| 1 2 3 4 5 6 7 | Max. temp (graden C): Neerslag (mm): Zon (uren): Windsnelheid (m/s): Windrichting (graden): Luchtdruk (hPa): |
| 1 2 3 4 5 | Max. temp (graden C): Neerslag (mm): Zon (uren): Luchtdruk (hPa): |
Ach, we maken er het beste van...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:54 schreef ItaloDancer het volgende:
Kut de zonuren geeft ie ook al niet weer in de statistieken achteraf. Zucht. Dit wordt echt een voorspelling die nergens over gaat. Sorry guys.
Oh, ik zie het nu pas.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:54 schreef ItaloDancer het volgende:
Kut de zonuren geeft ie ook al niet weer in de statistieken achteraf. Zucht. Dit wordt echt een voorspelling die nergens over gaat. Sorry guys.
ik ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:36 schreef Hi_flyer het volgende:
fuck-a-duck, weer vergeten hoor. Naja, ik had een goede reden, want ik stond met autopech
| 1 2 3 4 5 6 7 | Max. temp (graden C): Neerslag (mm): Zon (uren): Windsnelheid (m/s): Windrichting (graden): Luchtdruk (hPa): |
Wbquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo na lange tijd afwezig doe ik nu maar weer is even mee
Inderdaad dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:14 schreef aloa het volgende:
Eerste plaats.![]()
De eerste drie zitten erg dicht bijelkaar.![]()
Wijzigingen is met een lange ijquote:
Heh? Ik zou toch zweren dat deze post er voor middernacht niet stond, hoe doe je dat?quote:
volgens mij heb ik inderdaad ooit een score van -1 gehaald ofzoquote:Op maandag 14 juli 2008 22:42 schreef ItaloDancer het volgende:
Nope, dat is een score van onder nul zelfs (ik geloof kepler)![]()
Dit is trouwens je eerste overwinning sinds 22 april 2007toen had ikzelf nog geen enkele overwinning (ik deed volgens mij zelfs pas enkele keren mee).
Overigens: ik heb eerder dit jaar de puntentelling iets gewijzigd (wat meer gelijkgetrokken imo), wat over het algemeen tot iets lagere (betere) scores zou moeten leiden, dus helemaal vergelijkbaar is het niet.
Met de oude puntentelling zou je een score van 3,16 hebben behaald (en aloa 4,20).
Riggedquote:Op maandag 14 juli 2008 22:53 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij heb ik inderdaad ooit een score van -1 gehaald ofzo
Hatsikiedeeequote:Min. temp (graden C): 11.5
Max. temp (graden C): 20
Neerslag (mm): 5.3
Zon (uren): 0.8
Windsnelheid (m/s): 3.5
Windrichting (graden): 248
Luchtdruk (hPa): 1012.8
quote:
| Forum Opties | |