Ik heb al een paar keer gepost hier, en geklaagd.. maar zonder resultaat.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:43 schreef Moppie_1974 het volgende:
Oh,ik zie dat het helpt als je hier post en je beklag doet....
Dus bij deze:
Ik heb ook nog niets! Geen brief,geen geld.
En ik wacht met smart !!!
Kunnen we gezellig samen wachten, als Randstad-bewoners ...quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:07 schreef Moppie_1974 het volgende:
Oh,ik woon in het westen...moet dus nog even geduld hebben.
Bah,wat is dat vervelend zeg ;wachten.
Ja niet dus. Ik woon in Tilburg en heb nog niets, terwijl enkele vrienden van me in Arnhem het al wel hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:54 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gepost hier, en geklaagd.. maar zonder resultaat.
Ik zou daar dus maar niet al te veel vanuit gaan. Ik begreep net trouwens wel dat het ook scheelt waar je woont. Hoe zuidelijker je woonplaats, hoe eerder je je geld krijgt... ofzoiets
Hmmz, dus díe theorie klopt ook niet....quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:00 schreef Blite het volgende:
[..]
Ja niet dus. Ik woon in Tilburg en heb nog niets, terwijl enkele vrienden van me in Arnhem het al wel hebben.
Ja maar het is toch heel logisch dat als het geld in Heerlen wordt overgemaakt het eerder in Eindhoven is aangekomen dan in Leeuwarden?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:00 schreef Blite het volgende:
[..]
Ja niet dus. Ik woon in Tilburg en heb nog niets, terwijl enkele vrienden van me in Arnhem het al wel hebben.
2x per dag.. dat wil zeggen 's morgens en helemaal aan het einde van de dag..quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:10 schreef loving_mama het volgende:
hoevaak worden de stortingen bij de fortis bank verwerkt eigenlijk? vanmorgen was er nog niets... maar de dag is nog niet om dus ik hoop nog steeds,...
alleen al om jouw reacties denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:33 schreef ManAtWork het volgende:
Waarom hebben de MOD's dit topic nog niet naar KLB gekicked?
Hey, dat viel mij ook al op. Inderdaad al best lang geen post gehad, of ik ben gewoon niet belangrijk. Ik weet wel dat ze bij TNT willen gaan staken. Maar is dat dan toevallig deze week al?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:19 schreef sunmoonstar het volgende:
- Nog geen brief (volgens mij staakt TNT ook, al 3 dagen geen post bezorgd)
AHH,... dus wordt het tijd dat ook ik begin te klagen!quote:
Snap niet dat je dat zo blij bent dat je het nu al hebt. De belastingdienst geeft je momenteel 4.75% rente. Dan zou ik bij een bedrag wat jij terug hebt gekregen alleen maar langer willen wachten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:28 schreef TeChNo2 het volgende:
Hoera het is binnen, inclusief ruim ¤ 400 rente...![]()
Leve de belastingdienst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |