quote:Op zondag 25 mei 2008 18:31 schreef Bartleunen het volgende:
Wa vinden jullie van deze stelling.
Het hele frisbee verhaal is een denkmantel van de americaanse regering. Zijn hebben vroeger ontzettend veel experimenten gedaan met kleine groepen ufo's en dit was niet zo'n succes. Vervolgens zijn ze deze ufo's gaan verkopen als frisbee's om zo het geinvesteerd vermogen weer enigsinds terug te kunnen verdienen.
Dat is niet eens een echte foto. Dit is 3D.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:38 schreef Daury het volgende:
Ze parkeren graag naast bruggen, nadat ze een patatje hebben opgepicked bij Fred Kroket. Je ziet alleen de antennes naast de bruggen aangezien zijzelf natuurlijk op de grond staan, de antenne steekt er boven uit.
[ afbeelding ]
Nee hoor, 2D.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:34 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat is niet eens een echte foto. Dit is 3D.
Echt niet, ik heb het toch zelfs gezienquote:Op zondag 25 mei 2008 21:34 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat is niet eens een echte foto. Dit is 3D.
eensch!quote:Op zondag 25 mei 2008 17:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
OMG ... ik zeg camouflageskills ... wie is het met me eens?
We hebben hem ontmaskerd!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:00 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
eensch!![]()
samsonneke is gewoon een buitenaardse infiltrant, alleen zijn werk lukt niet hier
Ik ben geen pratende hond.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We hebben hem ontmaskerd!
Dacht je nou echt dat we geloven in een pratende hond? Jullie aliens hebben wel een erg lage dunk van onze intelligentie.
Dat is uiteraard niet mijn echte foto. Dit is slechts een beeld uit de serie.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:51 schreef L.Denninger het volgende:
Nou, op je foto lijk je toch wel heel erg op een hond
[ afbeelding ]
Bewijs dat maar door een echte foto van jezelf. We willen bewijs anders nemen we aan dat je weldegelijk tot een vijandig buitenaardse veroveringsvloot hoort en hier als scout bent om onze defensie te testen en onrust te zaaien tussen het volk met als doel ons weerloos te maken als de daadwerkelijke invasie begint...quote:Op maandag 26 mei 2008 12:53 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat is uiteraard niet mijn echte foto. Dit is slechts een beeld uit de serie.
Weet je zelf ook wel.
Hoe kan ik dat bewijzen? Stel ik plaats een menselijke foto, dan nog zou die toch van iemand anders kunnen zijn?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bewijs dat maar door een echte foto van jezelf. We willen bewijs anders nemen we aan dat je weldegelijk tot een vijandig buitenaardse veroveringsvloot hoort en hier als scout bent om onze defensie te testen en onrust te zaaien tussen het volk met als doel ons weerloos te maken als de daadwerkelijke invasie begint...
Eigenlijk zeg je:,,als ik mijn echte foto plaats dan gelooft niemand dat het zo is, terwijl het wel zo is''.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:06 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat bewijzen? Stel ik plaats een menselijke foto, dan nog zou die toch van iemand anders kunnen zijn?
Jij hebt trouwens wel een heel erg rood hooft op je foto, wat is er mis met jou ??quote:Op maandag 26 mei 2008 13:14 schreef RickRoll het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je:,,als ik mijn echte foto plaats dan gelooft niemand dat het zo is, terwijl het wel zo is''.
Grappig
Hij zag de werkelijke vorm van samsonekkequote:Op maandag 26 mei 2008 13:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens wel een heel erg rood hooft op je foto, wat is er mis met jou ??
heel makkelijk, maak een foto van jezelf met een flesje amstel bier in je ene hand, en met je andere hand zwaai je.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:06 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat bewijzen? Stel ik plaats een menselijke foto, dan nog zou die toch van iemand anders kunnen zijn?
Niet waar.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:09 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
heel makkelijk, maak een foto van jezelf met een flesje amstel bier in je ene hand, en met je andere hand zwaai je.
terwijl je dat doet ga je met 1 been in de wasmachine staan (aandoen is niet aanbevolen).
zo weten we zeker dat je het niet gegoogled hebt![]()
doe je dat niet, dan weten we gewoon met ze allen dat je liegt dat je barst, en dan is dat het einde van jouw conspiracy!
beetje samenwerken met de regering he!
Door de manier waarop je "een mens de opdracht geven..." zegt maak je jezelf verdacht. Normaal zou je zeggen "ik kan een ander vragen..."quote:Op maandag 26 mei 2008 17:21 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik zou ook een mens de opdracht kunnen geven deze handelingen uit te voeren en vervolgens een foto maken.
Nu zeg je het zelf! Je bent dus geen mens!quote:Op maandag 26 mei 2008 17:21 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik zou ook een mens de opdracht kunnen geven deze handelingen uit te voeren en vervolgens een foto maken.
Kanker, heeft de overheid dit materiaal in de doofpot gestopt? Dit word steeds serieuzer...quote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef Samsonneke het volgende:
Dat zijn frisbees.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frisbee
Zo kun je van alle ronde voorwerpen wel een UFO maken. Ik kan gewoon niet geloven dat jullie mensen werkelijk denken dat dit UFO's zijn. Begrijpen jullie de term UFO misschien niet?
UFO: Unidentified Flying Object. Een frisbee, een lantaarnpaal en een douchekop zijn toch wel zeker "indentified objects". Een frisbee is dus een IFO, als het ware.
[ afbeelding ]
Is dit in jullie ogen ook een UFO? Een UFO die even langs friteuse Fred Kroket is gegaan en vervolgens een frietje heeft meegepikt?
Kom op mensen, dit is de grootste flauwe kul die ik in mijn hele leven gezien heb. Mensen die na mijn post nog steeds geloven dat deze beelden UFO's zijn, moeten toch echt even de dokter gaan bezoeken.
jezelf verradenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:21 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Niet waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |