quote:
NEEE dit kan gewoon niet, aliens komen nu ook al in rode langwerpige limobussen.quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 19 mei 2008 12:37 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb er laatst eentje gefotografeerd die ondersteboven vloog !
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:37 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb er laatst eentje gefotografeerd die ondersteboven vloog !
[ afbeelding ]
Dit is de nieuwe generatie gravity cancelling devices.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:06 schreef flipp. het volgende:
[..]
NEEE dit kan gewoon niet, aliens komen nu ook al in rode langwerpige limobussen.
Zullen we ooit nog veilig naar buiten kunnen?
LoL, die heeft ook een of andere prikstok aan de voorkant. Zal vast wel een wapen zijn. Denk dat het geen vriendelijk ras is wat erin zit. Als er al iemand in zit zullen ze wel klein zijn dus veel hoeven we niet van ze te vrezenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:26 schreef kipknots het volgende:
Er is er een gesignaleerd tijdens een partij bijeenkomst in Rusland!
[ afbeelding ]
Ik denk dat het een camera was van een vijandelijk ras. Dat doen ze wel meer heb ik wel eens gehoort.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:20 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
LoL, die heeft ook een of andere prikstok aan de voorkant. Zal vast wel een wapen zijn. Denk dat het geen vriendelijk ras is wat erin zit. Als er al iemand in zit zullen ze wel klein zijn dus veel hoeven we niet van ze te vrezen
idd, ik vermoed dat dat Samsonneke de aliën is waar we het over hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:38 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Gezien de keuzen denk ik dat ze al op fok! zitten.
wat voor nepperd heb jij het overquote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:44 schreef wilmadonna het volgende:
flauw zeg om met zo'n nepperd een topic te starten... kan er absoluut niet om lachen!
Dit plaatje is ook overduidelijk nep. Nog niet te spreken over het feit dat een stoffen pop niet kan bloeden, waarom zou de blouse van Gert gedragen worden door de alien? Een buitenaards wezen zal waarschijnlijk geen kleding dragen, aangezien zij de emotie "schaamte" niet eens kunnen waarnemen. Daarnaast is linksonder nog steeds een stukje nek/borst van Gert Verhulst waarneembaar. Verder heeft die hond uiteraard niet zo'n grote oogbal; die zijn veel kleiner. Sterker nog, Samsons glazen ogen zijn geheel zwart.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:16 schreef ToT het volgende:
Ik zou zeggen: doe een submitje!
Want dat het van nationaal belang is, moge duidelijk zijn: ZE ZIJN ONZE HONDEN VIJANDIG GEZIND!!!!!!
[ afbeelding ]
"Moaaah Gertjuh!!! Zij doen mij pijn!!!"
Rende? Renderen bedoel je zeker! Dat je je verspreekt, oké. Maar dat je je vertypt? Nu lok je het gewoon uit! Je weet zelf ook dat dit plaatje gefaked is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:48 schreef intraxz het volgende:
Wat is hier niet echt aan! Ik heb expres op de schaduw gelet toen ik het plaatje rende... op de foto zette.
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat? Wat heb jij te maken met buitenaardse wezens? Nu val je door de mand!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:27 schreef Samsonneke het volgende:
Een buitenaards wezen zal waarschijnlijk geen kleding dragen, aangezien zij de emotie "schaamte" niet eens kunnen waarnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |