En vervolgens rent ze de trap af om weer in bed te gaan liggen. Als ik heel erg buikpijn heb is het laatste wat ik ga doen rennenquote:Op zondag 18 mei 2008 21:32 schreef Ziet het volgende:
daar is ze al weer
ze kan pas rond tienen terecht
Klopt, Dementor kom er maar in.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:32 schreef yvonne het volgende:
Er was toch een cap recent dat ze "iets"gelekt had?
Woooow.... gokje... on cam...quote:Op zondag 18 mei 2008 21:33 schreef Dementor het volgende:
Ze brengen haar dus niet weg.
Er komt een huisarts langs.
Het is een regelrechte schoft en nee nmns dit kún je niet goedpratenquote:Op zondag 18 mei 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maak dat die nep Antilliaan maar eens uit, vaginaal lukt hem niet dus neemt hij haar eerst anaal. Het moet toch ergens op lijken bij die latente homo.
IK HAAT BRIAN.
Ja die was van mij, er lag bloed op de stoel in de private waar ze een moment daarvoor op gezeten had.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig niet gemaaktquote:Op zondag 18 mei 2008 21:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus dat.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:35 schreef mazaru het volgende:
De stervende komt rennend naar binnen.
Stormt de trap af.
Huppelt op haar hoge hakje naar het bed.
Schopt heel fief haar schoenen uit.
Springt in haar bed.
En gaat weer dood en stervend spelen
Dat noem ik nou spotten
[ afbeelding ]
Misschien is Brian ook wel op de hoogte van Amanda's spel... en aangezien Brrrrrian niet goed kan acteren..quote:Op zondag 18 mei 2008 21:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is een regelrechte schoft en nee nmns dit kún je niet goedpraten
Nou ja, ik kan me er soms nijdig om maken, excuus.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel dat je het zo plastisch aan ons uitlegt, zuster yvonne.
Ik vind alle mannen beesten, per definitie...quote:Op zondag 18 mei 2008 21:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is een regelrechte schoft en nee nmns dit kún je niet goedpraten
*ruikt*quote:Op zondag 18 mei 2008 21:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig niet gemaakt
Heeft die rat er toen ook aan geroken?
Dan kan die vast zeggen wat ze mankeert, daar is hij goed in
Ze hadden toch American Gangster gevraagd?quote:Op zondag 18 mei 2008 21:37 schreef Marieke_B het volgende:
Volgens mij krijgen ze zo 'jackass the movie'.
Vergroot het eens?quote:Op zondag 18 mei 2008 21:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja die was van mij, er lag bloed op de stoel in de private waar ze een moment daarvoor op gezeten had.
Een man mag best een beest zijn hoor. Ik ben een dierenvriend.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind alle mannen beesten, per definitie...
*roarrrrrrrrrrrrrrr*quote:Op zondag 18 mei 2008 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind alle mannen beesten, per definitie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |