Jij bedoelt zeker reacties van Ajacieden?quote:Op maandag 19 mei 2008 13:43 schreef denthemen het volgende:
Sommige reacties hierZo lijkt het alsof we arrogant zijn ja
Zoals die Spy08 die dan roept dat we de beste zijn..quote:Op maandag 19 mei 2008 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij bedoelt zeker reacties van Ajacieden?
Dat is inderdaad precies waar het topic over gaat, wat mijn insteek was. Mensen zijn tegenwoordig eerder anti-Ajax dan Pro-hun club, lijkt het wel. En dat is toch raar? In mijn ogen tenminste wel.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:49 schreef M0NTANA het volgende:
En ach, ik heb het idee dat het hele anti-Ajax een soort van hype is, het is stoer om ook ineens anti-Ajax te zijn. Voorheen waren het alleen de Feyenoorder, later ook ADO en Feyenoord. Daarna volgden wat andere fanatieke supportersgroepen, maar tegenwoordig is iedereen anti-Ajax. Maar goed, ze doen maar.
Ik weet dat het leeft, maar ik wil weten waar het vandaan komt. Als je dat nou eens kunt uitleggen, daar heb ik dit topic over geopend.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh bij Heerenveen leeft dat altijd hoor. Heeft alles met de supporters van Ajax te maken. Maar dat kan je zelf toch ook wel bedenken??? Doe eens een beetje zelfonderzoek...
Mwah, de helft vind ik wel erg veel hehe... Maar wat je zegt, als je een jochie van 8 of zo bent zit het allemaal nog wat anders. En vice versa, niks lekkerder dan een overwinning op die club waar je zo'n hekel aan hebtquote:Op maandag 19 mei 2008 13:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet overdreven denk ik dat de helft van de Bunnikside vroeger fan was van Ajax.
Maar goed, moet ook kunnen. Fan zijn is niet te vergelijken met supporter zijn, FCU-uit vind ik persoonlijk ook de mooiste wedstrijd van het seizoen. Niets mooier dan een vol stadion (20.000 man) met allemaal supporters die je haten, je alles verwensen en het niet kunnen hebben als je met de overwinning weggaat.
- meeloopgedrag van vele fans die jou altijd weten te vinden als ajax van heerenveen wint maar opeens niet zo geinteresseerd zijn als het kut gaat met ajax. En bij Ajax zijn dat er teveel.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik weet dat het leeft, maar ik wil weten waar het vandaan komt. Als je dat nou eens kunt uitleggen, daar heb ik dit topic over geopend.
10 euro, wat nog steeds nergens over gaat natuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2008 16:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
- meeloopgedrag van vele fans die jou altijd weten te vinden als ajax van heerenveen wint maar opeens niet zo geinteresseerd zijn als het kut gaat met ajax. En bij Ajax zijn dat er teveel.
- de directie van ajax die jarenlang op een andere planeet leken te leven na de CL-winst in 95. Te bedrijfsmatig de club runnen. Beursgang, alles gericht op financieel gewin, met o.a. fout logo, alles uitdrukken in marketingtermen. Verder waardeloos supportersbeleid in Amsterdam (voor de eigen fans).
- een lelijk en kil stadion, 12,50 parkeerkosten, Arena's en dat soort shit.
- een 1 op de stropdas, jankende coaches als ze verliezen en dan alle realiteitszin uit het oog verliezen.
- leegkopen van subtoppers, voorbijgaan aan de eigen scouting (en dan nog eens 20% van de spelers ongescout kopen)
Kies maar.
Inderdaad. Dit seizoen toen ik op eigen vervoer naar Utrecht ging ook al, wil je parkeren en zie je een bordje met een laag tarief voor lang parkeren. Rijd je er naartoe en moet je 10 euri betalen omdat FC Utrecht voetbalt, beetje jammer.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:20 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
10 euro, wat nog steeds nergens over gaat natuurlijk
Goede punten met als aanvulling:quote:Op maandag 19 mei 2008 16:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
- meeloopgedrag van vele fans die jou altijd weten te vinden als ajax van heerenveen wint maar opeens niet zo geinteresseerd zijn als het kut gaat met ajax. En bij Ajax zijn dat er teveel.
- de directie van ajax die jarenlang op een andere planeet leken te leven na de CL-winst in 95. Te bedrijfsmatig de club runnen. Beursgang, alles gericht op financieel gewin, met o.a. fout logo, alles uitdrukken in marketingtermen. Verder waardeloos supportersbeleid in Amsterdam (voor de eigen fans).
- een 1 op de stropdas, jankende coaches als ze verliezen en dan alle realiteitszin uit het oog verliezen.
- leegkopen van subtoppers, voorbijgaan aan de eigen scouting (en dan nog eens 20% van de spelers ongescout kopen)
Kies maar.
Hoe kun je zo generaliserend spreken over de fans? Er zijn zat fans die vinden dat ze niet alles zijn. Wat is er mis met "ons aller Ajax"? Wat is er mis met spelersnamen oproepen (wat ook in andere stadions gebeurd)? Wat is er mis met een sfeervak die hun favoriete club steunen? Kijk, een één op je dag is duidelijk arrogantie, maar dat doet de club zelf. Eigen schuld, maar niet die van de fans.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Omdat de fans denken dat ze alles zijn,
In het stadion met hun ons aller ajax
In het stadion met het omroepen van die namen
In het stadion met die 410 fans die denken dat ze alles zijn
een das dragen met nr 1 er op
Weer zo'n voorbeeld. Wie zeggen dat over kampioen van de armoede? Die paar Ajacieden hier op het forum zijn genoeg om een mening te vormen over alle Ajacieden in heel Nederland? Een club de kampioen van de armoede noemen is een mening. Ik vind wie kampioen wordt is de terechte kampioen, ook PSV. Media brengen zelf ook weer dingen in het nieuws en die lijken mij redelijk objectief. Maar Ajacieden 'mogen' het niet zeggen.quote:Op maandag 19 mei 2008 06:51 schreef WooZ het volgende:
Huilies over kampioen van de armoede en zelf derde worden in deze competitie zegt al genoeg over die frusti josties van 020
Ik vind PSV de terechte kampioen van de armoede. De top presteert ondermaats, daarom zie je enerzijds dat de subtop met veel minder mogelijkheden aansluiting vindt, en anderzijds dat de Nederlandse clubs Europees achter blijven.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:17 schreef RayMania het volgende:
Een club de kampioen van de armoede noemen is een mening. Ik vind wie kampioen wordt is de terechte kampioen, ook PSV.
Grof spel? Volgens mij wijzen de statistieken van VI anders uit. Ajax is niet de fairste ploeg, maar zeker niet de grofste.quote:Nu houdt Ajax zich nationaal staande mede door te grijpen naar grof spel, altijd zeuren en druk zetten op de scheids en dan ook nog andere clubs leegkopen met behulp van werkweigerende spelers.
Twente haat Feyenoord meer dan Ajax.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:08 schreef koningdavid het volgende:
Is er eigenlijk een club in Nederland, althans supporters daarvan, die PSV of Feyenoord meer haat dan Ajax?
Ah, vertelquote:Op maandag 19 mei 2008 18:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Twente haat Feyenoord meer dan Ajax.
Gister doet daar niets aan af of toe.
De meesten weten wel waarom
quote:Op maandag 19 mei 2008 16:23 schreef SCH het volgende:
[..]
- al die akelige bekende nederlanders die achter ajax aanhollen, van jack van gelder tot jack spijkerman
Nee, maar ook niet de fairste. Ik kan mij voorstellen dat Ajax wat sympathieker overkwam toen ze nog vooral wilden voetballen en de tegenstander naar de overtredingen moest grijpen.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Grof spel? Volgens mij wijzen de statistieken van VI anders uit. Ajax is niet de fairste ploeg, maar zeker niet de grofste.
Scheidsrechters maken fouten, maar als de fout een keer in het nadeel van Ajax is, wordt er wel heel veel herrie gemaakt.quote:Altijd zeuren? Geef eens een voorbeeld, want dat snap ik niet?
Ibrahimovic verliet gewoon het zinkende schip waar niemand hem steunde, niks dwang van Juve. Maar goed, Ajax dat zich knap staande houdt tussen Europese clubs met veel meer geld levert meer sympathie op dan een club die niet met dat probleem kan omgaan en afwentelt op de rest van de Nederlandse clubs.quote:Clubs leegkopen met behulp van werkweigerende spelers is - helaas - niet alleen bij Ajax het geval. Ibrahimovic ging naar Juve door - onder dwang van Juve - een ruzie te beginnen met Van der Vaart.
Chicque is anders. Ik denk dat supporters van andere clubs best begrijpen dat hun beste spelers een stap hoger willen. Maar de manier waarop maakt wel uit, net als dat het wel uitmaakt in welke mate Ajax dan een stap hoger blijkt.quote:De enige speler die weigerde te werken was Silva, maar ik weet niet in hoeverre dat scenario door Ajax is bedacht. Suarez heeft ook gewoon nog gespeeld/getraind, maar wilde alleen een arbitragezaak, toch?
wat betreft Feyenoord zijn dat Sparta en NAC denk ik, verder weet ik het nietquote:Op maandag 19 mei 2008 18:08 schreef koningdavid het volgende:
Is er eigenlijk een club in Nederland, althans supporters daarvan, die PSV of Feyenoord meer haat dan Ajax?
Bij armoede kun je denk alleen spreken over het puntenaantal. Wie met een groter puntenverschil kampioen wordt (in vergelijking met de #2) is een betere kampioen dan een kampioen dat op één goal verschil kampioen wordt. Daar zit een verschil tussen. PSV is de laatste vier jaar altijd de terechte kampioen geweest, maar in 2004/2005 bijvoorbeeld ook veruit de beste en de meest verdiende.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind PSV de terechte kampioen van de armoede. De top presteert ondermaats, daarom zie je enerzijds dat de subtop met veel minder mogelijkheden aansluiting vindt, en anderzijds dat de Nederlandse clubs Europees achter blijven.
Valt wat over die transfers te zeggen, maar de supporters kunnen daar ook weinig aan doen. Die hebben geen enkele inbreng daarin, alleen de club. Ik zie liever ook gescoute spelers als Ibrahimovic, Maxwell, Trabelsi en Chivu komen dan spelers als Suárez, Silva en Lindgren. Maar ik ben er niet minder fan om, integendeel.quote:Als Ajax dan ook nog in stijl en met de nodige klasse de kleinere clubs tegemoettreedt, zowel op het veld als op de transfermarkt, dan zet die Amsterdamse arrogantie ook niet zoveel kwaad bloed.
Zelf haat ik geen één club. Ik kan mij wel ergeren aan bepaalde clubs, maar haten niet. Ik vind bijvoorbeeld De Kuip een prachtig stadion, ik vind de supporters van Feyenoord echte clubaanhangers. Ik vind PSV een prachtige scouting hebben en af en toe mooie voetballers. Maar ik kan mij wel weer ergeren aan dat stomme "boeruh boeruh". Ik hoop altijd dat zij verliezen, want het is de concurrentie. Alleen ben ik wel voor gezonde rivaliteit.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:08 schreef koningdavid het volgende:
Klopt, maar het is wel een reden om Ajax nog meer te gaan haten bij de supporters van de club(s) waar die spelers worden weggekocht.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij armoede kun je denk alleen spreken over het puntenaantal. Wie met een groter puntenverschil kampioen wordt (in vergelijking met de #2) is een betere kampioen dan een kampioen dat op één goal verschil kampioen wordt. Daar zit een verschil tussen. PSV is de laatste vier jaar altijd de terechte kampioen geweest, maar in 2004/2005 bijvoorbeeld ook veruit de beste en de meest verdiende.
[..]
Valt wat over die transfers te zeggen, maar de supporters kunnen daar ook weinig aan doen. Die hebben geen enkele inbreng daarin, alleen de club.
Dat snap ik ook wel, ik baal zelf ook als clubs steeds Ajacieden weghalen. Maar dat is de voetballerij, valt niets tegen te doen. Maar er zijn ook andere clubs die alsmaar subtoppers kopen. Robben en Hoogstraten in korte tijd naar PSV, Buijs naar Feyenoord, El Ahmadi naar Feyenoord, Huntelaar naar Ajax, Vlaar naar Feyenoord, Amrabat naar PSV, Lazovic naar PSV. Net zoveel redenen om PSV en Feyenoord te haten.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel een reden om Ajax nog meer te gaan haten bij de supporters van de club(s) waar die spelers worden weggekocht.
Klopt. Maar dat doen de media zelf, of de media moet pro-Ajax zijn en dat betwijfel ik. Arrogant ben je alleen als dat gedaan wordt door de club zelf en door de supporters. Niet door de media. Dan zou je Voetbal Insite moeten haten, omdat zij het over Ajax hebben.quote:Wat ook niet helpt is het oeverloze gelul over Ajax altijd op TV, Ajax dit Ajax dat.... Gister ook bij Voetbal Insite weer, ipv dat ze het vooral over Twente gaan hebben en de geweldige prestatie de Twente geleverd heeft, gaat het weer minuten lang over hoe slecht het wel niet voor Ajax is en gaan ze zich afvragen of Twente er wel wat te zoeken heeft etc etc.
Dat was arrogant, snap het ook niet.quote:En natuurlijk hebben die 1tjes op de stropdas niet geholpen, en termen als ''wij zijn Ajax, wij zijn de beste''.
Dat is één Ajacied, die spreekt niet voor de rest. Ook ik kan mij er aan ergeren.quote:Ik kijk wel eens naar Godenzonen op AT5 bijvoorbeeld, als ik dan zo'n Peter R de Vries soms hoor lullen gaan mijn nekharen stijf overeind staan..![]()
ajax - Roda vorig seizoen.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Altijd zeuren? Geef eens een voorbeeld, want dat snap ik niet? Bedoel je zeuren op scheidsrechters?
Jawel, het is ook wel terecht. Het punt is dat PSV de minst slechte is van de top 3 en AZ het ook nog eens liet afweten. Als de grote 3 nou eens naar hun vermogen presteren en PSV dan nog als beste uit de bus komt, dan is er van armoe geen sprake. Het is armoe in de top omdat men daar faalt om goed te voetballen in verhouding tot de mogelijkheden, iets wat de subtop bijvoorbeeld wel doet.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij armoede kun je denk alleen spreken over het puntenaantal. Wie met een groter puntenverschil kampioen wordt (in vergelijking met de #2) is een betere kampioen dan een kampioen dat op één goal verschil kampioen wordt. Daar zit een verschil tussen. PSV is de laatste vier jaar altijd de terechte kampioen geweest, maar in 2004/2005 bijvoorbeeld ook veruit de beste en de meest verdiende.
Dat is nou eenmaal het lot van de voetbalsupporter, je wordt afgerekend op wat je club doet. Als je dan mooi voetbalt, sportief voetbalt en als je woensdags in het San Siro te bewonderen bent, dan vinden die supporters van andere clubs het ook niet zo erg om van je te verliezen. En als je goed bent en chicque zaken doet, vinden ze het ook niet zo heel erg om een speler aan je te verliezen. En ik zou dan ook wel wat trotser zijn, want dat houdt echt niet over de laatste tijd.quote:Valt wat over die transfers te zeggen, maar de supporters kunnen daar ook weinig aan doen. Die hebben geen enkele inbreng daarin, alleen de club. Ik zie liever ook gescoute spelers als Ibrahimovic, Maxwell, Trabelsi en Chivu komen dan spelers als Suárez, Silva en Lindgren. Maar ik ben er niet minder fan om, integendeel.
Dat komt ook gewoon door de media. De media geilt op alles wat Ajax doet omdat we het best verkopen en het grootst zijn in Nederland/buitenland. Daar kunnen wij verder ook niks aan doen.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
ajax - Roda vorig seizoen.
Niks aan de hand in A'damCastro heeft de bal met twee handen vast en vervolgens word hem die uit de handen geslagen en de goal ingetikt. Goal goed gekeurd en Castro geel. ajax Noemde het 'ongelukkig' balverlies, de hoofdrolspeler weigerde zelfs commentaar erop...
Roda - ajax dit seizoen.
A'dam te kleinSchot op goal, Heitinga trekt Castro op de lijn omver. Onterecht afgekeurd aldus ajax. Vrije trap Silva valt ineens binnen. KJH stond echter buitenspel, sprong voor Castro en deed een poging de bal in de andere hoek binnen te koppen. Onterecht afgekeurd aldus ajax.
De media praat niet voor de trainer/spelers voor de camera en/of op de persconferentie.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat komt ook gewoon door de media. De media geilt op alles wat Ajax doet omdat we het best verkopen en het grootst zijn in Nederland/buitenland. Daar kunnen wij verder ook niks aan doen.
Ook zo'n bron van ergernis. Dat er voor de media geen andere club is dan Ajax. En natuurlijk is dat jullie eigen schuldquote:Op maandag 19 mei 2008 19:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat komt ook gewoon door de media. De media geilt op alles wat Ajax doet omdat we het best verkopen en het grootst zijn in Nederland/buitenland. Daar kunnen wij verder ook niks aan doen.
Word nog leuk met Studio Sport komend seizoenquote:Op maandag 19 mei 2008 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook zo'n bron van ergernis. Dat er voor de media geen andere club is dan Ajax. En natuurlijk is dat jullie eigen schuld
Verschil met Robben, Hoogstrate etc etc is dat daar geen arbitragezaken en stakingen aan te pas zijn gekomen. Tuurlijk, iedereen weet dat als een speler echt enorm goed is, de kans bestaat dat hij verkocht gaat worden. Dat is het probleem verder ook niet.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, ik baal zelf ook als clubs steeds Ajacieden weghalen. Maar dat is de voetballerij, valt niets tegen te doen. Maar er zijn ook andere clubs die alsmaar subtoppers kopen. Robben en Hoogstraten in korte tijd naar PSV, Buijs naar Feyenoord, El Ahmadi naar Feyenoord, Huntelaar naar Ajax, Vlaar naar Feyenoord, Amrabat naar PSV, Lazovic naar PSV. Net zoveel redenen om PSV en Feyenoord te haten.
[..]
Het is niet erg dat ze het over Ajax hebben, alleen hebben ze het er vaak net iets teveel over in verhouding tov andere clubs. Veel mensen hebben dan ook een hekel aan die programma's, althans, aan de presentatoren ervan. Ik weet zeker dat jack van Gelder niet de populairste presentator is van het stel bijvoorbeeld. Maar toch zullen veel mensen na een verliespot van Ajax denken: Mooi, gaan ze tenminste niet de hele avond blij over Ajax kletsen.quote:Klopt. Maar dat doen de media zelf, of de media moet pro-Ajax zijn en dat betwijfel ik. Arrogant ben je alleen als dat gedaan wordt door de club zelf en door de supporters. Niet door de media. Dan zou je Voetbal Insite moeten haten, omdat zij het over Ajax hebben.
Je ziet dat overal hoor dat spelers/trainers zo lijp doen voor de camera.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De media praat niet voor de trainer/spelers voor de camera en/of op de persconferentie.
De top drie clubs (of vier met AZ) kunnen eigenlijk nooit allemaal een topseizoen draaien. Want er wordt ook tegen elkaar gespeeld, wat automatisch puntverlies betekent bij bepaalde clubs. Als er een duidelijke topper tussenzit bij deze clubs, bijvoorbeeld PSV in 2004/2005, dan laat de rest het qua ranglijst in principe afweten. Maar dat komt omdat PSV zo goed is, niet per se omdat de rest slecht is. Als iedereen naar vermogen presteert en elkaar punten afhandig maakt, dan wordt er een club kampioen met een laag puntenaantal en wordt dan vaak de kampioen van de armoede genoemd worden. Het is dus eigenlijk nooit goed.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Jawel, het is ook wel terecht. Het punt is dat PSV de minst slechte is van de top 3 en AZ het ook nog eens liet afweten. Als de grote 3 nou eens naar hun vermogen presteren en PSV dan nog als beste uit de bus komt, dan is er van armoe geen sprake. Het is armoe in de top omdat men daar faalt om goed te voetballen in verhouding tot de mogelijkheden, iets wat de subtop bijvoorbeeld wel doet.
Je moest fok toen eens zienquote:Op maandag 19 mei 2008 19:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
ajax - Roda vorig seizoen.
Niks aan de hand in A'damCastro heeft de bal met twee handen vast en vervolgens word hem die uit de handen geslagen en de goal ingetikt. Goal goed gekeurd en Castro geel. ajax Noemde het 'ongelukkig' balverlies, de hoofdrolspeler weigerde zelfs commentaar erop...
Roda - ajax dit seizoen.
A'dam te kleinSchot op goal, Heitinga trekt Castro op de lijn omver. Onterecht afgekeurd aldus ajax. Vrije trap Silva valt ineens binnen. KJH stond echter buitenspel, sprong voor Castro en deed een poging de bal in de andere hoek binnen te koppen. Onterecht afgekeurd aldus ajax.
Wat kan Ajax er aandoen dat Silva en Suárez er een arbitragezaak van maken? Dat is toch een keuze van de speler? Volgens mij raadde Ajax zelfs Silva aan om niet te gaan staken. Het was de keuze van Silva, want hij wilde hogerop en naar Ajax.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef venomsnake het volgende:
Verschil met Robben, Hoogstrate etc etc is dat daar geen arbitragezaken en stakingen aan te pas zijn gekomen. Tuurlijk, iedereen weet dat als een speler echt enorm goed is, de kans bestaat dat hij verkocht gaat worden. Dat is het probleem verder ook niet.
Tja, dat is een Ajax-supporter en weer slechts één Ajacied. Net zoals Peter R De Vries. Zij spreken niet voor alle Ajacieden. Het zijn maar twee fans, toevallig in een publieke positie.quote:Ik weet zeker dat jack van Gelder niet de populairste presentator is van het stel bijvoorbeeld. Maar toch zullen veel mensen na een verliespot van Ajax denken: Mooi, gaan ze tenminste niet de hele avond blij over Ajax kletsen.
Dat is weer een bepaalde groep supporters die dat zeggen. En dat komt ook bij andere clubs voor, ook bij PSV en ook bij Feyenoord.quote:Ach, en het is natuurlijk het leukst om te winnen van clubs waar supporters van roepen wel even met 3-0 of 4-0 te gaan winnen. Misschien is die grootspraak dit jaar wat minder, maar vaak hoorde je termen als: 5-0, appeltje eitje of gewoon 4-0 geen gezeur, etc..
Je moest fok eens zien na Sparta - Feyenoord.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je moest fok toen eens zien
allemaal ajax huilies
beetje provoceren mag wel tochquote:Op maandag 19 mei 2008 14:42 schreef _Mike_ het volgende:
DJ_Ryow je maakt jezelf wel heel erg belachelijk zeg.
Er (nog) niet mee in zee gaan.. Een statement maken dat de club dat soort gedrag niet accepteert.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat kan Ajax er aandoen dat Silva en Suárez er een arbitragezaak van maken? Dat is toch een keuze van de speler? Volgens mij raadde Ajax zelfs Silva aan om niet te gaan staken. Het was de keuze van Silva, want hij wilde hogerop en naar Ajax.
[..]
Erik Lasschequote:
Dat mag ook wel, maar uitspraken als: Jullie zijn gewoon jaloers slaan natuurlijk nergens opquote:
Maak je geen illusies, ik kom niet voor de prijzen.quote:
Veel beter dan dit zou ik het zelf niet kunnen omschrijven, vooral die 1e is gruwelijk irritant. Al kan de echte ajaxcied daar weinig aan doen denk ik.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kies maar.
De evenaar door hun reet loopt.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:28 schreef blueangel_ het volgende:
Omdat ze in 020 denken dat de evenaar door hun reet loopt
Exact dezelfde reden waarom ik alles wat uit Brussel komt haat, alleen is die arrogantie daar ook nog eens gefundeerd op corruptie, omkoping en fraude
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |