abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58968716
Samsonneke has phoned home, en z'n broertjes en zusjes kwamen gewoon ff buurten!
pi_58970451
Ik dacht dat deze shit joking was, maar tussen mijn huis en de bomen door kwam volgensmij iets van een mothership vliegen. De drones zijn denk ik wat ouder, dit model had 3 antennes, misschien voor de korte golf dat weet ik niet aangezien ik geen electronica expert ben. Volgensmij trekken ze verder in zwermen, met 1 groot schip en een aantal kleintjes, heb zo'n 2 a 3 minuten lang kleintjes voorbij zien komen

Overigens vloog een van de drones vlak langs de camera mijn kamer door, je ziet geen movement door de lage sluitertijd. Heb 'm moeten smacken met een hamer en dit was het resultaat

Vergelijk 'm trouwens met mijn CD. Hij is relatief groot dus, maar niet zo groot als ik had gedacht, maar zoals eerder stated; dit was een kleintje.

Close up:

woensdag 28 mei 2008 @ 19:24:29 #243
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_58970563
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:19 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik dacht dat deze shit joking was, maar tussen mijn huis en de bomen door kwam volgensmij iets van een mothership vliegen. De drones zijn denk ik wat ouder, dit model had 3 antennes, misschien voor de korte golf dat weet ik niet aangezien ik geen electronica expert ben. Volgensmij trekken ze verder in zwermen, met 1 groot schip en een aantal kleintjes, heb zo'n 2 a 3 minuten lang kleintjes voorbij zien komen

[ afbeelding ]

Overigens vloog een van de drones vlak langs de camera mijn kamer door, je ziet geen movement door de lage sluitertijd. Heb 'm moeten smacken met een hamer en dit was het resultaat

[ afbeelding ]

Vergelijk 'm trouwens met mijn CD. Hij is relatief groot dus, maar niet zo groot als ik had gedacht, maar zoals eerder stated; dit was een kleintje.

Close up:

[ afbeelding ]
ik vermoed dat dit onbemande spionagevoertuigen zijn die ze inzetten voordat de bemande vloot de aarde bereikt...de makers van dit voertuig hebben duidelijk kwade bedoelingen met onze planeet
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_58970713
Oh Samsonneke, verlicht ons, ik onderwerp me aan uw buitenaardse intellect.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_58970834
Samsonneke is zelf een alien!
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_58970864
Vandaar dan Quir het over zijn buitenaards intellect had.
pi_58970916
Quir weet meer!
pi_58971129
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:19 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik heb vanmiddag de oranje variant waargenomen, kort zwevend over de bomen op de achtergrond, waarna deze weer als een speer verdween. OMFG dat ding kan wel 100 meter in diameter geweest zijn

url
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:24:13 #249
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_58971732
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 19:10 schreef Samsonneke het volgende:

[..]

Ik zal één foto voor je ontkrachten, aangezien het schijnbaar een vereiste is alvorens jij eindelijk zal inzien dat dit gehele topic nonsens is.

[ afbeelding ]

Kijk eens goed naar dit plaatje. Des noods sla je het op op je hard disk, sleep je het in Photoshop en vergroot je het 300 maal; zodra je het maar goed ziet. Wat zie je daar rechtsboven? Ik neem een arm waar. Voor de duidelijkheid heb ik het omcirkeld:

[ afbeelding ]

Het omcirkelde deel (het deel met de rode kleur), het "voorwerp" waar de rode pijltjes naar wijzen, is een arm.

arm1 (dem; armen; armpje)
1 elk van beide bovenste ledematen bij de mens

Ter verduidelijking:

[ afbeelding ]

Deze man, voor het gemak even Engelbert genoemd, heeft een arm. Engelbert is in staat hiermee objecten vast te pakken en op te pakken. Dit kan hij met één enkele arm doen. Met de andere arm (hand) kan hij vervolgens een foto maken van het object dat hij met de andere hand vasthoudt.

Overigens wil ik ook nog ontkrachten dat het touwtje een antenne is.

[ afbeelding ]

Dit is het touw (volgens jullie antenne) dat het persoon vasthoudt. Zoals te zien is het bekertje, of wat het ook mag wezen, bevestigt aan dit touw. Aan het rechteruiteinde zien jullie namelijk nog een klein stukje touw bengelen.

Voor de mensen die niet precies weten wat een touw is, ter verheldering:

touw (het; touwen)
1 in elkaar gedraaid of gevlochten garen van hennep, kunststof, staal enz.
2 lijn van 3 tot 6 ineengedraaide strengen hennep, kunststof, staal enz.

[ afbeelding ]

Zien jullie het nu? Een arm houdt het touw vast waaraan het plastic bekertje bevestigt is. Vervolgens is met de andere arm (een mens heeft er twee) een foto van het hele gebeuren gemaakt. Dit is mijn theorie.

Samenvatting theorie:

[ afbeelding ]

Overigens wil ik wel even erbij zeggen dat ik het ronduit triest vind dat ik dit allemaal moet doen. Het moet toch allang duidelijk zijn dat het hier om neppe foto's gaat.

Gebruikte bronnen:

Plaatjes: Dit topic en Google
Tekening: Paint en de impulsen die door mijn zenuwen geleid werden
Woorden: Woordenboek Vandale
Overige tekst: Mijn toetsenbord

Aha! Je geeft steeds meer van je geheimen prijs! Wie is die geheimzinnige Engelbert? Is dat het grote brein achter de operatie? Hij moet wel zeer machtig zijn als hij met de beweging van 1 arm UFO's kan manipuleren! Of zou hij slechts een pion zijn van een duistere kracht van voorbij het universum?
pi_58973449
Quir weet niet meer.

Ik denk dat we ons eerst moeten bekommeren om Finland, ik zag net een ouwe gek met een lavalamp van Mars rondlopen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:56:29 #251
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_58978710
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:24 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Aha! Je geeft steeds meer van je geheimen prijs! Wie is die geheimzinnige Engelbert? Is dat het grote brein achter de operatie? Hij moet wel zeer machtig zijn als hij met de beweging van 1 arm UFO's kan manipuleren! Of zou hij slechts een pion zijn van een duistere kracht van voorbij het universum?
Wat een ongelofelijke onzin.

Mensen, jullie houden mij voor de gek. Ik ben absoluut geen alien.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_58987096
Ik weet wel zeker dat je een alien bent. Ik weet het gewoon.
  donderdag 29 mei 2008 @ 14:15:38 #253
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_58988143
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:37 schreef intraxz het volgende:
Ik weet wel zeker dat je een alien bent. Ik weet het gewoon.
Inderdaad er zijn meer redenen dan geen om jou als alien te zien. Je ontkenning is bijvoorbeeld zo hevig dat het haast wel zo moet zijn plus al het bewijs wat op de voorgaande paginas is geleverd. Je hebt hier niks tegen in gebracht om te ontkrachten dat je geen alien bent, alleen jouw woord. Maar geen enkel ander hard bewijs...
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:14:03 #254
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_58989484
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:56 schreef Samsonneke het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijke onzin.

Mensen, jullie houden mij voor de gek. Ik ben absoluut geen alien.
Dat zou ik ook zeggen als mijn missie aan het mislukken was. Je intergalactische meesters zullen je wel aardig straffen? Mij hou je niet meer voor de gek hoor
pi_58990658
kwam er een tegen die een kind had opgegeten

pi_58990717
Omg de benen steken er nog uit! en je ziet het hoofd al uit zn anus komen! Hoe ziek is da!
pi_58990867
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:01 schreef intraxz het volgende:
Omg de benen steken er nog uit! en je ziet het hoofd al uit zn anus komen! Hoe ziek is da!
Mijn cola is zojuist met succes gelanceerd tegen mijn monitor, dank je wel
pi_58991172
Hebben de aliens met hun ufo je cola gelanceerd omdat ik je erop wees dat dat meiske nog maar half verteerd is? Schoften.
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:33:53 #259
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_58991371
Als alle aliens zoals Samsonneke zijn pleit ik voor massa productie van dit
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_58991439
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:23 schreef intraxz het volgende:
Hebben de aliens met hun ufo je cola gelanceerd omdat ik je erop wees dat dat meiske nog maar half verteerd is? Schoften.
Tsja, het traject dat de cola heeft afgelegd vanuit mij naar de monitor toe, zou niet zonder de hulp van buitenaardse krachten gelukt zijn. Dus het antwoord is ja, de aliens hebben geholpen.
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:04:25 #261
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_58994593
OMG

ik heb vanmiddag dit verschijnsel met eigen ogen waar kunnen nemen,en ik heb er nog gauw een foto van kunnen nemen

zoals je ziet wederom die mysterieuze "antenne"
echter,wat ik nog verontrustender vond was wat ik te zien kreeg toen ik inzoomde op dit voertuig:

zoals duidelijk te zien is op de onderkant,staat er een naam op die mij heel bekend voorkwam
je bent er gloeiend bij vriend,je kwam zeker even kijken wie je vijanden zijn

een waarschuwing voor iedereen,volgens mij word het menens,samsonneke is watching u
blablablablablablablablablablablablablabla
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:44:15 #262
216704 owechwaar
dus toch...
pi_58995447
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 23:16 schreef ToT het volgende:
Ik zou zeggen: doe een submitje!

Want dat het van nationaal belang is, moge duidelijk zijn: ZE ZIJN ONZE HONDEN VIJANDIG GEZIND!!!!!!

[ afbeelding ]
"Moaaah Gertjuh!!! Zij doen mij pijn!!!"

te triest voor woorden
tis werkelijk opmerkelijk!
pi_59003157
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:44 schreef owechwaar het volgende:

[..]

te triest voor woorden

@ Schunckelstar: WTF!!!!! OMG!!!!! *Zet alu-hoedje op en slikt een vork in om tralies in z'n reet te krijgen om te voorkomen dat er anal probes in geïmplanteerd worden*
  vrijdag 30 mei 2008 @ 12:37:52 #264
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_59010128
Nu probeert die Schunkelstar jullie erin te luizen dat ik daadwerkelijk een alien ben door op een schijfje karton mijn naam te zetten.

En jullie geloven het ook nog.

Waar gaat het heen met de wereld? Iedere keer breekt mijn klomp opnieuw hier op FOK!. Als je denkt dat het niet gekker kan, wordt het toch nóg gekker.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 12:59:47 #265
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59010666
Nog gekker dan een pratende hond ?
zzz
pi_59010679
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 12:37 schreef Samsonneke het volgende:
Nu probeert die Schunkelstar jullie erin te luizen dat ik daadwerkelijk een alien ben door op een schijfje karton mijn naam te zetten.

En jullie geloven het ook nog.

Waar gaat het heen met de wereld? Iedere keer breekt mijn klomp opnieuw hier op FOK!. Als je denkt dat het niet gekker kan, wordt het toch nóg gekker.
Jij bent een alien. Een aardse hond kan niet lezen en schrijven.
pi_59015253
Trouwens, samsonneke, hoeveel klompen heb je eigelijk? Je valt hier gruwwelijk door de mand.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:41:11 #268
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_59015381
Jullie maken het allemaal maar belachelijk en dat slaat nergens op

Julie zijn spiritueel gewoon nog niet erg ontwikkeld en je maakt je eigen realiteit door er niet in te geloven.
Niemand anders kan het bewijs leveren, het bewijs zit in jezelf en je bent zelf het bewijs zelf, enzo.
Dus, jullie staan er gewoon niet voor open, en wie om bewijs vraagt weet het gewoon nog niet, etcetera.

Oh, en waag het niet om nu op basis van logica en argumenten te proberen een discussie te voeren,
want dan roep ik gewoon dat jullie heel gemeen zijn en ga ik een drama maken !
zzz
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:52:18 #269
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59015613
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:41 schreef L.Denninger het volgende:
Jullie maken het allemaal maar belachelijk en dat slaat nergens op

Julie zijn spiritueel gewoon nog niet erg ontwikkeld en je maakt je eigen realiteit door er niet in te geloven.
Niemand anders kan het bewijs leveren, het bewijs zit in jezelf en je bent zelf het bewijs zelf, enzo.
Dus, jullie staan er gewoon niet voor open, en wie om bewijs vraagt weet het gewoon nog niet, etcetera.

Oh, en waag het niet om nu op basis van logica en argumenten te proberen een discussie te voeren,
want dan roep ik gewoon dat jullie heel gemeen zijn en ga ik een drama maken !
Dude, say what?!?!

Ik niet spiritueel ontwikkeld? Nog ff en ik stijg op in kleermakers zit...
pi_59020270
Voor alle ufofreaks:

KLIK (pas op: verslavend)
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')