Die tekenfilm-geluidjes op de achtergrondquote:Op zondag 18 mei 2008 21:24 schreef RickRoll het volgende:
video materiaal:
http://nl.tinypic.com/player.php?v=2zz27g4&s=3
Nog erger is dat ik gewoon weet welke aflevering dat is en wat erin gebeurtquote:Op zondag 18 mei 2008 21:37 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Die tekenfilm-geluidjes op de achtergrond
Oh kom op, dat is zelfs nog nepper dan die foto's.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:24 schreef RickRoll het volgende:
video materiaal:
Onder de video;quote:Op zondag 18 mei 2008 21:24 schreef RickRoll het volgende:
video materiaal:
Werk jij voor de overheid of zoquote:Op zondag 18 mei 2008 21:11 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dit is beslist geen wereldnieuws.
Fotobewerkingsprogramma's waren er al langer.
Niettusquote:Op zondag 18 mei 2008 18:20 schreef Samsonneke het volgende:
Deze afbeeldingen zijn nep. Ze zijn met fotobewerksoftware in elkaar gezet.
Puur fake dus.
Echt hoor, het is toch duidelijk dat dit nep is?quote:Op zondag 18 mei 2008 21:53 schreef ToT het volgende:
Ah de link is dus veilig!
Ow my Gosh!Dus het is ECHT? RUN & HIDE!!! THEY ARE COMING!!!!!
Hij zit ook in het complot, hij is zelf een aliën, vermomd als hondquote:Op zondag 18 mei 2008 21:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Werk jij voor de overheid of zo
Je ziet toch duidelijk dat dit echt is,er is zelfs een duidelijk filmpje
KiJK UIT MENSEN,NIET GELOVEN WAT HIJ ZEGT,DE OVERHEID PROBEERT DIT WEER IN DE DOOFPOT TE STOPPEN!!!!
Ik werk niet voor de overheid. Ik gebruik slechts mijn gezonde verstand.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Werk jij voor de overheid of zo
Je ziet toch duidelijk dat dit echt is,er is zelfs een duidelijk filmpje
KiJK UIT MENSEN,NIET GELOVEN WAT HIJ ZEGT,DE OVERHEID PROBEERT DIT WEER IN DE DOOFPOT TE STOPPEN!!!!
En of.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:12 schreef ToT het volgende:
Poekel, coole avatar! Mooie RickRoll van hem trouwens he!
[/offtopic]
The Enterprise, nieuwste versie?quote:Op zondag 18 mei 2008 22:05 schreef Tism het volgende:
Dit is natuurlijk wel erg gaaf!
Die UFO!! Weet iemand al wat 't is?..
quote:Op maandag 19 mei 2008 00:20 schreef HPayne het volgende:
Ongelofelijk wat een schitterend materiaal!
ongelofelijk iddquote:Op maandag 19 mei 2008 01:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Zijn er eindelijk eens goede scherpe foto's van UFO's komt zo'n hond het verpesten.
Ongelofelijk!quote:Op maandag 19 mei 2008 01:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Zijn er eindelijk eens goede scherpe foto's van UFO's komt zo'n hond het verpesten.
\Stel jij hebt gelijk en het is een touw, waarom zou er geen touw aan een ufo mogen zitten? Gebruiken UFO's geen touw dan? Zo ja, hoe weet jij dat?quote:Op maandag 19 mei 2008 09:33 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ongelofelijk!
Ikzelf kan ook een touwtje aan mijn douchekop vestigen en het zodoende filmend laten rondslingeren, zodat het """lijkt""" alsof het een UFO is. Je ziet toch overduidelijk dat het nep is?
Dat mensen hier intrappen zeg, wederom breekt mijn klomp.
quote:Op maandag 19 mei 2008 09:45 schreef RickRoll het volgende:
[..]
\Stel jij hebt gelijk en het is een touw, waarom zou er geen touw aan een ufo mogen zitten? Gebruiken UFO's geen touw dan? Zo ja, hoe weet jij dat?
Niet over dingen lullen waar je geen verstand van hebt! En als je denkt dat het nep is, onderbouw het dan met feiten.
Ik snap er ook helemaal niets van waarom mensen denken dat dit FAKE isquote:Op maandag 19 mei 2008 01:21 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ongelofelijk idd![]()
sommige mensen geloven het nog niet als er een in hun achtertuin landt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |