Ach, een zetpil kan er ook nog wel bijquote:Op zondag 18 mei 2008 21:09 schreef Dementor het volgende:
Rico: je kunt beter een soepje nemen als je een buikgriepje hebt.
Rico: je moet een zetpil vragen aan de dokter.
Dit is toch lachwekkend wat een kneuzen zeg.
Arme dellie.
quote:Op zondag 18 mei 2008 21:11 schreef mootie het volgende:
Buikgriep? Dan zit je toch ook steeds op het toilet?
De pruikendokter zal je bedoelen..quote:Op zondag 18 mei 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
En het prinsesje mag nu al naar de dokter.
Denk jij wat ik denk? Geen zwangerschap maar Amanda is zo ziek, ze moet opgenomen worden in het ziekenhuis of mag vroegtijdig vertrekken naar Mamanda. Alle stemmen van Amanda gaan naar Brian.quote:
mijn idee ook!quote:Op zondag 18 mei 2008 21:12 schreef beequeen het volgende:
Dank Roevka.![]()
[..]
Denk jij wat ik denk? Geen zwangerschap maar Amanda is zo ziek, ze moet opgenomen worden in het ziekenhuis of mag vroegtijdig vertrekken naar Mamanda. Alle stemmen van Amanda gaan naar Brian.
Of heb ik pammetjes nodig?
Lijkt wel een sterfscene uit een of andere Bfilm..quote:Op zondag 18 mei 2008 21:12 schreef mazaru het volgende:
Ik kan dus echt niet tegen dit soort figuren
Walgelijk!
Ga dood, of sta op! Maar stop met die belachelijke aandachttrekkerij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nee! Het schoot ook even door mijn hoofd! Exact hetzelfde scenario!quote:Op zondag 18 mei 2008 21:12 schreef beequeen het volgende:
Dank Roevka.![]()
[..]
Denk jij wat ik denk? Geen zwangerschap maar Amanda is zo ziek, ze moet opgenomen worden in het ziekenhuis of mag vroegtijdig vertrekken naar Mamanda. Alle stemmen van Amanda gaan naar Brian.
Of heb ik pammetjes nodig?
Die heeft helemaal niets.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:12 schreef mootie het volgende:
Sinds wanneer kan je voor een buikpijntje 's avond bij het ziekenhuis terecht? Moet toch sowieso via de huisarts?
Je zou maar bij zo'n figuur als Amanda in huis wonen. Ze is praktisch elke dag ziek, dan weet je toch nooit wanneer het écht is? Dan is ze een keer echt ziek en dan zeg je: "Skattie, neem maar een bordje kippensoep. Of moet ik je serieus nemen?"quote:Op zondag 18 mei 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
En het prinsesje mag nu al naar de dokter.
Van ruige anale sex, kan je behoorlijk last van de baarmoeder krijgen, steken in de onderbuik.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda heeft denk ik gewoon een vette blaasontsteking....vandaar ook dat vele "gezeik"
En dan nog moet je uren eerst uitleggen wat je heb en dan mag je misschien komen.En zit je daar uren te wachten.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:12 schreef mootie het volgende:
Sinds wanneer kan je voor een buikpijntje 's avond bij het ziekenhuis terecht? Moet toch sowieso via de huisarts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |