en zojuist kunnen mensen zien hoe een onsportieve zakkenwasser je wel niet bent, je speelde mee voor de fipo en toen faalde je.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:34 schreef iuvenis het volgende:
Mods... verwijder alsjeblieft dat tweede bericht van Beverton, want dan heb ik een fipo...
Vrienden, ik vraag jullie nu voor de eerste keer om een gunst, alsjeblieft...
Nee fok! deed onsportief tegen mij, het is gewoon omdat ik geen oranje kleurtje heb hea?quote:Op zondag 18 mei 2008 22:34 schreef beverton het volgende:
[..]
en zojuist kunnen mensen zien hoe een onsportieve zakkenwasser je wel niet bent, je speelde mee voor de fipo en toen faalde je.
ik had zelf ook een technische storring, daarom postte ik via een omweg, namelijk snel een post maken in het intergratie topic -> op mijn naam klikken -> in mijn topic snel mn handeltje plakken en posten maarquote:Op zondag 18 mei 2008 22:39 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Nee fok! deed onsportief tegen mij, het is gewoon omdat ik geen oranje kleurtje heb hea?
Verbagger al die potentiele paint-topics eens niet, kutuserquote:Op zondag 18 mei 2008 22:39 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Nee fok! deed onsportief tegen mij, het is gewoon omdat ik geen oranje kleurtje heb hea?
ja geweldig is iequote:Op zondag 18 mei 2008 22:42 schreef elfzesendertig het volgende:
Fipo-hoeren verzameltopic
Trouwens al kennis gemaakt met [ afbeelding ]?
Waarvoor dank!quote:Op zondag 18 mei 2008 22:59 schreef beverton het volgende:
[..]pienjoo is terug, daar ga ik straks ook nog even een topicje over maken
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |