Ik weet zeker dat Randi onder de indruk zou zijn van dit topic.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:56 schreef L.Denninger het volgende:
Nou volgens mij is die Ufo nog niet door de Randi $1000000 challenge gekomen DUS bestaat ie niet
Oh kom op!quote:Op maandag 19 mei 2008 11:52 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niets van waarom mensen denken dat dit FAKE is![]()
Ik denk dat ik vanmorgen ook een zelfde ufo heb waargenomen. Hij had ook dezelfde antenne.
[ afbeelding ]
jij ziet volgens mij alleen wat je wilt zienquote:Op maandag 19 mei 2008 12:34 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Oh kom op!
De arm is zelfs zichtbaar!
ik denk dat men dat niet aandurft omdat ze bang zijn voor totale anarchiequote:
_o-quote:Op maandag 19 mei 2008 12:37 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb er laatst eentje gefotografeerd die ondersteboven vloog !
[ afbeelding ]
Dat is toch tegen de zon..quote:Op maandag 19 mei 2008 12:34 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Oh kom op!
De arm is zelfs zichtbaar!
technisch gezien was de ufo een landing aan het voorbereiden.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:37 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb er laatst eentje gefotografeerd die ondersteboven vloog !
[ afbeelding ]
Tja het had bepaalde redenen maar het is zeker niet zo dat ik met mijn hand een plastic bakje vast houquote:
Wat de fok gast.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:36 schreef Samsonneke het volgende:
Volgens mij is dit topic niet serieus.
Kan niet anders.
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:45 schreef Poekel het volgende:
[..]
Wat de fok gast.
Tuurlijk is dit wel serieus.![]()
De overheid verneukt ons allemaal. Ik ga een spandoek maken met "Welcome to Earth" erop.
Later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |