Zuster Yvonne heeft gelijk.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
GMTA, het ligt er echt te dik bovenop. Het begon gisteravond al, eerst buikpijn, daarna 2 ijskoude miklshakes drinken, niks aan de hand dus. Wat er aan de hand is weet ik niet maar het stinkt, net als Amanda.
quote:Op zondag 18 mei 2008 21:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, en constant anaal levert wel degelijk een permanent verragt poepertje op, oftewel, je poep kun je niet meer ophouden en flikkert er zo uit.
Cool hè dat anaal.
DAT DING IS GEMAAKT OM TE POEPEN
© zuster yvonne
Zou best kunnen en als dat het niet is dan denk ik hetzelfde als Brian, teveel stress door de finale, ze kan het niet aan als 'enige vrouw'quote:Op zondag 18 mei 2008 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda heeft denk ik gewoon een vette blaasontsteking....vandaar ook dat vele "gezeik"
Maak dat die nep Antilliaan maar eens uit, vaginaal lukt hem niet dus neemt hij haar eerst anaal. Het moet toch ergens op lijken bij die latente homo.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, en constant anaal levert wel degelijk een permanent verragt poepertje op, oftewel, je poep kun je niet meer ophouden en flikkert er zo uit.
Cool hè dat anaal.
© zuster yvonne
Wil je de TT ff pootje haken? Thanks.quote:
Ze moeten Amanda het sprookje van Peter en de wolf eens laten lezen voorlezen........ Als er een keer echt wat met haar aan de hand is, doet niemand wat.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:25 schreef Dementor het volgende:
Dokter: Mevrouw Balk ik ben bang dat u moet blijven.
Dellie: als u zegt Dokter van Ballegooij.
Woehahahahaha.
hebben homo's toch een behoorlijk probleem lijkt me ???quote:Op zondag 18 mei 2008 21:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Cool hè dat anaal.
© zuster yvonne
Ja skattie, constant wel, maar wie laat d'r zelf nu 24 uur per dag uitraggenquote:Op zondag 18 mei 2008 21:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Cool hè dat anaal.
© zuster yvonne
En om soms stiekem een windje te laten.(in gezelschap)quote:Op zondag 18 mei 2008 21:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Cool hè dat anaal.
© zuster yvonne
Ik zal er eens op letten of Ricardo een luier draagtquote:Op zondag 18 mei 2008 21:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hebben homo's toch een behoorlijk probleem lijkt me ???
Volgens mij heeft het merendeel van de homo's geen anale sex.....(ooit ergens gelezen)quote:Op zondag 18 mei 2008 21:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hebben homo's toch een behoorlijk probleem lijkt me ???
Het is nu wel duidelijk waarom zoveel oudere vrouwen incontinent zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 21:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zal er eens op letten of Ricardo een luier draagt
als ze niet terug komt, stinkt het nog erger als amanda.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
GMTA, het ligt er echt te dik bovenop. Het begon gisteravond al, eerst buikpijn, daarna 2 ijskoude miklshakes drinken, niks aan de hand dus. Wat er aan de hand is weet ik niet maar het stinkt, net als Amanda.
Er was toch een cap recent dat ze "iets"gelekt had?quote:Op zondag 18 mei 2008 21:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zuster Yvonne heeft gelijk.
De stront loopt er aan alle kanten uit
Eum...amanda misschien?!!quote:Op zondag 18 mei 2008 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja skattie, constant wel, maar wie laat d'r zelf nu 24 uur per dag uitraggen
En mocht het er wel zomaar uitvallen, dan kun je het toch gewoon weer terug stoppen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |