Nouhoouquote:Op maandag 19 mei 2008 22:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
ik ben niet zo van de man-vrouw scheiding wat betreft opmerkingen hoordurf ook wel te zeggen of een meid er goed uitziet of niet
Dat is echt het goorste wat ik ooit gehoord hebquote:Op maandag 19 mei 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn standaard reactie op dat soort woorden: erop en erover, rekt het niet dan scheurt het wel
*visualiseert*quote:Op maandag 19 mei 2008 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
Prrrrtjssssssss....daar viel je van mijn waarderingsladder
Agree!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is echt het goorste wat ik ooit gehoord heb
Als je doorduwt past allesquote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is absoluut te kakkerig ja, maar qua looks mag ie er best wezenquote:Op maandag 19 mei 2008 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sywerd mag er op zich best zijn jaIets te kakkerig naar mijn smaak (in het echt iig). Die ander daarentegen... Ik weet het niet, hij woont in harderwijk. Grappig toeval; één van de tweeling (de ander) zat/zit? in de klas bij een zus(je?) van Sywerd.
Verzin je toch niet?
Dat doet pijn johquote:Op maandag 19 mei 2008 22:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
*visualiseert*
Met je kin sport voor sport brekend naar beneden denderen
Ik zeg toch sywerd?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut eens
[..]
Prrrrtjssssssss....daar viel je van mijn waarderingsladder
Hij heet Sywerd, niet Syvert!
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
het kan altijd ergerquote:
zie je welquote:
Met pindasaus smaakt alles lekker.quote:
Haha ik ben ook zo hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 22:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
ik ben niet zo van de man-vrouw scheiding wat betreft opmerkingen hoordurf ook wel te zeggen of een meid er goed uitziet of niet
Ai. Agree! (Met etc, hequote:Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
het kan altijd erger
[..]
zie je wel
quote:
Dat zei je ja..maar die vond je ook lekker. What's in a name, he?quote:
Hij is een maand jonger dan ik. En 30 jaar succesvollerquote:Op maandag 19 mei 2008 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is absoluut te kakkerig ja, maar qua looks mag ie er best wezen![]()
Maar hoe oud is ie, 16 ofzo? Men ik word oud
En dat is wel een bizar toeval ja
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met pindasaus smaakt alles lekker.
Past ook in dat rijtje.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn standaard reactie op dat soort woorden: erop en erover, rekt het niet dan scheurt het wel
Ok, ik ga al.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met pindasaus smaakt alles lekker.
Past ook in dat rijtje.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha ik ben ook zo hoorAltijd zeggen van 'hey check die meid, zij is echt mooi
' En ik kan het hardst boeren van iedereen
Laatst zitten chillen met asmo en zijn vrienden en ik liet een harde boer, zij zo van "hey respect man
"
quote:
Zet jij hem in?quote:
Ik snap het niet meerquote:Op maandag 19 mei 2008 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zei je ja..maar die vond je ook lekker. What's in a name, he?
A Dirty Mind is a Joy Foreverquote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Net zoiets als: 'Nauw is niet wijd, maar lekker op z'n tijd'...
Goedenavond overigens...
Oh, ik antwoord vaak gewoon niet of een week later. Omdat ik er geen zin in heb om goddomme een chatsessie per sms te houden.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
Als je het al niet op kan brengen om een smsje terug te sturen uit beleefdheid, als is het maar om antwoord op de vraag te geven, ben je echt een horkKost 10 ct verdomme
MaJo!!!!!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:42 schreef MaJo het volgende:
Ik vind die sywerd trouwens best een lekker dingAlleen iets te jong
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |