quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 04:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Op een of andere manier trapte ik daar in, en zat al helemaal te stressen en shit..![]()
![]()
ATCQ is dan ook de shitquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:25 schreef DubzOne het volgende:
Yo, A Tribe Called Quest staat met twee albums in de top 10...
Net als in 2005 zie ik nou, mijn verbazing is dus niet geheel terecht![]()
Ik had ze dan ook hoog in mijn lijstje staan!quote:
Word!quote:
Volgend jaar Tuff Crew in de Top20 zien te krijgenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:23 schreef Mar10Segovia het volgende: JVC Force
Ik besloot maar 1 album per artiest te nomineren en koos voor Late Registration.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:21 schreef TwistFireeh het volgende:
Niemand die Kanye West's College Dropout heeft gepushed
Bij mij gaat die als het zo doorgaat volgend jaar binnenkomen, ben het weer gaan luisteren n.a.v. jouw lijstje. Pretty dope, btw wat vind je van Still Dangerous??quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Volgend jaar Tuff Crew in de Top20 zien te krijgen.
Still Dangerous vind ik wel de minste van wat ze gemaakt hebben. Die vorige 3 zijn/vind ik gewoon veul sterker.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:53 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Bij mij gaat die als het zo doorgaat volgend jaar binnenkomen, ben het weer gaan luisteren n.a.v. jouw lijstje. Pretty dope, btw wat vind je van Still Dangerous??
Persoonlijk vind ik The 80's meer goldener dan The 90'squote:Op dinsdag 16 september 2008 12:56 schreef Maeksy het volgende:
Wehehe, maar 1 titel in de top 20 van na 2000.
The 90's; the golden age of hiphop.
Word.
hehe ja zelfde hierquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:45 schreef rthls het volgende:
[..]
Word!
Mijn favoriete hiphop groep!
Midnight Marauders en Low End Theory ook nog wel regelmatig aanstaan, terwijl ik nu voornamelijk minimal of techno setjes aan heb staan
80's hiphop heb ik niets van meegekregen, kwam er pas in de 90's mee in aanraking.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik The 80's meer goldener dan The 90's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |