heb jij toevallig niet wat extras gehad , wat tenlaste van haar is gekomen, jullie als toeslagpartnersquote:Op maandag 26 mei 2008 19:48 schreef Sneakie het volgende:
Wij hebben ook op 24mei de brief ontvangen, maar nu is het zo dat mijn partner haar zorgtoeslag van 2006 moet terugbetalen terwijl wij never boven de grens zijn gekomen waardoor ze geen recht meer zou hebben op haar zorgtoeslag, heb hiervoor ook gebeld en mevrouw kon mij ook niet verklaren waardoor dit kwam, volgens haar loongegevens had mijn partner gewoon recht op haar zorgtoeslag, het enige wat ik kon doen was een bezwaarschrift indienen, dit is dan ook gebeurd maar ondertussen hebben we beide nog niks ontvangen van de teruggaaf 2007. Mochten ze dit onverhoops toch nog verrekenen hoe lang duurt het dan voordat het overgebleven geld wordt overgemaakt?
Wij zijn pas vanaf januari dit jaar toeslagpartners, hiervoor hebben wij gewoon apart onze 36 euro per maand gekregen, ik hoefde niks terug te betalen en mijn partner moet om de een of andere reden het gehele bedrag terugbetalen maar de reden hiervoor kon men niet noemen :S, beetje vreemde zaak vind ik.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb jij toevallig niet wat extras gehad , wat tenlaste van haar is gekomen, jullie als toeslagpartners
Je hebt de belastingdiesnt een incasso-volmacht gegeven zodat ze je geld weg kunnen halen ?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:06 schreef Laniboekje het volgende:
...Gek eigenlijk, ze weten altijd wel geld bij me weg te halen maar als ze zelf moeten betalen hebben ze ineens geen rekeningnummer van me. ...
Die komt wel hoor, reken maar op eind juni. Heb hetzelfde altijdquote:Op maandag 26 mei 2008 17:43 schreef klopboontje het volgende:
[..]
Ik heb mijn schriftelijke aangifte op de post gedaan en vandaag ff met belastingdienst gebeld. Ze konden nog niet zien of mijn aangifte was verwerkt/aangekomen omdat deze pas vrij laat in de systemen komen![]()
Ik heb er geen vertrouwen in maar normaal gesproken, zei de bdienst, zou het voor 1 juli binnen moeten zijn.
Ik wacht met je mee hoor!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:07 schreef haagse_elfje het volgende:
net met de vrienden van de belastingdienst gebeld, ze konden me wel vertellen dat de aangifte is binnengekomen maar voor de rest moest ik maar netjes afwachten tot 1 juli want voor die tijd krijg ik vast wel bericht......
Binnenquote:Op zondag 25 mei 2008 17:43 schreef wise het volgende:
680 + 32 rente ofzo = 712 op de rekening deze week.
inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:57 schreef loving_mama het volgende:
[..]
See,... wij fokkers vormen een front!!
Datquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:33 schreef Dirkh het volgende:
Ja, ik heb het vandaag binnen. De brief kwam vandaag binnen en het geld was ook meteen al gestort.
Ik viel ook binnen de groep mensen waarvan de aangifte overnieuw gedaan moest worden.
Mensen die vóór 1 juli beginnen te huilen dat ze nog stééds niks hebben gehoordquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:26 schreef JEFFreal het volgende:
nog steeds niks ontvangen van die teringleiers had hem als eerste ingevuld kreeg 2 weken daarna brief of ik het nog een keer wilde doen want ze waren hem kwijtgeraakt prutsers als ze niet opschieten kom ik het zelf wel ophalen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Mensen die vóór 1 juli beginnen te huilen dat ze nog stééds niks hebben gehoordEn nog dreigen en schelden ook
![]()
Wat begrijp je niet aan de zin "Als u de aangifte vóór 1 april indiend, krijgt u vóór 1 juli bericht." Als je woordblind bent, lijkt het dan net of er "eind mei" staat in plaats van "juli"? Of gebruiken ze wellicht in Vogelaarwijken en op woonwagenkampen een andere kalender?Gewoon nog een dikke maand wachten dus voordat je gaat lopen zeiken.
![]()
zo, ook ik kan lekker ongenuanceerd doen
We gaan gewoon door in WGR straks met deel 3quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:41 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
![]()
YEEAAHHH!!!
![]()
![]()
Nummer 3! Hoeveel volgen er nog?
(Nog geen kick naar KLB?)
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:01 schreef Wexy het volgende:
[..]
We gaan gewoon door in WGR straks met deel 3
Nog even doorbijten.. na 1 juli wordt het vast nog leuker met al die pieperts die de belastingdienst op willen zoeken omdat hun aangifte zoek geraakt is
Maar dat mag dan toch wel in KLB?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:01 schreef Wexy het volgende:
[..]
We gaan gewoon door in WGR straks met deel 3
Nog even doorbijten.. na 1 juli wordt het vast nog leuker met al die pieperts die de belastingdienst op willen zoeken omdat hun aangifte zoek geraakt is
Neequote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:23 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Maar dat mag dan toch wel in KLB?![]()
Pleeeeeease,....
De TT is 'Wie heeft de belastingteruggaag al gehad?'. Dus meldingen dat je het nog niet hebt ontvangen horen hier niet thuis.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:30 schreef Wexy het volgende:
[..]
Nee
de humor is de irritatie bij jou
ow laat ik ook iets on topic zeggen.... geen brief geen geld... en geen haast
meldingen dat je het irritant vindt wat er in dit topic gezet wordt horen hier dan ook niet thuisquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
De TT is 'Wie heeft de belastingteruggaag al gehad?'. Dus meldingen dat je het nog niet hebt ontvangen horen hier niet thuis.
hou je bek ik heb geldnoodquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Mensen die vóór 1 juli beginnen te huilen dat ze nog stééds niks hebben gehoordEn nog dreigen en schelden ook
![]()
Wat begrijp je niet aan de zin "Als u de aangifte vóór 1 april indiend, krijgt u vóór 1 juli bericht." Als je woordblind bent, lijkt het dan net of er "eind mei" staat in plaats van "juli"? Of gebruiken ze wellicht in Vogelaarwijken en op woonwagenkampen een andere kalender?Gewoon nog een dikke maand wachten dus voordat je gaat lopen zeiken.
![]()
zo, ook ik kan lekker ongenuanceerd doen
Dan moet je beter met je geld om gaan.quote:
Ja, ik hoorde het net ook in het nieuws. Ze hebben de boel dit jaar echt niet goed op de rit zeg! Wat een drama daar. En wij maar boetes betalen met z'n allen. Laat ze de Belastingdienst maar eens een flinke boete geven voor dit soort geblunder.quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:24 schreef JumpingJacky het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)met_aanslagen__.html
Een boete heeft natuurlijk geen zin, dat geld gaat van algemene middelen naar algemene middelen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:10 schreef RJD het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het net ook in het nieuws. Ze hebben de boel dit jaar echt niet goed op de rit zeg! Wat een drama daar. En wij maar boetes betalen met z'n allen. Laat ze de Belastingdienst maar eens een flinke boete geven voor dit soort geblunder.
Ik neem aan dat boetes achterwege zullen blijven en dat ze coulant zullen omspringen met rente. Maar het blijft wéér een forse blunder.quote:De mensen die straks duizenden euro's teveel hebben ontvangen, zullen het ongetwijfeld weer met rentes en boetes moeten terugbetalen. Ik zie de bui al weer hangen.
Gelukkig is het bij mij goed gegaan.
Onderhoudskosten aftrekken?quote:Bij de automatische verwerking door de fiscus van de papieren E-biljetten, de aanslag bedoeld voor de inkomstenbelasting, is in ieder geval de aftrekpost voor de zogeheten eigenwoningschuld niet meegerekend. Daarmee kunnen belastingbetalers onder andere de hypotheek en onderhoudskosten aftrekken.
Nee. (Zie ook iets verder terug in dit topic.)quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:17 schreef CyclingGirl het volgende:
En wat als je de aanvraag op 10 april hebt ingedientd? (vraagt een collega) - of het dan ook voor 1 juli is geregeld?
Sorry hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:21 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nee. (Zie ook iets verder terug in dit topic.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |