vervolg van
DGK [COS# 3741] A en B kloppen het dekbed "fris"Heb de streams nog niet zo heel lang aan vandaag, maar Huub verveelt zich enorm. Ligt momenteel met Ricardo op bed een beetje post te lezen en te kletsen.
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:31 schreef Marrije het volgende:Ricardo zou ff een peuk halen, post bekijken en terug naar Amanda.
Ricardo tegen Huub: ik moet deze even snel lezen en daarna ben ik weer helemaal van jou
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:26 schreef Smash-it het volgende:Ricardo heeft Claire gesmst. Huub vertelt dat ze gister had gestapt in Tilburg met haar broers, iedereen die met haar op de foto wilde, moest voor Huub smsen.
R: Mijn broertje wil niet meer stemmen, omdat hij persé op Claire wilde stemmen.
H: Iedereen moet op Huub stemmen!!!
R: Jij hebt jongens van 17-20 achter je. Amanda de vrouwen. Jaap de studenten en Brian mannen en sportmensen enzo. Het is super divers.
Jaap zat net in het kantoor ook post te lezen en beetje naar muziek te luisteren.
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:18 schreef Smash-it het volgende:Jaap leest op alle gemak zijn post en luistert naar o.a. Lange Frans. Stream 3 en 4 ga ik no way un-muten.
Brian en Amanda liggen buiten in de tuin te babbelen.
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:20 schreef Leandra het volgende:Brian en Amanda houden het aardig lang vol op de Japen bij de vijver....
Deze wil ik ook niemand onthouden:
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:01 schreef Dementor het volgende:Brian: morgen als de agenda word opgemaakt staat vrijdag er niet eens meer op.
Dellie: nee?
Daar laat ik het maar even bij.. Enjoy!
[ Bericht 56% gewijzigd door Smash-it op 18-05-2008 18:47:25 ]