannië gestapt.
De actrice, die rollen speelde in films als 'Solaris' en 'The Truman show' heeft twee kinderen met Kelly, Theodore (8) en Otis (5). Ze is momenteel zwanger van het derde kind.
quote:
mag ook 2 hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
ja, daar doe ik jou ook wel een plezier mee idd.
Nog één?
Is toch al lang bedtijdquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:41 schreef debuurvrouw het volgende:
ik hier?
Dezequote:Op donderdag 22 mei 2008 01:18 schreef Prospera het volgende:
Kom ff naar de COS,
weil ich die Prinse sint
Dan ist die helle
Ich bin die leider
Ich bin die ecke von alle raume.
Nou lijkt me genoeg komt naar de COS
Hij had het bijna nog verpest, met die BIZARRE penalty.quote:
Kom gezellig in de COSquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:22 schreef nachtzuster het volgende:
Ze draaien je verzoekjes wel lekker snel daar![]()
Rammstein![]()
Moeten er nog op de valreep zieltjes worden gewonnenquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:18 schreef Prospera het volgende:
Kom ff naar de COS,
weil ich die Prinse sint
Dan ist die helle
Ich bin die leider
Ich bin die ecke von alle raume.
Nou lijkt me genoeg komt naar de COS
Nah blijf wel hier een ban aan me reet op de laatste dag, dat zal me niet gebeurenquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom gezellig in de COS
Edit: ik was niet de eerste...![]()
Nah, moet eik naar bed, morgen vroeg opquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom gezellig in de COS
Edit: ik was niet de eerste...![]()
Dat bestaat nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
@ 't is chill daar Muis....
@ Slaap lekker NZ...
Jullie ook trusten vastquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
@ 't is chill daar Muis....
@ Slaap lekker NZ...
Trusen NZquote:
Hou je het wel netjes danquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:40 schreef Lobasca het volgende:
Moet ik al een nieuwe openen?
Woont 'ie in WaZ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:50 schreef Soury het volgende:
Ligt in een duinpan . Compleet stoned en word nu wakker van de kou
Ik heb geen Mavo-diploma, so don't be afraidquote:Op donderdag 22 mei 2008 02:56 schreef Soury het volgende:
Nou kom op Basca we kunnen het. En geen moedermavo titel
Mooi Heb nog wat picsquote:Op donderdag 22 mei 2008 03:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb geen Mavo-diploma, so don't be afraid
Die cyper is Trees en zit bovenop Bounty .. De ouwe sjaggie !! maar Trees houd um jongquote:
Ja best wel.. De kater is iets lastig en vel maar die smelt wel maar erg langzaam. Ik heb soms tot bloedens toe halen op mijn handen. Die kleine blijft klein denk ik .. ze is nu ongeveer 2 jaar maar lijkt een kitten. Maar ja die was ook maar gevonden op een bouwplaats ergens, en ze zijn super samen . Ik lach me dood soms Knokken rennen en vliegen en ook weer lief samen op één stoel kroelen. Prima huwelijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 03:30 schreef Lobasca het volgende:
Dus het gaat goed met de rakkers en jou?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 03:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel.. De kater is iets lastig en vel maar die smelt wel maar erg langzaam. Ik heb soms tot bloedens toe halen op mijn handen. Die kleine blijft klein denk ik .. ze is nu ongeveer 2 jaar maar lijkt een kitten. Maar ja die was ook maar gevonden op een bouwplaats ergens, en ze zijn super samen . Ik lach me dood soms Knokken rennen en vliegen en ook weer lief samen op één stoel kroelen. Prima huwelijk
Nou suc6 ermee ..quote:Op donderdag 22 mei 2008 03:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Toch nog getrouwd!
Ik ga knorren, spannende dag morgen, en dan heb ik het niet over DGK![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |