Ik miste inderdaad ook al de echte "game" in het spel. je kan wel op elke piste een soort van challenge aangaan en er zitten wat losse uitdagingen in het spel. ik ben gister even snel een half uurtje bezig geweest dus ik weet er ook niet precies het fijne van. wellicht dat er pas op en na de 13e juni meer ervaringen bij komen. wel vind ik het fijn dat je snel weer helemaal naar boven kunt zondat je de skiliften af moet wachten.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:24 schreef disjfa het volgende:
De reviews zijn laaiendDe besturing is tof, jammer dat er geen game in zit
Maar omdat ie goedkoop is is het een te doen spelletje.
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:11 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
$30 in Amerika, zal dus wel een eurootje of 20 gaan kosten..??
Hij komt in Nederland uit als "Family Ski", adviesprijs: 49,99.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:54 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt goed, wat gaat ie kosten?
Bij mij legt het spel inmiddels ook alweer stof te happen. Ik vind de piste wel een beetje aan de korte kant aangezien je binnen enkele minuten alweer beneden bent.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb gister lopen skiien, maar ik ben dat spel nu al zat.![]()
Van de bovenste skibaan naar beneden ben je best snel weer helemaal beneden en tsja, dan heb je het wel gehad. Dan kan je nog een beetje tegen elkaar of de computer wedstrijdjes doen.
Ik had wel verwacht dat je minimaal een uurtje kon skieen voor je helemaal helemaal beneden zou zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |