Jeujquote:Op zondag 18 mei 2008 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
en René en ik waren ook op de Mega-Meet:
[ afbeelding ]
de koffers zaten erop omdat ik direct terugkwam van een weekendje weg.. eerder weggereden zodat we nog een snufje MM mee konden pakken.. kwamen pas om 12.40 aan
Juist....quote:Op zondag 18 mei 2008 22:07 schreef Gawaine het volgende:
plep ze hier nog maar een keer neer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een bankstel gaat beter zitten met de jaren hequote:Op zondag 18 mei 2008 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
ja, da's het nieuwe bankstel van René
laat ik het zo zeggen: 'het went'
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:09 schreef Gawaine het volgende:
Ben vanmiddag de dijk op geweest, kwam ik een zwerm toerschijtlijsters tegen![]()
Zij op de ideale lijn blijven rijden en die voorste met zo'n kanarie geel homohesje aan tegen
mij gebaren dat ik rustig moest rijdenja ja laat ze bij d'r eigen voor de deur gaan toeren
![]()
Je bent ze tegengekomenquote:
ze zijn stoerquote:Op zondag 18 mei 2008 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
MoBlo aanschouw mijn hippe wieldoppen!
[ afbeelding ]
Ik vind dat je aardig dicht langs de stoeprand rijdtquote:Op zondag 18 mei 2008 19:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heey ik ben nog gespot.
Het lijkt wel of ik daar even snel inhaal terwijl die auto rechts wil afslaan.![]()
Maar dat was niet het geval hoor.
Mooie ducktapequote:Op zondag 18 mei 2008 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Dat komt omdat ze naar rechts kijkt naar die drie mannen.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik vind dat je aardig dicht langs de stoeprand rijdtKomt natuurlijk omdat je gewend bent om over die smalle dijkjes te toeren knallen
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gebruik het zelfs als deo.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ducktape, WD40 en een hamer.. meer heb je niet nodig in het leven
Ty rapsquote:Op zondag 18 mei 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WB gebanned?
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Tie Wrapsquote:Op zondag 18 mei 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ga niet over bans, en volgens mij heeft ie zn ban zlefs buiten PTA opgelopen dus dan ga ik er ng minder over.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Eerst WB z'n ban opheffen voor ik er commentaar op geef
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tie Wraps
[..]
ik ga niet over bans, en volgens mij heeft ie zn ban zlefs buiten PTA opgelopen dus dan ga ik er ng minder over.
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ty rapsvergeef me.. ik ben moe.. Tie Wraps ook natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WB gebanned?
ik ga maar eens slapen, morgen tentamen, maar moet natuurlijk wel eerst over de dijk naar NijmegenDe Div heeft alleen nog maar snelweg gezien
(sinds ik 'm heb)... wordt tijd voor quality time
Ja doei.
Suc6quote:Op zondag 18 mei 2008 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vergeef me.. ik ben moe.. Tie Wraps ook natuurlijk
ik ga maar eens slapen, morgen tentamen, maar moet natuurlijk wel eerst over de dijk naar NijmegenDe Div heeft alleen nog maar snelweg gezien
(sinds ik 'm heb)... wordt tijd voor quality time
En ster wielen die rond zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 22:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]Groen zwaailicht The Greek Team Olievlek op de tegels
Aanpak van overlast homo-ontmoetingsplaats Groene Ster
Vast en zeker een toevallige samenloop van omstandigheden
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ty rapsWP bedoel ik natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WB gebanned?
![]()
The GREEN teamquote:Op zondag 18 mei 2008 22:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]Groen zwaailicht The Greek Team Olievlek op de tegels
Aanpak van overlast homo-ontmoetingsplaats Groene Ster
Vast en zeker een toevallige samenloop van omstandigheden
Kd8 alquote:
In dit verband maakt het niet uit of je van het Greek of Green Team bentquote:Op zondag 18 mei 2008 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
The GREEN teamwas voor de elfstedentocht
En de olievlek is van een van mn vorige auto's
Succesquote:Op zondag 18 mei 2008 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook
en dank voor de succeswensen
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:59 schreef Rib-i het volgende:
[ afbeelding ]
Wannuh een kluns is deze fotoverneuker zeg
Hij krijgt zelfs "beweging" in stilstaande objecten
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:59 schreef Rib-i het volgende:
[ afbeelding ]
Wannuh een kluns is deze fotoverneuker zeg
Hij krijgt zelfs "beweging" in stilstaande objecten
succes en tot dan!quote:Op maandag 19 mei 2008 00:16 schreef Roderick2085 het volgende:
Geen idee of ik daar nog een keer achter de pc zit, dus tot over 3 weken![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op maandag 19 mei 2008 00:16 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 19 mei 2008 00:16 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
Have funquote:Op maandag 19 mei 2008 00:16 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
das nie eerlijk, dan kan die zijn blunders laten verdwijnen.quote:Op maandag 19 mei 2008 01:06 schreef bvvt het volgende:
[..]
Have fun
enne je weet het hč
pics or it didn't happen![]()
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
WB heeft die ban gewoon verdiend
al weet ik niet eens wat hij 'nu weer' gedaan heeft
quote:
Jij hebt vast even je modrechten gebruikt om te checken.quote:
Ik heb er niks van mee gemaaktquote:
Leuk piccie van de MM trouwens, de tevredenheid straalt onder je helm vandaan.quote:
quote:mijn collega vertrekt naar het buitenland en zet zijn Corsaro 1200 te koop voor een hele scherpe prijs; 8.000 euro voor een bike met slechts 8400 km. Hij is voorzien van HyperPro vering en speciale uitlaten.
Kleur zwart-zilver, is als nieuw.
kopen. triumph dr uitquote:
Euh, ze staan ook te koop. Ken je SilenT trouwens van MF?quote:Op maandag 19 mei 2008 13:26 schreef Cageon het volgende:
kopen. triumph dr uit
scooter dr uit
en rammen.
ja, dat wil nog niet zeggen dat ze verkocht zijnquote:
Wie?quote:Ken je SilenT trouwens van MF?![]()
nog ff tijd om te oefenen op je verkoop skillsquote:Scoot komt dinsdag/woensdag iemand voor. Moet rijbewijs halen vandaag of morgen.![]()
Trophy zou iemand bellen die 'toevallig' langs zou rijden richting Zeeland.![]()
Corsaro proefrij meet?quote:Zaterdag meet met de Corsaro dus.![]()
Hoe een leven kanveranderd in week.
Idd, maar als deze Corsaro er nog is komt die er vrolijk bij.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:34 schreef Cageon het volgende:
ja, dat wil nog niet zeggen dat ze verkocht zijn
Ga me niet uitsloven, graag of niet.quote:nog ff tijd om te oefenen op je verkoop skills
Neuh, de kijk maar tegen mijn kont aan meet.quote:Corsaro proefrij meet?
das hendig sjiek.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd, maar als deze Corsaro er nog is komt die er vrolijk bij.
Vriendinnetje was toen ook al accoord bij die GSX-R1000.![]()
true, I guess.quote:[..]
Ga me niet uitsloven, graag of niet.
Het komt zoals het komt. Op ieder potje past een dekseltje.![]()
Dat zou dan de eerste keer zijnquote:[..]
Neuh, de kijk maar tegen mijn kont aan meet.
Daar stond ik ook in de buurt.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:30 schreef Snelwagen het volgende:
Wholy shit, khad op een beurs (ESEF) contacten gehad met een kunststoffabrikant, sample's enzo mee genomen van de materialen die ik intressant vond voor mn huidige project.
Toen een tijdje later een mail naar ze gestuurd voor wat antwoorden op nogwat vragen, 3 weken later. Nu dus ineens dik über antwoord terug. Zit bijna aant eind van dat project dus hoop dat ik de andere sample's nog optijd heb
Huh je weet niet eens welke kunststof fabrikant, of stond je op de technishow. Benk ook nog geweestquote:
Als jij t nou bij een mini SZR zou houden, zou de openbare weg een stuk veiliger blijven.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:49 schreef -XX- het volgende:
Vandaag voor het eerst mogen rijden in de
Dodge Caliber!
[ afbeelding ]
Guhh wat rijdt die lekker zeg.
Monteur @ road runner heeft die een tijdje gehad, 2 pitter in lijn, toch?quote:Op maandag 19 mei 2008 20:46 schreef -XX- het volgende:Grapjas...
Ik ga eind volgend jaar denk eens een ritje op een trx 850 proberen.
Amerikaanse rommelquote:Op maandag 19 mei 2008 19:49 schreef -XX- het volgende:
Vandaag voor het eerst mogen rijden in de
Dodge Caliber!
[ afbeelding ]
Guhh wat rijdt die lekker zeg.
Ook gewoon nu al gaan bedenken wat je eind volgend jaar wil gaan proberen hequote:Op maandag 19 mei 2008 20:55 schreef Cageon het volgende:
[..]
Monteur @ road runner heeft die een tijdje gehad, 2 pitter in lijn, toch?
*edit
jezus, eind volgend jaar, eind 2009?
ja mijn short-term KTM-RC8 proefrijden plan komt al amper uit, laat staan dat ik ergens eind 2009 iets ga plannenquote:Op maandag 19 mei 2008 20:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ook gewoon nu al gaan bedenken wat je eind volgend jaar wil gaan proberen he
Jah ik plan wel ver vooruit, maar das met belangrijkere zaken zoals school enzo. Wat ik later wil...quote:Op maandag 19 mei 2008 21:06 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja mijn short-term KTM-RC8 proefrijden plan komt al amper uit, laat staan dat ik ergens eind 2009 iets ga plannen
proefrit meetquote:Op maandag 19 mei 2008 21:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah ik plan wel ver vooruit, maar das met belangrijkere zaken zoals school enzo. Wat ik later wil...
Maar wat voorn motor ik wil kopen zie ik dan wel weer, maar proefrijden op die rc8 wil ik ook nog wel ff doen jah
Haal ik hem wel @ Brouwer Zwartebroek, ff door de modder ropp'n dr mee. Neem ik een wittequote:Op maandag 19 mei 2008 21:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
proefrit meet
Gaan we beiden langs een (andere) winkel zo'n ding proefrijden op t zelfde tijdstip, ff meeten ergens @ dijkje en gassen![]()
jij verveelt je dat je alles af gaat zoeken?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
typisch Geerd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
standaard na een MMquote:Op maandag 19 mei 2008 21:23 schreef Cageon het volgende:
jij verveelt je dat je alles af gaat zoeken?![]()
Jij zoekt die ene wheelie natuurlijk
Ga je nu ineens een knappe/toffe/geile motor kopenquote:
OMFG!quote:Op maandag 19 mei 2008 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
typisch Geerd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bevat hetzelfde blokje als een tdm dacht ik.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:55 schreef Cageon het volgende:
[..]
Monteur @ road runner heeft die een tijdje gehad, 2 pitter in lijn, toch?
*edit
jezus, eind volgend jaar, eind 2009?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |