abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58740437
Geldklopperij, oplichting astro tv?
pi_58740463
Topic 83748 hierover.
pi_58740475
Beide.
  zondag 18 mei 2008 @ 12:17:17 #4
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_58740560
Ik vind het goed, ik vind dat mensen in een hogere sfeer mogen komen!
Wij worden allemaal beinvloed door een stel brokken in het heelal die een beetje licht op ons schijnen! Zo heb ik mijn haar geknipt omdat Saturnus 0,523ste op zijn jaarlijkse cycli zat!
  zondag 18 mei 2008 @ 12:20:01 #5
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_58740593
Je bedoelt tv via de Astra satelliet?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_58740871
Hoe is het mogelijk dat zo,n Arlette Adriani haar medewerking verleent aan deze oplichterij...sbs 6.
  zondag 18 mei 2008 @ 12:54:28 #7
167870 luciferhout
hout van lucifer
pi_58741130
wat loopt iedereen te zeuren, het is allemaal waar!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
pi_58741404
Ik laat de mensen die er in geloven en dan er ook nog eens openlijk over praten meestal in de waan. Ik spreek ze maar niet tegen.

Toevallig vandaag deze vage stelling van iemand te horen gekregen:
"Er is niet echt bewijs dat het spirituele wel bestaat, maar er is ook geen bewijs dat het niet bestaat. Ik geloof er gewoon wel in."
pi_58741682
placebo effect hè
gr gr
pi_58741687
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:12 schreef Wiehoe het volgende:
Ik laat de mensen die er in geloven en dan er ook nog eens openlijk over praten meestal in de waan. Ik spreek ze maar niet tegen.

Toevallig vandaag deze vage stelling van iemand te horen gekregen:
"Er is niet echt bewijs dat het spirituele wel bestaat, maar er is ook geen bewijs dat het niet bestaat. Ik geloof er gewoon wel in."
Helaas voor jou is die stelling zo wetenschappelijk als maar zijn kan. Het gebrek aan bewijs voor een hypothese toont niet automatisch de onwaarheid ervan aan.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_58741850
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:35 schreef Seneca het volgende:

[..]

Helaas voor jou is die stelling zo wetenschappelijk als maar zijn kan. Het gebrek aan bewijs voor een hypothese toont niet automatisch de onwaarheid ervan aan.
Niet helaas voor mij hoor.. maar je hebt helemaal gelijk.

Maar in plaats van spirtuele kan ik van alles invullen. Denk aan Smurfen, Hobbits, Sinterklaas.. etc..
pi_58741855
Waarom is dat "helaas voor hem" ?
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_58743435
Mensen die erin geloven, verdienen het op opgelicht te worden.
pi_58746090
astrotijd? een dom programma waar mensen een hoop geld uit hun zakken geklopt worden
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_58749899
Maar een kaartspel zegt toch altijd alles ?

Of word ik nu iedere week opgelicht voor mijn horoscoop ?
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_58750062
neeeeeeee hoor....
  zondag 18 mei 2008 @ 21:29:49 #17
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_58750118
quote:
Op zondag 18 mei 2008 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die erin geloven, verdienen het op opgelicht te worden.
  maandag 19 mei 2008 @ 00:44:41 #18
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_58754179
Troep verwijderd. Geen pareltje, maar we geven het een kans.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_58756581
Goh, astro-tv :live: afgelopen nacht! Genoten...Medium E, interessante consulten: vergiste zich een paar keer in het tijdstip, :goedemiddag:, maar dat doet er niet toe.De presentatrice vond het zeer, speciaal, byzonder, specifiek, dat zei ze dus ook wel 100 keer, en bevool vooral de privelijn en de sms,jes aan. maar het medium, idd zeeeeeeer speciaal: Vooral in elk consult zijn woorden: met andere woorden, wat dat betreft, ga zo door, laat niets te wensen over, daar gaat het om, en omgekeerd, nasaal, opgejaagd als een robot, heeft : de gasten: maar zo,n 30 euro gekost om als gast door te mogen komen! Ik ben ervoor, om zoals in het topic 2007 gevraagd wordt, om met 50.000 man naar den haag te gaan....
pi_58756689
Heel schandalig. Thuis heeft het een rekeningverhoging van ¤500,- opgeleverd in 3 maand schijnt
En maar zeggen dat je hen altijd kan bellen, maar mensen doorverwijzen naar professionele hulp als ze die nodig hebben, ho maar...
Korrelatie, bestaat dat nog? Zoiets was toch (bijna) gratis?
Het mooi kotsende meisje.
pi_58757896
Ja, en daarom ben ik ook zo boos, heb 3 keer een rekening voor een:labiel: persoon betaald, om afsluiting te voorkomen. Dan kan ik wel niet betalen, maar dan wordt degene onder curatele gesteld , ...dan die presentatrice Arlette Adriani, te schandalig voor woorden, gaat er helemaal in mee, heb dus ook mijn mening in haar gastenboek geschreven, maar dat noemen ze weer vervuiling.Natuurlijk bestaat korrelatie nog, maar deze bellers willen direkt een antwoord, en hebben daar zo,n 25 euro voor over. Laatst was astrologe Sita aan het woord, mevrouw Wik, die een dochter verloren heeft, en zeer verdrietig was, omdat het de geboortedag was, werd door Sita van der Zwaag aangeraden, taart te eten, en ze rook ook nog lijm, waarschijnlijk van vroeger plaatjes plakken, en dat moest mevr Wik deze dag ook maar gaan doen, ook Arlette Adriani vond dit weer zeer speciaal, om te kotsen!
pi_58757901
ik vind het een bagger programma dat mensen oplicht. Maar goed de vraag is of mensen met een IQ van een bevroren kropsla tegen dit soort programma's beschermd moeten worden of niet...
I'm not the man you think I am!
  maandag 19 mei 2008 @ 11:03:40 #23
181126 MouzurX
Misschien?
pi_58757990
Het is kut en ze moeten allemaal dood
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_58758028
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:58 schreef l3laster het volgende:
ik vind het een bagger programma dat mensen oplicht. Maar goed de vraag is of mensen met een IQ van een bevroren kropsla tegen dit soort programma's beschermd moeten worden of niet...
Oplichting is verboden voor zover ik weet. Hier stel jij dat het oplichting is, dus dan zou je vinden dat het verboden moet worden.

Of het echt als oplichting gezien kan worden weet ik niet, maar ik vind het ontzettend schandalig dat deze mensen misbruik maken van de ellende van anderen en dat proberen te doen op een (voor de bellers dan) zo weinig constructieve manier als mogelijk. Wat ik ervan op tv heb gezien zijn die mensen vaak niet eens vriendelijk en vooral ongelofelijk nietszeggend. Diegene waar m'n ma vaak naar belt, zegt blijkbaar vaak dat ze nog eens terug moet bellen, ze zit ook veel op teletekst te kijken of diegene vrij is om naar te bellen.
Voor dat geld kan je heel vaak naar een psycholoog, of je buurvrouw uitnodigen voor een kopje koffie om er eens over te praten.
Het mooi kotsende meisje.
pi_58758119
Je kan het de :labiele : mens niet kwalijk nemen als men belt, daar is het programma op gericht, en dat smoelwerk van die Arllette (belspellen), gaat er nog in mee ook, je moet er heel wat voor doen om perse op tv te komen.Ik vind dat deze mensen tegen zichzelf beschermd moeten worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')