Gezelligquote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 11:30 schreef Gert het volgende:
't Zonnetje schijnt de lucht is blauw
Storing bij de klant en de keukenmuren een kraterlandschap
Tijd voor even lekker rustig relaxen dus met een kop koffie en een mooi ontbijt.![]()
[ afbeelding ]
U houdt niet van de Angelsaksische eetgewoonten?quote:
Ziet er goed uitquote:Op maandag 19 mei 2008 11:30 schreef Gert het volgende:
Tijd voor even lekker rustig relaxen dus met een kop koffie en een mooi ontbijt.![]()
[ afbeelding ]
Zo kut kiespijnquote:Op maandag 19 mei 2008 11:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nix goedemorgen![]()
Vrijdag wakker worden met kiespijn, tandarts bellen, bandje aanhoren "Alleen bij ernstige bloedingen, etc", Dan maar een weekend doorbijten.
Vanmorgen tandarts bellen, bandje aanhoren "Alleen bij ernstige bloedingen, etc".
Andere tandarts bellen "Morgenmiddag om 12 uur hebben wij een gaatje". "Ja mevrouw, maar ik heb dat gaatje nu".
Geen lieve moederen aan.....nog een dag een zere muil......daar betaal ik dan ¤ 124,00 euri per maand voor.....![]()
En dan dat ontbijt zien........
Best leuk boven een kampvuur als ik veel gezopen hebquote:Op maandag 19 mei 2008 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
U houdt niet van de Angelsaksische eetgewoonten?
Alleen bij ernstige bloedingen mag je komen, zat er even aan te denken om een pols door te snijden.....quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen bij ernstige bloedingen mag je komen, zat er even aan te denken om een pols door te snijden.....
Wel stom dat je het toetje zelf al hebt opgegetenquote:Op maandag 19 mei 2008 11:30 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou gewoon nog een andere tandarts bellen. Of de tandartsendienst?quote:Op maandag 19 mei 2008 11:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nix goedemorgen![]()
Vrijdag wakker worden met kiespijn, tandarts bellen, bandje aanhoren "Alleen bij ernstige bloedingen, etc", Dan maar een weekend doorbijten.
Vanmorgen tandarts bellen, bandje aanhoren "Alleen bij ernstige bloedingen, etc".
Andere tandarts bellen "Morgenmiddag om 12 uur hebben wij een gaatje". "Ja mevrouw, maar ik heb dat gaatje nu".
Geen lieve moederen aan.....nog een dag een zere muil......daar betaal ik dan ¤ 124,00 euri per maand voor.....![]()
En dan dat ontbijt zien........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |