We verliezen al een jaar of 4, je zou zeggen dat we het nu toch wel geleerd zouden hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:07 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik heb een hekel aan Ajax omdat het in de regel slechte verliezers zijn en dan kun je in mijn ogen ook geen goede winnaar zijn.
Moet je nu huilen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:04 schreef Fortitudo het volgende:
"zij krijgen voetballes"
"Huntelaar neem je rotzooi mee"
"Helemaal niets in Amsterdam"
En stiekem houden al die haters daar wel van, want dan hebben ze eens te meer reden om nog meer te haten. Maar dat maakt niet hoor. Ik denk dat de gemiddelde Ajacied al die haat wel aandoenlijk vind. Het is een beetje als het kleine broertje dat ook ook graag mee wil doen, maar telkens weer op zijn plek gewezen wordt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:50 schreef Fides het volgende:
]^Amsterdamse bluf =/= arrogantie^
Ja, dat hebben we gezien vanmiddagquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:53 schreef Adidah het volgende:
Het is een beetje als het kleine broertje dat ook ook graag mee wil doen, maar telkens weer op zijn plek gewezen wordt.
Verschil is, jullie moeten, wij mogenquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:07 schreef Adidah het volgende:
[..]
Wacht maar tot het einde van het seizoen. Dan zien we wel wie boven wie staat.
Ach, dat is wel zoals de echte Ajacieden zijn. De successupporters zijn wel wel weer kwijt zo ondertussen mag ik aannemenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb na vandaag toch wel weer een wat ander beeld van Ajax-supporters. Zelfspot en cynisme, daar ben ik dol op
Ik stikte zowatquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, dat is wel zoals de echte Ajacieden zijn.
PSV goed gezienquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:07 schreef Adidah het volgende:
[..]
Wacht maar tot het einde van het seizoen. Dan zien we wel wie boven wie staat.
2 woorden "HOOFDSTEDELIJKE ARROGANTIE"quote:Op maandag 19 mei 2008 00:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als Ajax eens naast (een) prijs grijpt, is het vrijwel altijd raak. Leedvermaak. Natuurlijk, dat mag, dat gebeurt van Ajax uit ook. Maar feitelijk alleen naar Feyenoord. Na het 0-0 gelijkspel van vanmiddag was het de omgekeerde wereld. Ajax greep naast de Champions League en is veroordeeld tot een jaar UEFA Cup. Toch een competitie met clubs als de Spurs, AC Milan, HSV en Valencia. Ook niet heel vervelend.
Helemaal niets in Amsterdam is de meest geroepen zinsnede van de dag. Van Twente kan ik het begrijpen - zij hebben Ajax bedwongen - en van Feyenoord ook gezien de rivaliteit. Maar waarom beginnen ook mensen als SCH (Heerenveen, ook UEFA Cup) of PSV'ers (die al lang geen belangen meer hebben) hier ook mee? Voelt dit als een overwinning? Is het eenzijdige rivaliteit (maar wat heb je daar aan, dat is toch niet leuk?)? Of is het een rare vorm van jaloezie, nadat Ajax jaren achtereen (voorronde) Champions League heeft gespeeld of een andere 'prijs' pakte?
Vertel het me, ik snap het niet.
Waarom is iedereen opeens zo anti?
Ik vind Suarez zwaar irritant , net als half Nederland trouwensquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
Van supporters maakt het mij nog weinig uit. Maar als er commentators zijn die heel de tijd Suarez aan het bashen is vind ik dat wel zwaar irritant. Ik wacht wel gewoon op de dag dat wij weer het beste van Nederland zijn. Dan maakt het me geen zak uit.
Dit is weer typisch zo een Nederlands calimero praatje. Toen van Gaal die woorden sprak walgde iedereen er al van. Waarom? Nederlanders zijn snel jaloers wanneer iemand teveel succes krijgt, en dat zichtbaar toont aan de buitenwereld. Het gezegde hoge bomen vangen veel wind is de Nederlander ten voeten uit. Ze hadden op dat moment alles gewonnen wat een club kon winnen, en nog mochten ze niet zeggen dat ze beste waren, want dat was arrogantquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:04 schreef Superfast het volgende:
[..]
2 woorden "HOOFDSTEDELIJKE ARROGANTIE"
Om nog maar te zwijgen van cijfertjes 1 in de stropdassen en dat hooghouden van Witsche
Als je dan pretendeert de beste te zijn moet je zorgen dat je ook ALTIJD de beste bent.
Anders verlies je symphatie en gaan mensen je uitlachen als je bijvoorbeeld eens verliest van Kopenhagen , Dinamo Zagreb ofzo
Suarez is zwaar irritant. Dat is geen mening, maar een feit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:05 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ik vind Suarez zwaar irritant , net als half Nederland trouwens
Krijgen we nu weer dat praatje over het verleden?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:24 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dit is weer typisch zo een Nederlands calimero praatje. Toen van Gaal die woorden sprak walgde iedereen er al van. Waarom? Nederlanders zijn snel jaloers wanneer iemand teveel succes krijgt, en dat zichtbaar toont aan de buitenwereld. Het gezegde hoge bomen vangen veel wind is de Nederlander ten voeten uit. Ze hadden op dat moment alles gewonnen wat een club kon winnen, en nog mochten ze niet zeggen dat ze beste waren, want dat was arrogant. Flikker toch op man, pure afgunst is het. Afgunst omdat Ajax en zijn aanhang zich wel boven iedereen durft te verheffen. Afgunst omdat de Amsterdammer wel bluf kent en het niet schroomt zijn visie gelijk te trekken met dat van de Europese elite. Afgunst om de gigantische prijzenkast die bijna meer eretitels bevat dan alle clubs uit de eredivisie bij elkaar. Afgunst omdat Ajax nog steeds de grootste van Nederland is
.
Maar jullie mogen lekker haten hoor. Daarmee voeden jullie alleen maar de Amsterdamse arrogantie.
daar denkt Obiku toch anders overquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:24 schreef Adidah het volgende:
Ze hadden op dat moment alles gewonnen wat een club kon winnen
Ja natuurlijk. Je gaat de dag pas waarderen als je de nacht kentquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:32 schreef koningdavid het volgende:
Ach ja, iedereen haat op Ajax. Maar als Ajax een rustige, bescheiden PSV-achtige club zou zijn zou iedereen de 'arrogantie' en 'bluf' missen gok ik.
Ajax is zo'n 'love to hate' club voor supporters van andere clubs.
Zelfs de meeste Ajacieden vinden dat...quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Suarez is zwaar irritant. Dat is geen mening, maar een feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |